Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

Keskustelua Suomen jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Cherry » 08 Huhti 2010, 13:58

Täytyy kehua, että jaksojen taso on ollut todella hyvä jo pitkän aikaa. Valitettavasti kävi vain niin, että en itse ehtinyt syksyllä kovin aktiiviisesti sarjaa seuraamaan kirjoitusten ja muiden kiireiden vuoksi. Keväällä tuli myös pientä taukoa kirjoitusten takia, mutta nyt olen taas päässyt kyytiin. :D Ej/Sami/Lucas kuvio kiinnostaa ja samalla ärsyttää, mut se tästä niin kiintoisan tekeekin. :D Piti tulla nyt sitten tää foorumikin tsekkailemaan, kun pääsin taas mukaan sarjan tapahtmiin. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 08 Huhti 2010, 14:09

Cherry kirjoitti:Täytyy kehua, että jaksojen taso on ollut todella hyvä jo pitkän aikaa. Valitettavasti kävi vain niin, että en itse ehtinyt syksyllä kovin aktiiviisesti sarjaa seuraamaan kirjoitusten ja muiden kiireiden vuoksi. Keväällä tuli myös pientä taukoa kirjoitusten takia, mutta nyt olen taas päässyt kyytiin. :D Ej/Sami/Lucas kuvio kiinnostaa ja samalla ärsyttää, mut se tästä niin kiintoisan tekeekin. :D Piti tulla nyt sitten tää foorumikin tsekkailemaan, kun pääsin taas mukaan sarjan tapahtmiin. :)


Tervetuloa tänne juttelemaan. Jaksojen taso on tosiaan ollut hyvä ja tahtikin on hyvä. Välillä tulee niitä kausia, kun ei oikeastaan tapahdu niitä ja sitten niitä kausia, kun samaan aikaan tapahtuu paljon.

Se on muuten hassua, miten Shawn/Belle/Philip ovat suurin piirtein saman ikäisiä Samin/EJ:n kanssa. Alilla ja Marthalla on vain yksi vuosi ikäeroa. Jay on kaksi vuotta vanhempi kuin James ja Brandon vuoden nuorempi kuin James. Ja silti Shawn/Belle/Philip kuuluvat nuorempaan ikäluokkaan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Emma » 08 Huhti 2010, 15:37

Mosse kirjoitti:Se on muuten hassua, miten Shawn/Belle/Philip ovat suurin piirtein saman ikäisiä Samin/EJ:n kanssa. Alilla ja Marthalla on vain yksi vuosi ikäeroa. Jay on kaksi vuotta vanhempi kuin James ja Brandon vuoden nuorempi kuin James. Ja silti Shawn/Belle/Philip kuuluvat nuorempaan ikäluokkaan.


Aika jännä. Kuinka paljon muuten sitä ikäeroa pitäisikään Samilla ja Bellellä olla?
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Huhti 2010, 09:58

Emma kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Se on muuten hassua, miten Shawn/Belle/Philip ovat suurin piirtein saman ikäisiä Samin/EJ:n kanssa. Alilla ja Marthalla on vain yksi vuosi ikäeroa. Jay on kaksi vuotta vanhempi kuin James ja Brandon vuoden nuorempi kuin James. Ja silti Shawn/Belle/Philip kuuluvat nuorempaan ikäluokkaan.


Aika jännä. Kuinka paljon muuten sitä ikäeroa pitäisikään Samilla ja Bellellä olla?


Samihan on oikeasti syntynyt ruudussa 1984, mutta hänen syntymävuotensa on muutettu myöhemmin vuodeksi 1977. Belle on syntynyt ruudussa vuonna 1993. Olisiko Belle joskus vuonna 2002 täyttänyt 18. Sami oli teini-ikäinen nähdessää Johnin ja Marlenan Titanin pöydällä, joten siinä vaiheessa ikä ero oli n.16 vuotta ja Bellen vanhennettua ikäero oli vajaat 10 vuotta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Cherry » 09 Huhti 2010, 11:37

Mosse kirjoitti:Tervetuloa tänne juttelemaan.

Kiitos! :')
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Stars » 09 Huhti 2010, 15:52

Minua kiinostaa tällä hetkellä vain EJ&Sami. Kuten myös Tony ja Anna, mutta he ovat aika harvoin ruudussa. Aika tylsää olisi ilman EJamia,kun Johnkin kuoli.
Kuva
Avatar
Stars
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 53
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 15:34

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Touko 2010, 00:09

Tämä saatta olla omituinen kysymys, mutta kun en ole seurannut sarjaa nyt aktiivisesti aikoihin niin olen ilmeisesti putoamassa kärryiltä, josta olen hyvin ihmeissäni, koska kuvittelin, että se ei ole edes mahdollista. Katsoin tässä viikolla yhden jakson ja sain sellaisen kuvan, että Sami olisi muuttanut pois kotoaan. Jos näin on niin miksi? Miksi ihmeessä näin on tapahtunut vai käsitinkö tilanteen väärin?
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Touko 2010, 15:06

talitintti kirjoitti:Tämä saatta olla omituinen kysymys, mutta kun en ole seurannut sarjaa nyt aktiivisesti aikoihin niin olen ilmeisesti putoamassa kärryiltä, josta olen hyvin ihmeissäni, koska kuvittelin, että se ei ole edes mahdollista. Katsoin tässä viikolla yhden jakson ja sain sellaisen kuvan, että Sami olisi muuttanut pois kotoaan. Jos näin on niin miksi? Miksi ihmeessä näin on tapahtunut vai käsitinkö tilanteen väärin?


EJ haluaisi Samin ja Johnnyn asuvan kanssaan , mutta Sami itse asuisi mieluummin Lucasin luona, vaikka heidän välinsä eivät olekaan kunnossa. Sami on viettänyt aikaa myös EJ:n asunnossa, mutta yrittää keksiä tekosyitä voidaakseen nukkua Lucasin luona.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Touko 2010, 17:54

Mosse kirjoitti:EJ haluaisi Samin ja Johnnyn asuvan kanssaan , mutta Sami itse asuisi mieluummin Lucasin luona, vaikka heidän välinsä eivät olekaan kunnossa. Sami on viettänyt aikaa myös EJ:n asunnossa, mutta yrittää keksiä tekosyitä voidaakseen nukkua Lucasin luona.


Eli Sami siis asuu kotonaan, mutta EJ tahtoi Samin ja Johnnyn luokseen, eroon muusta perheestään, hämärää... Onneksi Sami sentään tahtoo olla Lucasin kanssa.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Touko 2010, 21:34

talitintti kirjoitti:
Mosse kirjoitti:EJ haluaisi Samin ja Johnnyn asuvan kanssaan , mutta Sami itse asuisi mieluummin Lucasin luona, vaikka heidän välinsä eivät olekaan kunnossa. Sami on viettänyt aikaa myös EJ:n asunnossa, mutta yrittää keksiä tekosyitä voidaakseen nukkua Lucasin luona.


Eli Sami siis asuu kotonaan, mutta EJ tahtoi Samin ja Johnnyn luokseen, eroon muusta perheestään, hämärää... Onneksi Sami sentään tahtoo olla Lucasin kanssa.


Se kai kuului osana siihen sopimukseen sukuvihan päättämiseksi, että EJ ja Sami asuvat yhdessä poikansa kanssa häiden jälkeen ja varsinkin sen jälkeen, kun Sami esitti rakastavansa EJ:tä. EJ pitäisi kyllä huolta Alistakin, mutta Lucas ei halua häntä tyttärensä luokse, joten EJ antaa Johnnyn yöpyä Lucasin luona, jotta tämä saa olla yhdessä siskonsa kanssa.

Sami yrittää tasapainoilla kummankin välillä, hän kävi joku päivä juttelemassa siitä Marlenankin kanssa. Sami ja Lucas ovat riidelleet tästä jo useampaakin otteeseen.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Emma » 09 Touko 2010, 22:24

Mosse kirjoitti:Sami yrittää tasapainoilla kummankin välillä, hän kävi joku päivä juttelemassa siitä Marlenankin kanssa. Sami ja Lucas ovat riidelleet tästä jo useampaakin otteeseen.


Vaikka olenkin tässä jutussa tavallaankin Lucasin "puolella", en ymmärrä Lucasin ristiriitaista käytöstä. Lucas syyllistää Samia asiasta, jolle Sami ei oikeastaan voi mitään. Sami käytännössä pakotettiin naimaan EJ, ja sen Lucas jo jossain määrin hyväksyikin (ennen naimisiinmenoa), mutta nyt näkyy mieli muuttuneen. Ymmärrän kyllä, että Lucas ei halua jakaa Samia EJ:n kanssa, mutta ei se Samin mollaaminen auta yhtään mitään, saa vain Samin kaikkoamaan.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 02 Tammi 2011, 17:40

Oletteko jatkaneet sarjan katsomista nyt kun sitä on taas alettu pyörittämään Nelosella? Itsellä meni koko viime viikko ohi ja nyt harmittaa. :S Aion ehdottomasti kyllä katsoa ensi viikosta lähtien päivittäin kun nyt on tiedossa mukavia jaksoja. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja talitintti » 02 Tammi 2011, 19:13

Minä en ole aikoihin katsonut jaksoja, joten en nytkään ole edes suunnitellut näiden uusien jaksojen katsomista. Näissä jaksoissa ei minun käsittääkseeni tapahdu mitään mikä saattaisi minua millään tasolla edes vähääkään kiinnostaa. Samin ja EJ:n kuvi kun ei voisi vähempääkään kiinnostaa ja muutenkin olen ehkä jumittunut liikaa fanittamaan sitä aikaa kun sarja alkoi Suomessa, enkä ole löytänyt nykyisistä jaksosita oikein mitään mikä jaksaisi kiinnostaa. Toisaalta Päivien viemää tulee sellaiseen aikaan, että en ole television ääressä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Tammi 2011, 20:19

Kripe kirjoitti:Oletteko jatkaneet sarjan katsomista nyt kun sitä on taas alettu pyörittämään Nelosella? Itsellä meni koko viime viikko ohi ja nyt harmittaa. :S Aion ehdottomasti kyllä katsoa ensi viikosta lähtien päivittäin kun nyt on tiedossa mukavia jaksoja. :)

Mä olen jatkanut. Ei ole mitään muutakaan tekemistä ja nythän jaksoissa on menossa EJamin kulta-aika.
Ja lisäksi John nousi kuolleista :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Tammi 2011, 10:18

Kripe kirjoitti:Oletteko jatkaneet sarjan katsomista nyt kun sitä on taas alettu pyörittämään Nelosella? Itsellä meni koko viime viikko ohi ja nyt harmittaa. :S Aion ehdottomasti kyllä katsoa ensi viikosta lähtien päivittäin kun nyt on tiedossa mukavia jaksoja. :)


Olen. Hyviä jaksoja tulossa ja kohta eletään käsikirjoittajalakon aikaa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Suomen jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron