VKO 43

Keskustelua Suomen jaksoista

VKO 43

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Loka 2009, 11:52

Ma Sittenkin elossa.
Ti Haluan Samantha Robertsin!
Ke Leikkauspöydällä.
To Ensin suudellaan.
Pe Shawnin lapset.

Philip, Shawn ja Belle pelastuvat,mutta Claire katoaa. Chelseaa huolettaa Nickin asunnosta löytynyt naisten alusasu.
Kayla ja Steve muistelevat vanhoja hyviä aikoja. Tony palaa kaupunkiin ja vaatii EJ:tä kidnappaamaan Samin ja tuomaan hänelle. EJ tottelee veljeään, mutta lopuksi EJ ei anna Tonyn tehdä pahaa Samille ja vauvalle. EJ puhuu tunteistaan Samille. Belle saa tietää totuuden Willowin vauvasta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Mosse » 22 Loka 2009, 20:02

Aivan ihanasti viikko alkanut. Mahtavia EJami-kohtauksia ja Tonyn paluu. Ja Johnkin saatiin vihdoin pois koomasta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Shelle` » 22 Loka 2009, 21:06

Ihania Steve&Kayla kohtauksia tällä viikolla nähty. Vihdoinkin John heräsi koomasta =) Toivottavasti Claire löydetään pian.
EJ sais jättää Samanthan rauhaan. :evil:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Loka 2009, 21:19

Oli ihanaa kun John vihdoin heräsi koomastaan ja Tony palasi Salemiin ja kakun kermavaahtona vielä ihania EJami kohtauksia :solong:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Joni » 22 Loka 2009, 22:16

Ej on kiva hyvis pahis hehmona
Joni
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 41
Liittynyt: 22 Loka 2009, 14:40

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Miinuu » 23 Loka 2009, 18:41

En oikein ikinä oo hirveesti noteerannut Johnia, nyt mulla kyllä sykähti kun heräs koomasta. Mahtavaa 8)
Ejami kohtaukset on ollut taas niin ihania <3 oivoi. Varsinkin keskustelut autossa ja ej:n line:
Muruseni, en voi ikinä lopettaa flirttailua kanssasi, se on elinehtoni.
IHANA ! <3 Heillä on kyllä aivan mahtava kemia välillään. Ja välillä tuntui kyllä siltä että samikin alkaa pikkuhiljaa pehmenemään.
Tonyn tulo salemiin oli tehty "dramaattisella" tavalla. Ihan jees 8)
Kokonaisuudessaan loistava viikko !

Ainiin paitsi vielä piti tuosta willowsta sanoa. Sen vois oikeesti pikkuhiljaa joku nitistää. Kehtaakin kiristää nickiltä rahaa ja vielä haukkua shawnia huonoksi isäksi. Ihan oikein että hope läimäytti. Olis jättänyt lommon vaan poskeen !! :kipakka:
Kuva
Avatar
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 151
Liittynyt: 29 Touko 2009, 20:42

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Loka 2009, 00:38

Mulla taas kävi vähän Willow sääliksi, kun se on sentään raskaana eikä ole paikkaa missä nukkua. Voishan Hope järjestää sille jostain yöpymis paikan.
Kun Willow luultavasti odottaa Shawnin lasta. Mutta se juuri on ärsyttävää, että se kiristää Nickiä, vaikka Willow itse sytytti sen tulipalon. Mä aina katsos toivon viimeiseen hetkeen asti, että pahis muuttuisi hyvikseksi, mutta eihän niin tietenkään kaikissa tapauksissa käy.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Joni » 24 Loka 2009, 10:34

Ejfan kirjoitti:Mulla taas kävi vähän Willow sääliksi, kun se on sentään raskaana eikä ole paikkaa missä nukkua. Voishan Hope järjestää sille jostain yöpymis paikan.
Kun Willow luultavasti odottaa Shawnin lasta. Mutta se juuri on ärsyttävää, että se kiristää Nickiä, vaikka Willow itse sytytti sen tulipalon. Mä aina katsos toivon viimeiseen hetkeen asti, että pahis muuttuisi hyvikseksi, mutta eihän niin tietenkään kaikissa tapauksissa käy.

Paitsi Ej Wells tapauksessa
Joni
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 41
Liittynyt: 22 Loka 2009, 14:40

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Miinuu » 24 Loka 2009, 11:02

Ejfan kirjoitti:Mulla taas kävi vähän Willow sääliksi, kun se on sentään raskaana eikä ole paikkaa missä nukkua. Voishan Hope järjestää sille jostain yöpymis paikan.
Kun Willow luultavasti odottaa Shawnin lasta. Mutta se juuri on ärsyttävää, että se kiristää Nickiä, vaikka Willow itse sytytti sen tulipalon. Mä aina katsos toivon viimeiseen hetkeen asti, että pahis muuttuisi hyvikseksi, mutta eihän niin tietenkään kaikissa tapauksissa käy.


Joo no ymmärrän kyllä toisaalta sunkin pointin muttakun miettii mitä kaikkea pahaa willow on tehnyt ?
Polttanut shawnin asunnon, auttanut phipiliä clairen erottamisessa vanhemmistaan, kiristänyt luultavasti jokaista salemissa asunutta, ainoa joka tämän on pistänyt järjestykseen ja näyttänyt kaapin paikan, on Ej. Ja ihan oikein tekikin. Sai willow ehkä HIEMAN nöyryyttä. ja kun se ei ole shawnin lapsi minun mielessäni willown osakkeet laskevat rajusti !
Ja spoileria ei kannata lukea jos ei halua tietää jtn ratkaisevaa tulevaisuudesta
Kuva
Avatar
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 151
Liittynyt: 29 Touko 2009, 20:42

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Loka 2009, 11:20

Miinuu kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Mulla taas kävi vähän Willow sääliksi, kun se on sentään raskaana eikä ole paikkaa missä nukkua. Voishan Hope järjestää sille jostain yöpymis paikan.
Kun Willow luultavasti odottaa Shawnin lasta. Mutta se juuri on ärsyttävää, että se kiristää Nickiä, vaikka Willow itse sytytti sen tulipalon. Mä aina katsos toivon viimeiseen hetkeen asti, että pahis muuttuisi hyvikseksi, mutta eihän niin tietenkään kaikissa tapauksissa käy.


Joo no ymmärrän kyllä toisaalta sunkin pointin muttakun miettii mitä kaikkea pahaa willow on tehnyt ?
Polttanut shawnin asunnon, auttanut phipiliä clairen erottamisessa vanhemmistaan, kiristänyt luultavasti jokaista salemissa asunutta, ainoa joka tämän on pistänyt järjestykseen ja näyttänyt kaapin paikan, on Ej. Ja ihan oikein tekikin. Sai willow ehkä HIEMAN nöyryyttä. ja kun se ei ole shawnin lapsi minun mielessäni willown osakkeet laskevat rajusti !
Ja spoileria ei kannata lukea jos ei halua tietää jtn ratkaisevaa tulevaisuudesta

Sitä mä juuri tarkoitin, että mun säälin tunteet Willowia kohtaan loppuivat siihen kun se jälleen kiristi Nickiä ja sanoi Shawnille niin rumasti Clairesta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Joni » 24 Loka 2009, 12:20

Se pitää Nickiä leluna.
Joni
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 41
Liittynyt: 22 Loka 2009, 14:40

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Cassieback » 24 Loka 2009, 17:32

Mullakin kävi ehkä hetken Willow:ta sääliksi, mutta se Nickin kiristäminen ja Shawnin haukkuminen meni jo aivan liian pitkälle. Etenkin kun Nick on ollut sille tosi hyvä ystävä ja Shawn tehnyt kaikkensa Clairen eteen. Aluksi ärsytti vähän Hopen läpsäsy, mutta ihan oikein se teki. Harva äiti nyt kuuntelee kun joku haukkuu poikansa "isän-lahjoja" kaiken sen jälkeen mitä Shawn todella on Clairen vuoksi tehnyt.
Ja ihania Ejami kohtauksia tällä viikolla :mote:
Etenkin se kun Sami oli sillä "leikkausjalustalla" ja Ej oli siinä vieressä. Sen hetken kun ne katso toisiaan silmiin Ej:n juuri puolustettua Samia :mowa:
Ja se autokohtaus kovana Ejami-fanina mua ilahdutti 8)
Jos kaikkien näyttelijöiden välillä olisi samaa kemiaa, ei huonoja "pari-yhdistelmiä" Päikkäreissäkään niin paljoo olisi. Ja jee (!) John heräsi koomasta, Tony tuli takasin :)
Hyviä Jarlena kohtauksia oli se etenkin kun, John piti saada sanomaan jotain muuta, ja Marlena kysyi että "haluaisitko rakastella kanssani?". Johon John sitten kähisi "totta hitossa!" Hyvä viikko oli juu.
EJami is destiny
Cassieback
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 22
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 21:19

Re: VKO 43

ViestiKirjoittaja Emma » 26 Loka 2009, 20:15

Voi, oli aivan ihanaa kun John heräsi! :') Ja se oli ihan kamalan suloista kun John kirjoitti siihen paperille mitä haluaa, ja osoitti sitten suutaan! Täytyy kyllä myöntää että hajosin totaalisesti siinä kohdassa, mutta älyttömän söpöä se silti oli.

Myös pidin siitä EJami-kohdasta kun Tony uhkaili Samia ja EJ:tä ja ne oli kietoutuneita toisiinsa... Selvästi oli huomattavissa, että EJ välittää Samista aidosti. Vaikka en olekaan parin suurin fani, se oli silti jollain tapaa suloista.

Mulla tuntuu olevan mielessä vaan nämä viikoin söpöilykohdat. :lol:
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57


Paluu Suomen jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron