Renee Jones/Lexie/ ja Rhasaan Orange/Tek/

Tänne voit laittaa rakkaimmat muistosi, kuvasi, videosi sarjasta poistuneista näyttelijöistä

Renee Jones/Lexie/ ja Rhasaan Orange/Tek/

ViestiKirjoittaja HEIDI » 24 Kesä 2009, 13:11

Minä ainakin tulen kaipaamaan Tekiä ja Lexieä. Tänne saatte jakaa muistonne näistä näyttelijöistä.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Renee Jones/Lexie/ ja Rhasaan Orange/Tek/

ViestiKirjoittaja soulmate » 24 Kesä 2009, 13:21

Ensinmäinen muistoni Lexiestä on se, kun Lexie yritti salata, että Isaac on oikeasti hopen lapsi. Minä en ole oikein koskaan pitänyt Lexiestä, että minulle ei juuri tule ikävä häntä. Tek oli minusta tylsä hahmo hyvä, kun lähti pois!

Vaikka eihän se Lexie kovin kauaa poissa pysy :D
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Renee Jones/Lexie/ ja Rhasaan Orange/Tek/

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Kesä 2009, 21:43

Kumpikaan ei kuulu suosikkeihini. Abelle/Lexielle/Tekille ei ole juuri kirjoitettu kunnon juonikuvioita.

Lexie on oikeastaan ollut mielenkiintoinen hahmo vain tuossa vauvanvaihtojupakassa. Siinä hänessä oli DiMera-henkeä. Sen jälkeen hänestä on tehty tavallinen massahahmo, joka häärii taustalla superparien tukena ja pettää Abea jokaisen vastaantulevan kanssa. Miten Abe pystyy joka kerta antamaan Lexielle anteeksi, vaikka tämä on pettänyt Abea tämän veljen, pojan ja työtoverin kanssa. Tek taas on yksi sarjan tylsimmistä hahmoista, jolle ei ole koskaan edes viitsitty kirjoittaa kunnon taustatarinaa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Muistoketjut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron