Sarjasta poistuneet suosikkihahmot

Tänne voit laittaa rakkaimmat muistosi, kuvasi, videosi sarjasta poistuneista näyttelijöistä

Sarjasta poistuneet suosikkihahmot

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Kesä 2010, 13:19

Monilla on varmasti ikävä jotain suosikkihahmoa, joka on poistettu sarjasta jollain tapaa. Keskustellaan siis sarjasta poistuneista suosikeista ja kaikesta mikä siihen liittyy. :) Spoilerit on varmaan ihan aiheelliset kun ei keskustella Amerikan tapahtumien alla.

Jos minä lähden liikkeelle siitä, että nykyään vielä sarjassa mukana on enää muutama suosikkihahmoistani niin voi päätellä, että kato on ollut kova. En nyt jaksa muistella järjestystä missä järjestyksessä mikin hahmo on kirjoitettu ulos, mutta se nyt ei varmasti ketään ihmetytä. Ensinnäkin Mimi on ollut aivan alusta saakka yksi suurimmista suosikeista ja hänhän lähti aivan vasta pois. Mimin lähtö oli minulle aika suuri juttu, koska olin pitänyt lähes kaikista Mimin parituksista, Mimi ja Max parista en pahemmin pitänyt. Rex on toinen jonka lähtö oli paha, koska pidin hahmosta aivan älyttömästi. Rex on varmasti edelleenkin miespuolisista hahmoista se suurin suosikki, enkä usko, että sitä pystytään ihan heti korvaamaan. Cassien lähtöä en pahemmin surrut muinoin, mutta nyt kun nykyisen nuorison taso on mitä on niin olen ruvennut kaipaamaan Cassietakin.

Nicole nyt ei ole aina ollut suosikkini, mutta Bradyn kanssa ollessaan tykästyin Nicoleen. Nicole kuitenkin toi oman mausteensa sarjaan ja tämä sarjahan kaipaa Samin lisäksi muitakin juonittelevia naisia. Odotankin nyt suurella innostuksella sitä kun Nicole palaa ruutuun, ehkä sitten saan uuden innostuksen seurata sarjaa.

Lucasin lähtö ärsyttää jo nyt, koska sitten jäljelle jää suosikeistani ainoastaan Sami, eikä Samikaan aina jaksa miellyttää.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Paluu Muistoketjut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron