VKO 11

Keskustelua Suomen jaksoista

VKO 11

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Maalis 2010, 09:55

Ma Tien pää.
Ti Jälleen pakoon.
Ke Hyvästi John.
To Elämä jatkuu.
Pe Neuvoja vanhemmilta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: VKO 11

ViestiKirjoittaja Emma » 19 Maalis 2010, 18:46

Tämä viikko oli mielestäni erittäin tunnepitoinen. Johnin kuolema, hautajaiset... Kaikenkaikkian loistava viikko, paras pitkiin aikoihin. Näyttely oli upeaa, (lähes) jokaiselta taholta, ja muutenkin kaikki oli tehty hienosti. Tykkäsin todella, vaikka John, yksi lempihahmoistani, kuolikin. Ja olisi voinut mun puolesta pysyäkin kuolleena!

Mutta anyway, ainoa mikä edes vähän häiritsi, oli se EJ/Sami/Lucas-draama siitä EJ:n ja Samin avioliitosta. Miten kauan ne jaksaa sitä jankata? :roll:
Ja EJ todellakin ärsytti mua keskiviikon jaksossa, kun tämä saapasteli esittämään "muka"suruvalittelunsa. Ei jessus mitä tahdittomuutta. :kipakka: :D
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: VKO 11

ViestiKirjoittaja Shelle` » 25 Maalis 2010, 21:47

Emma kirjoitti:Tämä viikko oli mielestäni erittäin tunnepitoinen. Johnin kuolema, hautajaiset...
Mutta anyway, ainoa mikä edes vähän häiritsi, oli se EJ/Sami/Lucas-draama siitä EJ:n ja Samin avioliitosta. Miten kauan ne jaksaa sitä jankata? :roll:
Ja EJ todellakin ärsytti mua keskiviikon jaksossa, kun tämä saapasteli esittämään "muka"suruvalittelunsa. Ei jessus mitä tahdittomuutta. :kipakka: :D

Samaa minäkin sanoisin. Philip on kanssa niin ärsyttävä, kun hän yrittää kinuta Belleä itselleen.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Suomen jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron