Mikael Gabriel

Keskustele lempilaulajistasi/bändeistäsi

Mikael Gabriel

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Maalis 2013, 17:43

Kuva
Mikael ”MG” Gabriel (oik. Mikael Kristian Gabriel Sohlman, s. 25. helmikuuta 1990) on suomalainen rap-artisti.

Mikael Gabrielin ensimmäinen debyyttialbumi "5 miljoonaa muuta" ilmestyi avuonna 2009. Alkuvuodesta 2010 Mikael Gabriel siirtyi Helsinki Freedom Records -yhtiöltä Universal-levy-yhtiön suojiin. Toinen studioalbumi "Pohjosen poika" ilmestyi 26. tammikuuta 2011.

MG osallistui myös Young Spray -nimellä Rap SM -kilpailuun vuonna 2011, mutta ei päässyt kilpailussa mitalisijoille asti.

Nykyään MG toimii myös keikoilla Uniikin tuplaajana. Mikael Gabrielin kolmas studioalbumi Mun maailma julkaistaan keväällä 2013.


--
Mitä mieltä ootte Mikael Gabrielista?
Itse tykkään kyllä jonkin verran MG:n musiikista, mut se uus sinkku ei hirveesti kolahda muhun.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Mikael Gabriel

ViestiKirjoittaja Cherry » 12 Maalis 2013, 20:19

Monet kyllä kehuu tota uutta sinkkua...mäkään en ihan kauheesti tykkää siitä. Varsinkin sen musiikkivideo oli musta vähän plaah, kun Diadralla oli omituinen stailauskin siinä. :D MG on ihan ookoo, oon pari kertaa livenäkin nähnyt. Muutamia hyviä biisejä kyllä. Sellasta rentoa kuunneltavaa. Ei oikeen herätä sen kummempia tuntemuksia. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Mikael Gabriel

ViestiKirjoittaja Shelle` » 17 Touko 2013, 15:53

Mitä mieltä ootte Mikael Gabrielin uudesta "Mökille" sinkusta joka ilmestyi samana päivänä kun "Mun maailma" levy? En tiiä mikä siin on mut jostain syystä nää 2 sinkkuu ei hirveesti kolahda, mut onneks levyllä on parempiakin biisejä :D.
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 14 Touko 2014, 19:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Mikael Gabriel

ViestiKirjoittaja Cherry » 20 Touko 2013, 18:39

Samaa mieltä, että uudella levyllä on parempiakin biisejä kuin nuo kaksi sinkkua. :D No onhan se Mökille sellainen ihan kiva kesäbiisi.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Artistit/bändit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron