Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

Keskustelua Suomen jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 03 Tammi 2010, 16:24

Itsellä on nyt vähän mennyt ohi koko Päikkärit, tulee niin huonoon aikaan. :/ Toki yrittänyt olen katsoa kaikki jaksot joissa olisi vähänkään Ejamia. :)
Kuka teidän mielestä on tällä hetkellä kivoin ja kuka huonoin hahmo/pari? Mikä juonenkäänne on miellyttänyt/mikä ei?
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 03 Tammi 2010, 17:27

Huonoin pari on ehdottomasti Jeremy ja Stephanie. En itsekkään ole nyt seurannut suomen jaksoja,vaikka siellä nyt kaikki parhaat hahmot ruudussa kuten EJ :D Olisi varmaan mielenkiintoisempia jaksoja, jos en tietäisi tulevia tapahtumia.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 03 Tammi 2010, 23:02

Ejfan kirjoitti:Huonoin pari on ehdottomasti Jeremy ja Stephanie. En itsekkään ole nyt seurannut suomen jaksoja,vaikka siellä nyt kaikki parhaat hahmot ruudussa kuten EJ :D Olisi varmaan mielenkiintoisempia jaksoja, jos en tietäisi tulevia tapahtumia.


Näinpä. Mutta toisaalta olis kiva nähdä ne hyvät jaksot (eli Ejami-kohtaukset tarkemmin sanottuna) isolta screeniltä. :D Koitan vielä nauttia Ejami-hetkistä, kun niitä ei ole hirveästi Amerikan jaksoissa näkynyt... Toivottavasti tulevaisuudessa kuitenkin saadaan lisää Ejamia ja kirjoittajat järkiinsä kirjoittamaan Samista taas entisensä. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja talitintti » 03 Tammi 2010, 23:38

Kripe kirjoitti:Kuka teidän mielestä on tällä hetkellä kivoin ja kuka huonoin hahmo/pari? Mikä juonenkäänne on miellyttänyt/mikä ei?


Minulta on mennyt niin ohi taas varmaankin viimeisen kuukauden jaksot, mutta olen kuitenkin aktiivisesti lukenut Avusta niin sanotut juonipaljastukset, jotka eivät kylläkään paljasta mitään. Paras pari on minusta tietysti Lumi, jolla olisi nyt parhaat hetket, mutta kun ei ehdi katsomaan niin ei ehdi katsomaan. Pitää varmaan joskus myöhemmin katsella YouTubesta pätkät (btw, kiitos Ejfanille, joka pistää linkkejä YouTubeen niin ei itse tarvitse vaivautua etsimään niitä). Muuten pidän Chelsiasta ja Nickistä, joilla ei nykyään taida mennä kovinkaan loistavasti. Hahmoista pidän edelleen Billiestä ja toivoisin, että hän löytäisi sen todellisen rakkauden ja pääsisi irti pahan äitinsä pauloista.

Juonista minua lähinnä raivostuttaa nämä lapsi jutut. Minä en edelleenkään pidä näistä jatkuvista "ei kun tuo onkin lapseni isä" -sotkuista. Voisiko siihen kaupunkiin syntyä edes yksi lapsi, jonka vanhemmat olisit alusta asti samat?

Olen huomannut, että olen joissain asioissa pudonnut suhteellisesti kärryiltä - kyllä sekin on mahdollista. Esimerkiksi keitä nämä Jeremy ja mikä se hänen kaverinsa olikaan ja mikä ihme tämä lentomatkoja järkkäävä firma on? Olin kerran ihan ulalla kun katsoin Päikkäreitä ja ilmeisesti Chelsea on vaihteeksi saanut töitä ja ilmeisesti Maxillakin menee hyvin, mutta miten tähän on päädytty... Tätä edes Avun juonarit eivät ole kertoneet. :) Sitten taas toisaalta siitä samperin hiusharjasta on vouhkattu jo kuukausia, joten joko se voitaisi jättää taakse kuten muutama muu rikos satuttiin vastikää jättäämään pelkällä olkapäälle taputtelulla. Omituista sinänsä, että hansikaskädestä (vai mikä se olikaan) ei enää puhuta vaikka rikokset olivat aika mittavia.

Sairas sarja...
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 06 Tammi 2010, 15:52

Kripe kirjoitti:Kuka teidän mielestä on tällä hetkellä kivoin ja kuka huonoin hahmo/pari? Mikä juonenkäänne on miellyttänyt/mikä ei?


Bradyjen ja DiMeroiden välinen sota on ihan hyvä juonikuvio. Ärsyttäviä hahmoja Jett, Jeremy ja Steph. On kivaa, kun monet superparit ovat tällä hetkellä vielä onnellisesti yhdessä. Parhaita pareja ovat Ejami, Chick, Bope, Jarlena ja Tanna.

talitintti kirjoitti:Juonista minua lähinnä raivostuttaa nämä lapsi jutut. Minä en edelleenkään pidä näistä jatkuvista "ei kun tuo onkin lapseni isä" -sotkuista. Voisiko siihen kaupunkiin syntyä edes yksi lapsi, jonka vanhemmat olisit alusta asti samat?

Olen huomannut, että olen joissain asioissa pudonnut suhteellisesti kärryiltä - kyllä sekin on mahdollista. Esimerkiksi keitä nämä Jeremy ja mikä se hänen kaverinsa olikaan ja mikä ihme tämä lentomatkoja järkkäävä firma on? Olin kerran ihan ulalla kun katsoin Päikkäreitä ja ilmeisesti Chelsea on vaihteeksi saanut töitä ja ilmeisesti Maxillakin menee hyvin, mutta miten tähän on päädytty... Tätä edes Avun juonarit eivät ole kertoneet. :) Sitten taas toisaalta siitä samperin hiusharjasta on vouhkattu jo kuukausia, joten joko se voitaisi jättää taakse kuten muutama muu rikos satuttiin vastikää jättäämään pelkällä olkapäälle taputtelulla. Omituista sinänsä, että hansikaskädestä (vai mikä se olikaan) ei enää puhuta vaikka rikokset olivat aika mittavia.

Sairas sarja...


Ei taida olla monia lapsia, joilla on ollut "normaali" lapsuus. Sarjassa alkaa muutenkin olla vähän liikaa lapsia.

Jeremyllä ja Jettillä on Touch the Sky-niminen lentokonefirma, joka järjestää rikkaille matkoja Vegasiin. Max lainasi rahansa yrityksen perustamista varten. Jeremy sopi Maxin kanssa kuljettavansa salaa piraattimerkkivaatteita. Oikeasti Jeremy salakuljettaa ilotyttöjä. Max alkoi epäillä koko hommaa ja halusi ulos yrityksestä. Jett taas on ISA-agentti, joka yrittää napata Jeremyn. Stephanie ja Chelsea ovat lentoemäntiä koneessa.

Se hiusharjahommeli on selvitetty Willow'n kuoleman myötä. Sarjalla on tapana lakaista mönkään menneet juonet nopeasti maton alle. Siitä juonesta olisi varmasti saatu parempi, mutta pääkäsikirjoittaja vaihtoi juonen aikana. Aluksi kai hanskakäden piti olla joku muu (Katea jossain taidettiin todennäköisimpänä).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Catnip » 03 Helmi 2010, 11:44

Hyvä juonikuvio on nyt toi Brady-DiMera sota, mutta muakin ärsyttää noi loputtomat lapsikuviot. Lisäksi Belle-Philip-Shawn-draama jaksaa raivostuttaa. Jättäisi kolmiodraaman Ej-Sami-Lucasiin. Se kun on mielenkiintosempi "tarina". Steph ja Max on ihan hyviä, (tosin Steph&Jeremy-pari on todella huono), mutta jostain syystä mua ärsyttää Chelsea ja Jett... Ehkä siksi että haluaisin että Chick olisi yhdessä, mutta sitten toi lihaskimppu Jett tunkee väliin :kipakka:
Ja vaikka Jett onkin hyväkroppainen (ei kyllä mielestäni erityisen hyvännäkönen, mikä nyt taas ei toisaalta hirveästi asiaan vaikuta) ja ihan mukava, niin siltikin tosi raivostuttava välillä. Ja toi Chelsean jankkaaminen... no ärsyttää välillä. Stephanie ion musta ihanan haavoittuvainen, eikä esitä vanhvempaa kun on. Ja Max on sulonen <3
Avatar
Catnip
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Marras 2009, 00:19

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Joni » 04 Helmi 2010, 16:34

Catnip kirjoitti:Hyvä juonikuvio on nyt toi Brady-DiMera sota, mutta muakin ärsyttää noi loputtomat lapsikuviot. Lisäksi Belle-Philip-Shawn-draama jaksaa raivostuttaa. Jättäisi kolmiodraaman Ej-Sami-Lucasiin. Se kun on mielenkiintosempi "tarina". Steph ja Max on ihan hyviä, (tosin Steph&Jeremy-pari on todella huono), mutta jostain syystä mua ärsyttää Chelsea ja Jett... Ehkä siksi että haluaisin että Chick olisi yhdessä, mutta sitten toi lihaskimppu Jett tunkee väliin :kipakka:
Ja vaikka Jett onkin hyväkroppainen (ei kyllä mielestäni erityisen hyvännäkönen, mikä nyt taas ei toisaalta hirveästi asiaan vaikuta) ja ihan mukava, niin siltikin tosi raivostuttava välillä. Ja toi Chelsean jankkaaminen... no ärsyttää välillä. Stephanie ion musta ihanan haavoittuvainen, eikä esitä vanhvempaa kun on. Ja Max on sulonen <3

Max, Jett, Chelsea ja Steph voisivat painua johonkin! Mutta harmi kun Jeremy taitaa nyt lähteä.
Joni
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 41
Liittynyt: 22 Loka 2009, 14:40

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Emma » 04 Helmi 2010, 17:39

Joni kirjoitti:Max, Jett, Chelsea ja Steph voisivat painua johonkin! Mutta harmi kun Jeremy taitaa nyt lähteä.


Minulle ei tosiaankaan ole mikään harmi, Jeremyhän on hirvein! Sellainen tyypillinen mies, jota inhoan. Tai sitten minä vain olen nirso. :roll:

Jotenkin ärsyttää tuossa Santo & Colleen -kirjeet - storylinessa se, miten ilmiselvästi storyline tuo esille Samia ja EJ:tä parina. Voihan EJami tietty olla hyvä pari, mutta täytyykö sitä paritusta tehdä nyt kun Lumi voisi olla esillä (vielä kun voi)? Ei siitä kauaa ole kun Sami ja Lucas menivät naimisiin, ja nyt jo kirjoittajat parittavat Samia ja EJ:tä. Esimerkiksi se sauna-juttu on hyvä esimerkki. EJ ja Sami jäävät lukkojen taakse höyrysaunaan (tosin Andren toimesta) ja siellä sitten juttelevat small-talkia, esimerkiksi Samin kuppikoosta ja rintsikoista. Mistä lähtien niistä kahdesta on tullut kavereita?
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Helmi 2010, 02:30

Ihanaa, kun Jett ja Jeremy häippäsevät. Ottaisivat ihmeessä Stephanien mukaansa.
Aivan ihania EJami kohtauksia. Lisää niitä vaan. :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Catnip » 05 Helmi 2010, 13:38

Ejfan kirjoitti:Ihanaa, kun Jett ja Jeremy häippäsevät. Ottaisivat ihmeessä Stephanien mukaansa.
Aivan ihania EJami kohtauksia. Lisää niitä vaan. :D


Niin Jett ja Jeremy on kamalia, onneksi lähtee.
Avatar
Catnip
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Marras 2009, 00:19

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 12 Helmi 2010, 17:27

Ejfan kirjoitti:Aivan ihania EJami kohtauksia. Lisää niitä vaan. :D


Todellakin ! :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Maalis 2010, 14:37

Jeremystä päästiin ja kohta Jettistäkin. Jeremystä tuli kyllä huomattavasti siedettävämpi asuessaan Nickin ja poikien luona. Jett on edelleen surkea. Marcus Patrickin "näyttelytaidot" eivät vakuuta eikä hänellä ole mitään kemioita kenenkään kanssa. Ja koko mies on vielä ylimielinen idiootti.

Marcushan kirjoitti kirjeen lähtiessään sarjasta. Tässä muutama ote siitä.

--"Kolmen menestyksekkään kuukauden jälkeen, heistä tuntui, ettei heillä ollut enää käyttöä hahmollani. Se oli outoa, koska IMDB-kävijälukuni olivat korkeammat kuin kenelläkään muulla sarjassa, jopa Alison Sweeneyllä!!"--
--"Odotan pääseväni näyttelemään tai luomaan sarjan, joka käsittelee rohkeasti nykypäivän asioita ja keskittyy korkeatasoisempaan näyttelyyn."--

Ja sen jälkeen Marcusin agentti kirjoitti oman kirjeensä, jossa hän kutsui Marcusta sarjan tähdeksi ja syyksi nousseihin katsojalukuhin.


Muuten on hyvä, että nyt juoni liikkuu aika nopeasti eteenpäin. Sami/EJ/Lucas ovat käyneet saman keskustelun Samin ja EJ:n avioliitosta jo liian moneen kertaan. Sisarkunta-juonikuvio on ihan mukiinmenevä. Johnin kuolema oli hyvin toteutettu. Ainut mitä en jaksa seurata on Belle/Shawn/Philip-kolmiodraama.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Emma » 19 Maalis 2010, 18:25

Minulla ei ole varsinaisesti mitään Jettiä vastaan, mutta se Jett/Chelsea/Nick-kolmiodraama oli aivan turha. Tuntuu ettei Jettin hahmolle ole mitään kummoisempaa käyttöä sarjassa. Tyypin näyttelytaidoista en oikein osaa sanoa mitään, kun ei ole nämä Jettin jutut oikein jaksaneet edes kiinnostaa.

Mosse kirjoitti:Sami/EJ/Lucas ovat käyneet saman keskustelun Samin ja EJ:n avioliitosta jo liian moneen kertaan. Sisarkunta-juonikuvio on ihan mukiinmenevä. Johnin kuolema oli hyvin toteutettu. Ainut mitä en jaksa seurata on Belle/Shawn/Philip-kolmiodraama.


No todellakin on tätä EJ/Sami/Lucas-draamaa junnattu vähän liikaa paikallaan, juurikin sitä keskustelua Samin ja EJ:n avioliitosta. Samilla on kyllä "hyvät" syyt EJ:n naimiseen, mutta silti ärsyttää se pakkonaittaminen. Samihan ei todellakaan edes rakasta EJ:tä (ainakaan vielä), mutta silti EJ on niin omahyväisenä että. :roll: Voin sanoa että tällä hetkellä EJ ei kuulu lemppareihini.

Johnin kuolemasta olen samaa mieltä, hyvin oli toteutettu ja vaivaa oli nähty. Jostain olen lukenutkin, että näyttelijöillä oli oikeasti vaikeaa tehdä niitä kohtauksia, kun oli niin tunteellista. Mahdollisesti juuri tämän takia olisin halunnut Johnin pysyvän kuolleena, kun oli kaikki niin hyvin tehty. Ja tietenkin myös sen uuden, kamalan Johnin takia. :roll: Mutta ei.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Maalis 2010, 01:16

Minusta Samista näkee selvästi, että hän rakastaa EJ:tä,vaikka hän ei halua sitä itselleen myöntääkään. Mutta osa Samia myös vihaa EJ:tä. Kaikkien pahojen tekojen takia. Mikä tekee elämästä raskasta, kun Vihaa ja rakastaa samaa ihmistä yhtä aikaa. Sami ei tosiaankaan halua erota Lucasista, koska Sami rakastaa Lucasta eikä vihaa ollenkaan. Mutta tavallaan EJ kiehtoo Samia enemmän kuin Lucas. Niinhän on sanottu mikä on kiellettyä houkuttelee enemmän.
Enkä tosiaankaan haluaisi, että Sami naisi EJ:n vain DiMerojen ja Bradyjen sodan loppumisen takia. Naimisiin mennään ilman valheita, kiristystä ja vain kun haluaa olla toisen ihmisen kanssa ikuisesti. Ja vaikkla olen EJamifani, niin on naurettavaa erota miehestä, jota rakastaa ja odottaa tälle kaksosia.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Emma » 21 Maalis 2010, 11:33

Ejfan kirjoitti:Enkä tosiaankaan haluaisi, että Sami naisi EJ:n vain DiMerojen ja Bradyjen sodan loppumisen takia. Naimisiin mennään ilman valheita, kiristystä ja vain kun haluaa olla toisen ihmisen kanssa ikuisesti. Ja vaikkla olen EJamifani, niin on naurettavaa erota miehestä, jota rakastaa ja odottaa tälle kaksosia.


Tätä komppaan ihan täysin.
Olen katsonut joitakin tulevia EJami-kohtauksia, ja todellakin myönnän niiden olevan paljon parempia kuin nämä nykyiset "Vihaan sinua, EJ"-kohtaukset, kun niissä Sami rakastaa oikeasti EJ:tä, eikä se "suhde" ole enää kiristystä tai valheita. Esimerkiksi tämä kohtaus todistaa hyvin sen. :')
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

EdellinenSeuraava

Paluu Suomen jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron