Jouluvalosi ja joulukoristeesi?

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Jouluvalosi ja joulukoristeesi?

ViestiKirjoittaja HEIDI » 01 Joulu 2009, 12:46

Eli tänne saa kirjoitella mitä jouluvaloja kullakin on ja joulukoristeita. Eli minä aloitan minulla on olohuoneessa perinteinen kynttelikkö joka on nykyään kaikilla ja ikkunalla on kuparin värinen tähti sitten makuuhuoneessa on pieni tekokuusi jossa on pienet kynttilät palloja, suklaata ja tähti. Sitten parvekkeellani on valokaapeli joka on sinisen värinen. Sitten koristeisiin keittiön kaapeissa on tonttuja ikkunoissa on jouluaiheisia tarroja joita ei tarvitse heittää roskiin. Eli saa käyttää joka vuosi uudelleen. :D Tänne vain kirjoittelemaan. :)
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Jouluvalosi ja joulukoristeesi?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Joulu 2009, 00:09

Minulla on punainen sydän joulukynttelikkö. Kuulamppu jonka päällä nukkuu joulupukki. Paljon erilaisia pieniä joulupukki ja porokoristeita.
Minulla on n. 30cm pitkä minijoulukuusi. Ikkunoissa on punaiset valoverhot ja jouluvaloja en ole laittanut :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Jouluvalosi ja joulukoristeesi?

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Joulu 2009, 16:27

Minä en ole pahemmin koristellut, koska muutan kohta, joten koristeiden pistäminen olisi oikeastaan täysin turhaa kun ne pitäisi kuitenkin kohta ottaa pois. Olen kuitenkin laittanut olohuoneen ikkunaan siniset jouluvalot ja keittiön ikkunassa on pieni sininen tuikkulyhty, jossa on led-kynttilä, joka palaa käytännössä aina niin kauan kunnes patteri loppuu ja vaihdan kynttilään uuden patterin. Toisaalta minusta koristelu on myös turhaa, koska asuntoni kaikki ikkunat ovat talomme takapihalle päin, joten valoni näkyvät vain roskiksilla tai autotalleilla käyville, mutta koska asun toisiksi ylimmässä kerroksessa valojen näkyminenkin on hieman tuurissaan. No, väliäkös tuolla on näkyykö ne muille, kunhan itselleni näkyvät.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Jouluvalosi ja joulukoristeesi?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Syys 2019, 19:41

Tykkään paljon joulusta, ja kaikesta siihen liittyvästä. Tosin itselläni on pieni tekokuusi vaan, mutta äidin luona pääsen koristelemaan sitten enemmän, kun äiti kutsuu sukulaisten lapset kuitenkin kylään. Joulu valot ovat minusta tunnelmallisia, ja kauniita.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron