Häät!

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Häät!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 31 Joulu 2011, 20:06

Keskustelua häistä! Minkälaiset olivat sinun hääsi tai minkälaiset haluaisit? Oletko ollut jonkun häissä? Minulle ja ukolle on varuttu kirkko kesäkuun 2 päivälle. Pitäis alkaa kohta suunittelemaan niitä...En tiedä yhtään mitä haluan niihin. Onko kenelläkään mitään ideoita? Kun haluaisin jotain erilaista. Esim. Joku lahjalista..en voi kuvitella, että tekisin sellaisen, kun musta se on kerjäämistä eikä me tarvita mitään :D Mun täytyy kyllä sanoa, että en ole koskaan unelmoinut mistään unelma häistä. Mies on se joka haluaa niistä sellaiset. Hääpuku on iso kysymysmerkki..Olen katsonut kuvia Samin häistä josko niistä saisi vinkkejä hääpuvun valintaan :mrgreen: Häämatka paikka on jo päätetty vuosia sitten yhdessä..:D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Häät!

ViestiKirjoittaja Mosse » 31 Joulu 2011, 22:11

Onneksi olkoon! Kuulostaa jännältä :). Olen ollut elämäni aikana vain kahdissa häissä. Ei mitään hajua, mitä sitten itse jonain päivänä haluaisin omiin mahdollisiin häihini. Mäkään en ole innostunut mistään suurista prinsessahäistä :D. Eiköhän Samin hääpukuarsenaalista löydy aika moneen makuun mekko :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Häät!

ViestiKirjoittaja Lovers » 01 Tammi 2012, 03:22

Onnea! Aika nuorena menet naimisiin :) Itse menen lähempänä 30 v, jos menen :D
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Häät!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Tammi 2012, 03:54

Mosse kirjoitti:Onneksi olkoon! Kuulostaa jännältä.. Olen ollut elämäni aikana vain kahdissa häissä. Ei mitään hajua, mitä sitten itse jonain päivänä haluaisin omiin mahdollisiin häihini. Mäkään en ole innostunut mistään suurista prinsessahäistä :D. Eiköhän Samin hääpukuarsenaalista löydy aika moneen makuun mekko.

kiitos :) Mä olen ollut vain siskon häissä :D niissä oli kaikkea perinteistä. Valkoinen hääpuku, kirkko, morsiammen ryöstö, lahjalista, riisin heittäminen jne.
Samilla on todella ollu monia mekkoja osa niistä on ollut kauniitakin. laitan huomena kuvia (tai siis oikeastaan tänään, mutta myöhemmin.) hääpuvuista.

Lovers kirjoitti:Onnea! Aika nuorena menet naimisiin :) Itse menen lähempänä 30 v, jos menen.

Kiitos. No joo, mutta alkujaan meidän piti mennä naimisiin, kun mä täytin 18v, mutta sitten tuli mutkia matkaan ja ehkä parempi niin. Aika monet ovat sanoneet ettei kannata mennä vielä naimisiin, kun ollaan niin nuoria, mutta me halutaan mennä. Viimeksi eilen yksi sanoi, että menetän paljon jos olen tuon saman kanssa koko elämäni..kun mun mielestä mä saan paljon kun olen tuon yhden ihanan miehen kanssa. En voisi edes kuvitella, että olisin jonkun muun kanssa.
Miehen äiti nauroi tuossa yksi päivä, kun se muisti, kun minä ja sen poika oltiin jotain kymmenen vanhoja, kun me sanottiin, että me mennään isoina naimisiin ja saadaan 10 lasta...Osa kyllä toteutuu, mutta ei nyt sentään kymmentä lasta :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Häät!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Tammi 2012, 00:31

Ja nyt niitä pukuja :D Sanokaa ihmeessä mitä mieltä ootte :) Mikä on nätein?

1. Kuva

2. Kuva

3. Kuva

4. Kuva

5. Kuva

6. Kuva
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Häät!

ViestiKirjoittaja Mosse » 06 Tammi 2012, 14:46

Kaikki ovat kauniita, mutta pidän eniten varmaan ensimmäisestä :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Häät!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 06 Tammi 2012, 15:45

Mosse kirjoitti:Kaikki ovat kauniita, mutta pidän eniten varmaan ensimmäisestä :).

Ok, niin minäkin :D Mulla on nyt kaksi pukua joista valitsen. Yksi on juuri tuon mallinen ja toinen vähän numero 5 kaltainen :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron