Lemmikit!

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Lemmikit!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Joulu 2011, 18:14

Mitä lemmikkejä teillä on tai on ollut? Vai haluaisitko kenties lemmikin? Eli täällä keskustelua lemmikeistä :D

Meillä on nyt saksanpaimenkoiran pentu se on 6kk ja sen nimi on Nuppu . Se on todella kiltti paitsi, että se on tuhonnut kotia aika paljon :D
Jouduin lopettamaan viime vuonna mun Luna Dobermannin, kun sille tuli syöpä ja oli parempi päästää se koirien taivaaseen.
Nyt meillä on myös sekarotuinen kissanpentu. Se jo kertoo sen, että olen päässyt kissa pelosta eroon:D Se on niin suloinen :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Lemmikit!

ViestiKirjoittaja jansku » 16 Joulu 2011, 17:59

Mulla on sekarotuinen koira sen nimi on napsu :) Se on 5 vuotta ja se on aika isokoira en kylläkään tiedä mitä rotuja siinä on.
Haluaisin toisen koiran Ranskanbulldogin, kun ne on niin söpöjä :D
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Lemmikit!

ViestiKirjoittaja Cherry » 11 Maalis 2012, 23:13

Olen kissaihminen! Mutta myös yleisesti ottaen tosi eläinrakas. Ensimmäinen lemmikkini oli Miuku-kissa, se oli kulkuri ja lopulta jäi luoksemme asumaan. Kun hänestä sitten aika jätti, otimme eläintensuojelukodista Kisu nimisen katin. :) On vuodesta 2004 asunut luonamme. Toisesta korvasta puuttuu pieni pala, ei tiedetä onko se mennyt jossain tappelussa vai olisiko joku sitten tehnyt pahaa. :( Lääkäri sanoi että se on voinut myös paleltua tai jotain sen suuntaista, jos oikein muistan.


Pistetäänpä kuvakin vielä.

Kuva
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Lemmikit!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Maalis 2012, 20:14

Cherry kirjoitti:Olen kissaihminen! Mutta myös yleisesti ottaen tosi eläinrakas. Ensimmäinen lemmikkini oli Miuku-kissa, se oli kulkuri ja lopulta jäi luoksemme asumaan. Kun hänestä sitten aika jätti, otimme eläintensuojelukodista Kisu nimisen katin. :) On vuodesta 2004 asunut luonamme. Toisesta korvasta puuttuu pieni pala, ei tiedetä onko se mennyt jossain tappelussa vai olisiko joku sitten tehnyt pahaa. :( Lääkäri sanoi että se on voinut myös paleltua tai jotain sen suuntaista, jos oikein muistan.


Pistetäänpä kuvakin vielä.

Kuva

Onpa söpö kisu! Todella hyvä idea ottaa eläintensuojelukodista lemmikki kuin ostaa kasvattajalta pentu :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Lemmikit!

ViestiKirjoittaja Mosse » 14 Maalis 2012, 22:12

Ejfan kirjoitti:
Cherry kirjoitti:Olen kissaihminen! Mutta myös yleisesti ottaen tosi eläinrakas. Ensimmäinen lemmikkini oli Miuku-kissa, se oli kulkuri ja lopulta jäi luoksemme asumaan. Kun hänestä sitten aika jätti, otimme eläintensuojelukodista Kisu nimisen katin. :) On vuodesta 2004 asunut luonamme. Toisesta korvasta puuttuu pieni pala, ei tiedetä onko se mennyt jossain tappelussa vai olisiko joku sitten tehnyt pahaa. :( Lääkäri sanoi että se on voinut myös paleltua tai jotain sen suuntaista, jos oikein muistan.


Pistetäänpä kuvakin vielä.

Kuva

Onpa söpö kisu! Todella hyvä idea ottaa eläintensuojelukodista lemmikki kuin ostaa kasvattajalta pentu :)


Niin on, todella söpö :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Lemmikit!

ViestiKirjoittaja Cherry » 15 Maalis 2012, 20:32

Kisu kiittää kehuista! :D :) Joo, täytyy kyllä sanoa, että hyvä kun tajuttiin sieltä ottaa. Saatiin leikkauskin ilmaiseksi, kun eräs eläinlääkäri niitä suorittaa ilman palkkiota, koska hän on vaan onnellinen aina kun eläin saa uuden hyvän kodin. :) Ollaan pariin otteeseen vierailtu samassa paikassa ja viety jotain pieniä ruokalahjoituksia. Suosittelen lämpimästi. Ja Kisu tosiaan tuli aikuisena, eli taisi olla about 2.v, mutta ei mua sinänsä haittaa vaikka se ihan pikkupentuvaihe jäi Kisunkin kanssa väliin. Edellinen kissa ei ollut leikattu, joten se ehti parit pennut tehdä silloin (ja sitten alettiin antaa kissan e-pillereitä. :D Se oli suurimmaks osaks ulkokissa, joten leikkaukseen ei sitten lopulta viety, kun se ois varmaan muutenkin saanut sydärin kantokoppaan sulkemisesta).

Kissanpentuja saa kyllä myös tosi helposti ilmaiseksikin, mutta itse tykästyin nyt tähän ideaan, että otetaan jokin hylätty eläin. Pikkupentuja siellä ei silloin ollut ja tämä neiti vei sydämen heti mennessään. :-P
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Lemmikit!

ViestiKirjoittaja Shelle` » 15 Syys 2012, 16:02

Mulla on kani, täyttää marraskuun alussa 7v :) Sen nimi on Nuppu.
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 19 Tammi 2013, 22:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Lemmikit!

ViestiKirjoittaja Cherry » 24 Syys 2012, 15:43

Mun kaverin kaniherra täytti just 8.vuotta. :D Taivasteltiin, et onpa aika kulunut...eikä kanikaan osoita sen suurempia vanhenemisen merkkejä vielä!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron