Lucasin suhteet [SPOILER]

Keskustelua suhteista Salemissa

Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja jansku » 22 Maalis 2009, 21:26

Mun alkaa käydä Lucas sääliksi, kun kaikki valehtelee tai pettää sitä! Vaikken tykkää Lucasista, mutta mielestäni hänkin ansaitsee jonkun joka oikeasti rakastaa sitä!! On ollut suhde Nicolen kanssa, Samin kanssa, Carrien kanssa ja Chloen kanssa. Uskon, että Chloen ja Lucasinkin avioliitto päättyy avioeroon.
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Lucasin suhteet spoil

ViestiKirjoittaja Katheo » 23 Maalis 2009, 23:17

Uskon, että Chloen ja Lucasinkin avioliitto päättyy avioeroon.


Toivon todella että nuin käy. Kuka idiootti alunperinkään keksi parittaa Lucasin ja Chloen? Jotaki rajaa jonnekki. Ainoa oikea nainen Lucasille on Sami, mutta se on sitten eri asia että onko Lucas oikea mies Samille. ;>
Ei millään pahalla, mutta yleensä jos Lucas on jonkun muun naisen kuin Samin kanssa, se näyttää typerältä ja epätodelliselta.
Kuva
Avatar
Katheo
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 92
Liittynyt: 30 Joulu 2007, 17:13

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja Shelle` » 02 Huhti 2009, 14:41

Onko Lucas naimisissa Chloen kanssa? (Amerikan jaksoissa)
En tiennytkään.... :roll:
Ainoo oikee nainen Lucasille on ehdottomasti Samantha.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja eltsku » 14 Huhti 2009, 17:29

Joo samaa mieltä mäkin Lucas ja Sami forewer vai mite se kirjotettiikaa ! <<333
eltsku
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 127
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 21:47

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 06 Kesä 2009, 18:23

Vaikka en pidä Lucasista laisinkaan, niin inhoan sitä, että Chloe meni vain säälistä Lucasin kanssa naimisiin, koska oli pettänyt Lucasta Danielin kanssa.
Mielestäni sarjassa ei ole tällä hetkellä sopivaa naista Lucasille. Sami ja Lucas on mielestäni parempia ystävinä kuin rakastavaisina.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Heinä 2009, 00:02

Musta Lucas on todella turha hahmo joten se vois vaikka poistua sarjasta. Ei haittaisi minua yhtään.
Tovottavasti se ei rupea jahtaaamaan Samia sen jälkeen, kun Chloe menee Danielin kaa yhteen. Lumi on todella tylsää seurattavaa. Aina kun niillä on kohtauksia, niin mua rupeaa jostain syystä väsyttämään. :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja eltsku » 27 Heinä 2009, 19:46

mä oon sepostanu jotaa potaskaa enää en voi sietää lumi paria vaan ejamia sen sijaan fanitan nykyäää :D
eltsku
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 127
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 21:47

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Elo 2009, 11:47

Lucas vissiin rakastaa Chloeta enemmän kuin ketään muuta naista koskaan, koska hän on juonut/ rupeaa juomaan Chloen takia tai sitten Lucas on vain pettynyt nais suhteihinsa. Lucas sanoi mielestäni Chloelle aina rumasti, että Chloe saa kuollakin, koska petti häntä, jotain rajaa sentään. Välillä tuntuu, että Lucas rakastaa äitiään enemmän kuin ketään muuta, koska Kate saa aina anteeksi vaikka hän tekisi mitä tahansa. jos Lucas antaa Katelle Chloen myrkyttämisen anteeksi Katelle, niin Lucas saa elää elämänsä loppuun asti onnellisena äitinsä kanssa, sillä Lucasin kanssa on vaarallista olla, koska jos teet pienenkin virheen Lucasin äiti ottaa aseen käteen ja tappaa sinut. :twisted:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja Catnip » 03 Marras 2009, 11:19

Ejfan kirjoitti:Lucas vissiin rakastaa Chloeta enemmän kuin ketään muuta naista koskaan, koska hän on juonut/ rupeaa juomaan Chloen takia tai sitten Lucas on vain pettynyt nais suhteihinsa. Lucas sanoi mielestäni Chloelle aina rumasti, että Chloe saa kuollakin, koska petti häntä, jotain rajaa sentään. Välillä tuntuu, että Lucas rakastaa äitiään enemmän kuin ketään muuta, koska Kate saa aina anteeksi vaikka hän tekisi mitä tahansa. jos Lucas antaa Katelle Chloen myrkyttämisen anteeksi Katelle, niin Lucas saa elää elämänsä loppuun asti onnellisena äitinsä kanssa, sillä Lucasin kanssa on vaarallista olla, koska jos teet pienenkin virheen Lucasin äiti ottaa aseen käteen ja tappaa sinut. :twisted:


Kate on kyllä todella ärsyttävä Lucasin suhteen, hän tuntuu inhoavan jokaista Lucasin naisystävää. Lumi kohtauksista meni välillä kaikki "hehku" kun Kate riehui tyyliin kirveksen kanssa oven takana.. :stupid:
Enpä toisaalta Lumia liiemmin fanita, Ejami kun sopii paremmin toisilleen, mutta siltikin. Lucas ja Chloe = EI ONNISTU. Olen pitkälti myös samaa mieltä, ettei Lucasille ole sopivaa naista sarjassa, Saminkin kanssa ehkä ennemmin se kaveruus kuin parisuhde... Mutta joo Kate pois Lucasin kimpusta, niin jostain Lucasin suhteesta jossain kaukaisessa tulevaisuudessa saattaisi tullakin jotain!
Avatar
Catnip
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Marras 2009, 00:19

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 29 Joulu 2009, 01:38

Vaikken olekaan Lucas fani.Käy sääliksi, kun hän ei löytänyt sitä oikeaa, vaikka onhan se nyt selvää, että Lucasin suuri rakkaus oli Sami. :(
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja Anerya » 07 Maalis 2010, 18:01

Musta kans Lucas + Chloe = Not gonna happen .. Sarjan idioottimaisin keksintö laittaa ne kaks yhteen! Ei näin.
Mä ymmärrän tavallaan sen, että miks se aina pystyy antaa Katelle anteeks, onhan se kummiski ny sen äitee ja kaikki aina järjestyy sitte lopulta.. Kate ei kyllä leivo mitään tervetuloa sukuun -kakkua Lucasin naisystäville, mutta ehkä se vaan yrittää suojella poikaansa? En yritä tässä mitään puolustella Katea, vaikka siltä ehkä saattaa kuulostaakki, Kate = kaamee ämmä.

Oon myös samaa mieltä siinä, että Lucasille ainut oikea nainen olis Sami, mutta sekään ei tapahdu, sillä EJami on kohtalo.
I used to be love drunk, but now I'm hungover
I love you forever, forever is over.
Avatar
Anerya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 99
Liittynyt: 07 Marras 2009, 23:25
Paikkakunta: Neverland.

Re: Lucasin suhteet [SPOILER]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Maalis 2010, 15:22

Anerya kirjoitti:Musta kans Lucas + Chloe = Not gonna happen .. Sarjan idioottimaisin keksintö laittaa ne kaks yhteen! Ei näin.
Mä ymmärrän tavallaan sen, että miks se aina pystyy antaa Katelle anteeks, onhan se kummiski ny sen äitee ja kaikki aina järjestyy sitte lopulta.. Kate ei kyllä leivo mitään tervetuloa sukuun -kakkua Lucasin naisystäville, mutta ehkä se vaan yrittää suojella poikaansa? En yritä tässä mitään puolustella Katea, vaikka siltä ehkä saattaa kuulostaakki, Kate = kaamee ämmä.

Oon myös samaa mieltä siinä, että Lucasille ainut oikea nainen olis Sami, mutta sekään ei tapahdu, sillä EJami on kohtalo.

Jep! Aika ironista, että Kate yritti kauan erottaa Lucasia ja Samia toisistaan ja he syyttivät epäonnestaan Katea. Mutta lopuksi Sami särki Lucasin sydämen aivan itse ilman Katen apua. Katehan oli oikeassa, että Sami särkee joku päivä Lucasin sydämen ja niin myös kävi.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M


Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron