Harrastukset!

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Harrastukset!

ViestiKirjoittaja Lovers » 12 Heinä 2010, 22:11

Mitä harrastuksia teillä on? Mitä ootte harrastanut ennen? Mitä haluaisitte harrastaa?

Minun ensimmäinen harrastukseni oli baletti. Harrastin sitä n. 4 vuotta. Olen harrastanut myös jalkapalloa
ja karatea. Nyt on aika kortilla ja ehdin käymään vain pari kertaa viikossa salilla.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Harrastukset!

ViestiKirjoittaja talitintti » 12 Heinä 2010, 22:44

Muksuna juoksin lähes joka ilta jossain ja ohjelmaan kuului 4H:ta, leivontakerhoa, ratsastusta ja ties mitä en edes jaksa muistaa missä kaikkialla ravasin. Ratsastin käytännössä koko ala-asteen ja kun ratsastus jäi taka-alalle tilalle tuli judo. Kolmisen vuotta olin jopa junnuvalmentajana vaikka sitä on näin jälkikäteen hieman vaikea uskoa. :) Judossa kävin reilut seitsemän vuotta, mutta muuton yhteydessä harrastus jäi. Nyt olen kovin koettanut saada aikaiseksi lähteä uudestaan salille, mutta aika on todellakin kortilla. Judo ei ole jäänyt täysin paitsioon vaikka, vaan olen edelleen kotiseuran toiminnassa mukana. Osaltaan tämä johtuu siitä, että kummatkin vanhempani kuuluvat seuran hallitukseen ja judon kautta olen saanut varmasti ikuisia ystäviä. Nytkin olen reilun viikon päästä "innolla" mukana isohkon leirin kokoamisessa. Ehkä eniten odotan juuri muualla asuvien kavereiden näkemistä ja sitä äärimmäisen huonoa huumoria, joka siellä liikkuu.

Nykyään harrastuksiini kuuluu (jos näitä lasketaan harrastuksiksi) lähinnä lukeminen ja käsityöt. Minulla on aina vähintään pari kirjaa kesken ja joita luen lähes päivittäin. Kuljetan aina mukanani kirjaa ja kirjahyllyni pursuaakin kirjoja, koska hyvän kirjan osuessa kohdalle hankin sen. Jotkut kirjoistani ovat todela sen näköisiä, että niitä on kuljetettu laukussa jokunen kerta. Ehkä pahimmassa jamassa on True Blood sarjan ensimmäinen osa, josta on jo lähtenyt sivuja irti. :) Käsitöitä teen hieman innostuksesta riippuen. Talvella minulle yleensä iskee innostus neuloa. Esimerkiksi tänä talvena neuloin itselleni liivin (lähinnä äidin painostuksesta, koska tämä väitti, että osaan tehdä sen itse eikä suostunut tekemään sitä) sekä kaulahuivin ja pipon (SoJyn väreissä) ja äidille neuloin pipon yhtenä iltana televisiota katsoessa. Ristipistot ovat toinen intohimoni, joka näkyy vanhempieni luona. Tekemiäni tauluja ja tyynyjä löytyy vähän joka huoneesta. Ehkä suurin saavutukseni on pienistä langan pätkistä solmimalla tehty ryijy, joka on kooltaan suunileen 100 cm x 50 cm. Sitä tein kyllä kauan ja se saikin valmistuttuaan kunnia paikan kotona entisessä huoneessani.

Joogaa tuli kokeiltua opiskeluaikana, mutta sitä en kokenut omaksi jutukseni. Ehkä kuitenkin pääasiallinen syy joogan lopettamiseen oli yllätys-yllätys ajan puute. Aloitin joogan toisena opiskelu vuotenani jolloin opiskelin suhteellisen tiiviiseen tahtiin ja olin järjestämässä koululle suurehkoa tapahtumaa. Luentojen, tapahtuman järjestämisen ja joogan sovittaminen kalenteriin oli sula mahdottomuus, joten siitä oli pakko luopua. Nyt olen kuitenkin suunnitelltu pilateksen aloittamista, vähintään itsekseni kotosalla. Lähinnä syynä on aina todella kipeä selkä jotka voisivat fysioterapeutin mukaan lieventyä pilateksella.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Harrastukset!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 12 Heinä 2010, 23:24

Lapsena harrastin taitoluistelua ja jääkiekkoa. Kävin myös kirkon tyttökerhoa ja lauloin myös kirkon kuorossa.
13 vuotiaana harrastukset jäivät, kun jouduin sairaalaan. 15 vuotiaana aloin itsenäisesti lukemaan italiaa ja saksaa.
Nykyään harrastan potkunyrkkeilyä, lenkkeilyä koiran kanssa ja salilla käyntiä, laulamista ja matematiikkaa.
Lempi harrastukseni on matematiikka. Voin hyvin vaikka laskea laskuja koko päivän, jos oon sillä tuulella.
Minulle on sanottu että olen hullu, kun rakastan matskua :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Harrastukset!

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Heinä 2010, 12:17

Olen ala-asteella harrastanut pari vuotta jalkapalloa ja sen jälkeen jotain tanssin/aerobicin väliltä (en muista nimeä).

Nykyään olen talitintin kanssa samoilla linjoilla eli lukemista ja käsitöitä. Useimmiten kyllä virkkaan, tällä hetkellä pieniä maskotteja mm. serkuille. Kirjahyllystäni ei löydy juuri muuta kuin koulukirjoja, koska yleensä lainaan kirjoja joko kirjastosta tai sitten luen e-kirjoja.

Halusisin jonkun uuden harrastuksen, mutten ole vielä saanut päätettyä minkä. Muuten jumppailen ja venyttelen kotona.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Harrastukset!

ViestiKirjoittaja dharma » 07 Syys 2010, 20:25

Harrastuksiini kuuluu mm. ompelu (suunnittelen myös vaatteita), neulominen, valokuvaaminen (luonto, ihmiset, tuotekuvat), lenkkeily, työpaikasta on tullut varsinainen harrastusympäristö viime aikoina. Tietokoneella tein aiemmin paljon nettisivuja ja kuvan muokkauksia, nykyisin teen todella vähän niitä.
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron