VKO 17

Keskustelua Suomen jaksoista

VKO 17

ViestiKirjoittaja Shelle` » 21 Huhti 2009, 19:34

MA Yllättävä löytö
TI Haaste
KE Tarot-korttien tulkintaa
TO Bellen hätä Philipistä
PE Chelsea taas asialla

Abe kertoo EJ:lle, että he tietävät tämän yhteyksistä DiMeroihin. Bo kertoo Shawnille, että EJ on vaarallinen ja käskee Shawnin jättää työnsä. Kate kannustaa tytärtään iskemään kiinni Steveen, mutta Billien ajatukset ovat ristiriitaisia. Victor kirjoittaa kirurgille mojovan shekin, jotta Philip saa uudet kasvot mahdollisimman pian. Bo ja Hope ovat valmiita jatkamaan elämäänsä yhdessä.
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 25 Huhti 2009, 12:22, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: VKO 17

ViestiKirjoittaja Shelle` » 23 Huhti 2009, 20:11

Tällä viikolla pidin eniten Lumi/Lexie&Abe/Bope/Marlena&Belle kohtauksista.
Shawn kohtelee vanhempiaan mielestäni todella törkeästi, etenkin Hopea! (Saisi jo vihdoin viimeinen parantaa tapansa)
Kuva
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Huhti 2009, 10:44

Shawnilla on tosiaan joku kapinavaihe päällä. Olen kaiken kaikkiaan pitänyt tämän viikon jaksoista. Kiitospäivä ja Celesten paluu (vaikken hänestä erityisemmin pidäkään) ovat piristäneet sarjaa. Ihania perhekokoontumisia (tosin kaikkia perheitä näytetty, Samin/Lucasin/Willin kiitospäivät ovat yleensä olleet aika ikimuistoisia). Bradyt tosin pitivät aika tiukkaa linjaa kutsulistan suhteen. Ehkä kiitospäivä on Bradyjen juhla ja joulu Hortonien :D . Ja kyllä oli Katella pokkaa arvostella Billietä Chelsean käytöksestä, kun on itse kannustanut lastenlastaan juonitteluun.
Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja HEIDI » 24 Huhti 2009, 11:45

Kyllä oli mukavaa kun Clesteäkin näytettiin. Ihanaa kun Kayla paranee täysin. Minä olen kyllästynyt Chelsean touhuun. Tän päivän jaksossa Bo hajottaa Chelsean tietokoneen mikä on hänelle oikein koska käyttää konetta kiusatakseen muita. :mota:
Kuva
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 25 Huhti 2009, 22:54

Perjantain jaksossa nähtiin loistavia Bope kohtauksia siihen saakka kunnes Hope sai sähköpostiinsa sen kuvan jonka Chelsea oli ottanut Bosta&Billiestä.
Chelsea onnistuu aina pilaamaan kaiken.
Kuva
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Paluu Suomen jaksot