Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

Keskustelua Suomen jaksoista

Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Elo 2009, 18:01

Päätinpä tehdä tälläisen Suomen jaksoista, sillä tälläinen keskustelu on Amerikan jaksoistakin, ja siellä on juttua riittänyt, ja täällä ehkä riittäisi vielä enemmän. :) Eli tänne voi kertoa mikä on tällä hetkellä Suomen jaksoissa huonoa, mikä hyvää, kuka ärsyttää ja kuka miellyttää.

HUOM !
Spoilaukset pistäkää piiloon.

Ja ei muutakun keskustelemaan ! :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja talitintti » 04 Elo 2009, 20:03

Itseäni nykyään Päikkäreissä kiinnostaa ainoastaan Lumi. Samin ja Lucasin häiden järjestelyä on ihana seurata, mutta toisaalta Samin jatkuva pelko ja panikointi on ärsyttävää. Nick ja Chelsea säätöä on kyllä myös ihan mielenkiintoista seurata, mutta ei sekään ole vielä lähtenyt oikein rullaamaan. Lähinnä tuntuu, että nykyään keskitytään paljon Abby/Nick/Chelsea kolmikkoon, mikä ei sinänsä ole paha, mutta kun heistä kukaan ei ole niin valovoimainen hahmo, että kolmikosta tulisi hirvittävän mielenkiintoinen.

Vaikka EJ:n tullessa sanoin, että hän voisi olla ihan mielenkiintoinen hahmo niin olen nyt aivan erimieltä. Ärsyttää miten hän voi tehdä suunileen mitä tahansa, mutta silti aina pääsee kuin koira veräjästä. Toinen mikä ei nyt jaksaisi kiinnostaa on tämä Shawn/Belle/Claire kuvio. Niinä harvoina kertoina kun olen ehtinyt katsoa Päikkärit olen surffaillut kanavilla näiden kohtauksien aikana.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja soulmate » 04 Elo 2009, 20:35

Minua kiinnostaa nykyään päikkäreissä vain EJ. Ennen EJ:n tuloa sarja oli todella huonossa jamassa. En katsonut sitä kuin kerran viikossa, mutta nyt ne on pakko nähdä joka päivä. Odotan vielä enemmän niitä jaksoja, jotka tulevat parin kuukauden päästä.
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Elo 2009, 23:47

soulmate kirjoitti:Minua kiinnostaa nykyään päikkäreissä vain EJ. Ennen EJ:n tuloa sarja oli todella huonossa jamassa. En katsonut sitä kuin kerran viikossa, mutta nyt ne on pakko nähdä joka päivä. Odotan vielä enemmän niitä jaksoja, jotka tulevat parin kuukauden päästä.

Sama mulla ! EJ on paras. EJ on tuonut sarjaan kauan kadoksissa olevaa jännitystä, sarja olisi ihan tylsä ilman EJ:tä. EJ on ainut syy mksi vaivaudun koko ohjelmaa katsomaan. Päikkärit eivät ole koskaan ollut näin mielenkiintoisia :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejami » 06 Elo 2009, 14:01

Päivien viemää on nyt kyllä ollut todella kiinnostava, kun EJ on mukana. EJ on aivan ihana, niin jännittävä
komea, charmikas ja se aksenttikin.. Toivoisin todella, että Samin lapsi olis EJ:n ja että niille tulis jotain säpinää.

Abby on tylsä kakara, tällä hetkellä ei mitään mielenkiintoista hänessä.. Toivoisin ettei Nick kertoisi siitä Billie-Nick hommasta, menis viimeinki Chelsean kans yhteen. Nick on muutenki joskus vähän ärsyttävä.
Marlenaa ei oo näytetty nyt pitkää aikaa, tosin en oo saattanu vaan huomata ku silmät on niin nauliutunu EJ kohtauksiin<3
Ejami
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 20:21

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Cassieback » 07 Elo 2009, 12:49

Onneks tosiaan EJ on tullut nyt tohon sarjaan, itsekään en päikkäreitä niin seurannu, paitsi nyt kun EJ on mukana kuvioissa :D
Paitsi että se on hyvännäkönen yms, ni se tuo myös jotain jännitystä sarjaan...
EJami - kohtauksia on niin mukava seurata :pray:
lumi-kohtaukset on ihan ok, mut kyllä EJami-kohtaukset on parempia. Niillä kun on säpinää keskenään.. 8)
EJami is destiny
Cassieback
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 22
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 21:19

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja ThiyaChan » 02 Syys 2009, 17:11

Argh, vihaan Ejamia, ei sovi yhtään yhteen :<
Itte oon niin vannoutunut Lumifani, ettei ihme että vihaan EJ:täkin. Voisko kukaan kertoa mulle juonipaljastuksia, mitä ton Samin ja EJ:n kanssa käy?
ThiyaChan
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 14:01

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Syys 2009, 21:37

ThiyaChan kirjoitti:Argh, vihaan Ejamia, ei sovi yhtään yhteen :<
Itte oon niin vannoutunut Lumifani, ettei ihme että vihaan EJ:täkin. Voisko kukaan kertoa mulle juonipaljastuksia, mitä ton Samin ja EJ:n kanssa käy?

EJ: n sydän alkaa sulamaan pikku hiljaa Samille, Lumin häiden jälkeen. Sami alkaa myös antamaan anteeksi EJ:lle. Sami päättää naida EJ:n, jotta Bradyjen ja DiMerojen välille tulisi rauha. Lucas ampuu EJ:tä EJamin häissä, EJ halvaantuu. EJ paranee Samin rakkauden avulla. Sami jää kiinni, että hän aikookin jäädä Lucasin luokse. EJ varastaa Lucasille kuuluvan laatikon, jossa on todisteet siitä, että Lucas ampui EJ:tä. Lucas lähtee karkuun, mutta jää kiinni ja hän joutuu vankilaan EJ:n murha yrityksestä. Samin ja EJ:n välit lämpenevät entisestään. Sami ja EJ hoitavat yhdessä kaksosia, He muuttavat DiMerojen kartanoon asumaan Marlenan ja Johnnin kanssa. Nicole saapuu Salemiin. Sami tulee mustasukkaisesksi EJ:stä. Sami suutelee EJ:tä pariin otteeseen. Sami antaa EJ:lle anteeksi raiskauksen. He suutelevat. Seuraavana päivänä Sami sanoo EJ:lle, että haluaa aloittaa alusta. Sami kertoo EJ:lle, että hän myös ajatellut myös samalla tavalla kuin EJ, Austinin kanssa. Sami kertoo huumanneensa Austinin ja raiskanneen hänet. Sami vetoaa siihen, että hän ei olisi hyvä ihminen jos hän ei antaisi EJ:lle anteeksi, koska Austin antoi hänelle anteeksi. Sami myöntää, että oli mustasukkainen EJ:stä. EJ kertoo, että hän rakastaa vain Samia. Sami suutelee EJ:tä. He rakastelevat. Lucas palaa vankilasta ja näkee EJamin sängyssä. Sami juoksee Lucasin perään ja sanoo, että teki virheen, että makasi EJ:n kanssa. Sami myöntää myöhemmin Lucasille ja EJ:lle, että hänellä on tunteitä myös EJ:tä kohtaan. Lucas ei kestä sitä ja hän turvautuu Chloeen he rakastelevat. EJ turvautuu Nicoleen, koska Sami sanoi EJ:lle, että vaikka hänellä on tunteitä EJ:tä kohtaan heillä ei ole yhteistä tulevaisuutta. Nicole tulee raskaaksi EJ:lle. Sami saa tietää, että hän odottaa lasta EJ:lle. Sami on kertomassa EJ:lle vauvasta, mutta ei kerrokkaan, koska saa tietää, että Nicole on raskaana EJ:lle. Sami myöntää Lucasille, että rakastaa EJ:tä.Sami joutuu todistajansuojeluohjelmaan. Sami tapaa Rafen, hänen henkivartijansa. Nicole saa keskenmenon eikä kerro siitä EJ:lle vaan hän aikoo etsia adoptio vauvan. Nicole saa tietää Samin raskaudesta. Nicole vaihtaa adoptio vauvansa Gracen Samin vauvaan (Sydney). Grace kuolee myöhemmin. EJ suuttuu Samille, ettei kertonut heidän tyttärestään ennen kuin tämä oli kuollut.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 16 Loka 2009, 16:40

Nyt on kyllä ollu tosi hyviä jaksoja ! Olen kattonut mahdollisimman monet jaksot, tosin en kyllä millään kaikkia. Pääasiassa katson vain ne, joissa on EJ:tä ja Samia. :D Mutta joo, mitä te muut olette mieltä tän hetkisistä jaksoista? :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Loka 2009, 20:17

Kripe kirjoitti:Nyt on kyllä ollu tosi hyviä jaksoja ! Olen kattonut mahdollisimman monet jaksot, tosin en kyllä millään kaikkia. Pääasiassa katson vain ne, joissa on EJ:tä ja Samia. :D Mutta joo, mitä te muut olette mieltä tän hetkisistä jaksoista? :)

No ne junnaa vähän paikallaan, mutta sen hyvä puoli on, että me EJammerit saamme paljon EJamia :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Emma » 26 Loka 2009, 20:06

Minulla oli sellainen vajaan puolen vuoden jakso, jolloin en katsonut suurinpiirtein ollenkaan Päikkäreitä. Se alkoi joskus Johnin ampumisen jälkeen, jolloin se kiinnostus vain lakkasi. Vähän jaksoin katsella niita Sami-Lucas-EJ -kuvioita, mutta sekin innostus loppui aika nopeaan. Olin jo kyllä aikaisemmin katsellut sen ajan jaksoja, että tiesin suurinpiirtein mistä oli kyse, mutta jostain syystä ei vain kiinnostanut. Lakkasin myös käymästä täällä, syynä varmaan se etten katsonut koko sarjaa, joten tämäkin paikka vähitellen unohtui.
Mutta, sitten mä päätin vähän ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa katsomaan Päikkäreitä, varsinkin kun Johnin herääminen oli lähellä. :D Ja nyt olen alkanut käydä täälläkin ihan kunnolla, kuten ennenkin.

Mutta nyt itse asiaan. Eli jesjesjes, John on herännyt!! :mote: Tätä olen suurinpiirtein koko syksyn odottanutkin. Ehkä tämä onkin just se, minkä takia rupesin taas katsomaan. Nyt alkaa muutenkin tulla kiinnostavat jaksot ihan kaikilta alueilta, jee! Enpä tässä nyt spoilaa enempää...

Ja on mua tuo EJamikin alkanut kiinnostaa. Aikaisemmin olin tyyliin "joo, on se ihan ok pari", mutta nyt olen huomannut nuo kemiat. Tuntuu, kuin aikaisemmin niitä (kemioita) ei olisi ollutkaan, mutta nyt kun EJ on tuollainen niin kuin se nyt on, ja Samikin omanlaisensa, niin tämähän pari on itseasiassa hyvä! En pitänyt oikein EJ:stä sen raiskauksen aikoihin (kuka olisi?), mutta nyt se on jotenkin muuttunut. :)

Ja kyllä, pidän edelleen Lumista, se onkin yksi lempipareistani, mutta EJamikin kiinnostaa. En voi sille mitään. Argh.

(Tulipa kovin pitkä ja sekava viesti joka ei edes liity aiheeseen, mutta toivottavasti mua ymmärretään :-P )
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 26 Loka 2009, 20:58

Emma kirjoitti:Minulla oli sellainen vajaan puolen vuoden jakso, jolloin en katsonut suurinpiirtein ollenkaan Päikkäreitä. Se alkoi joskus Johnin ampumisen jälkeen, jolloin se kiinnostus vain lakkasi. Vähän jaksoin katsella niita Sami-Lucas-EJ -kuvioita, mutta sekin innostus loppui aika nopeaan. Olin jo kyllä aikaisemmin katsellut sen ajan jaksoja, että tiesin suurinpiirtein mistä oli kyse, mutta jostain syystä ei vain kiinnostanut. Lakkasin myös käymästä täällä, syynä varmaan se etten katsonut koko sarjaa, joten tämäkin paikka vähitellen unohtui.
Mutta, sitten mä päätin vähän ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa katsomaan Päikkäreitä, varsinkin kun Johnin herääminen oli lähellä. :D Ja nyt olen alkanut käydä täälläkin ihan kunnolla, kuten ennenkin.

Mutta nyt itse asiaan. Eli jesjesjes, John on herännyt!! :mote: Tätä olen suurinpiirtein koko syksyn odottanutkin. Ehkä tämä onkin just se, minkä takia rupesin taas katsomaan. Nyt alkaa muutenkin tulla kiinnostavat jaksot ihan kaikilta alueilta, jee! Enpä tässä nyt spoilaa enempää...

Ja on mua tuo EJamikin alkanut kiinnostaa. Aikaisemmin olin tyyliin "joo, on se ihan ok pari", mutta nyt olen huomannut nuo kemiat. Tuntuu, kuin aikaisemmin niitä (kemioita) ei olisi ollutkaan, mutta nyt kun EJ on tuollainen niin kuin se nyt on, ja Samikin omanlaisensa, niin tämähän pari on itseasiassa hyvä! En pitänyt oikein EJ:stä sen raiskauksen aikoihin (kuka olisi?), mutta nyt se on jotenkin muuttunut. :)

Ja kyllä, pidän edelleen Lumista, se onkin yksi lempipareistani, mutta EJamikin kiinnostaa. En voi sille mitään. Argh.

(Tulipa kovin pitkä ja sekava viesti joka ei edes liity aiheeseen, mutta toivottavasti mua ymmärretään :-P )


Tervetuloa takaisin!

Onhan tässä jokun aika sitten vähän tylsempiä jaksoja, mutta nyt alkaa taas tapahtua DiMeroiden paluun ja muiden juonikuvioiden myötä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Emma » 10 Marras 2009, 18:53

Todellakin, nythän ne kiinnostavat jaksot ovat vasta alkaneet! :-P Tosin en ole kyllä oikein tajunnut tätä yhtä juonikuviota, mikä oli tämänkin päivän jaksossa, että siis Bo ja ne muut on siellä jossain, ja ne löytää Lexien, joka on ihan sekaisin... En todellakaan ole tajunnut tätä, on kai jäänyt jotain näkemättä.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Catnip » 18 Joulu 2009, 14:43

Nykyään nämä Suomen jaksot ovat itse asiassa todella mielenkiintoisia, ainakin joltain osin. Ihania noi EJ-Lucas-Sami-kohtaukset, lisäksi- jeeee!- Tony palasi. Eeeerittäin hyvä juttu! Jarlena-kohtauksia on myöskin ollut ilo katsella... Lisäksi Bon ja Hopen flirttailuun ei kyllästy koskaan.
Avatar
Catnip
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Marras 2009, 00:19

Re: Yleistä keskustelua Suomen jaksoista

ViestiKirjoittaja Nasu » 26 Joulu 2009, 20:59

Tietääkö kukaan mistä voisi ladata vanhoja jaksoja? Etsin lähinnä linkkejä 2005 vuoden jaksoihin.
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

Seuraava

Paluu Suomen jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron