Eli esim. jos olet ensin pitänyt vaikka Jarlenasta, mutta et sitten enää nykyään, niin miksi? Mikä muutti mielipidettäsi?
Tai toisin päin. Vihasit ensin vaikka Bopea, mutta nykyään pidätkin siitä.
Joo ja ei kun keskustelua.

Mosse kirjoitti:Shellen suhteen olen varmaan muuttanut eniten mieltäni johtuen näyttelijävaihdoksista. Alkuperäinen Shelle (JC/KS) kuuluu edelleen lemppareihini, mutta uudemmista versioista en pidä.

talitintti kirjoitti:Mosse kirjoitti:Shellen suhteen olen varmaan muuttanut eniten mieltäni johtuen näyttelijävaihdoksista. Alkuperäinen Shelle (JC/KS) kuuluu edelleen lemppareihini, mutta uudemmista versioista en pidä.
Minulla taitaa olla sama tilanne. Pidin JC/KS Shellestä tosi paljon ja kuten Mossella minullakin pari on vielä suosikkejani, mutta sitten nyt myöhempien näyttelijöiden aikainen Shelle ei oikein nappaa. Jotenkin juonikuviot ja parin tapahtumat eivät vaan kolahda niin kuin Jasonin ja Kristenin aikaisessa Shellessä.
Muuten minulla ei ole tainnut nuin kriittisiä vaihdoksia tulla, mutta sellaisia ajoittaisia hetkiä on ollut, jolloin olen ajatellut toisin, kuten ajattelin, että Mimi ei voi löytää Rexiä parempaa miestä, mutta Shawn ja Mimi olivat todella ihana pari. Jonkinlaista kyllästymistä kylläkin ehti joihinkin pareihin tapahtua, kuten kävi Jenin ja Jackin kohdalla vähän ennen kun he poistuivat sarjasta.

]

Lovers kirjoitti:Minä pidin ennen Lucasista ja Samista yhdessä, mutta suomen 2007 jaksojen jälkeen mieleni muuttui ja ajattelin, että Lucas ei olekkaan se oikea Samille. Sitten myöhemmin tulikin EJ ja siinä se oli! EJ on juuri sellainen mies, jonka Sami tarvitsee.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa