merkkivaatteet??

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

merkkivaatteet??

ViestiKirjoittaja EJ DiMera... » 09 Marras 2009, 17:21

moi! onko teillä paljon merkkivaatteita, ja jos on niin minkä merkkisiä
EJ DiMera...
 

Re: merkkivaatteet??

ViestiKirjoittaja Emma » 10 Marras 2009, 18:09

Täytyy kyllä myöntää että en omista kovinkaan monia merkkivaatekappaleita... Kyllä toki jotain löytyy, tyyliin muutama Lacosten villatakki/villapaita, mutta ne ovatkin oman äitini vanhoja vaatteita sen omasta nuoruudesta (retroa!). On mulla sellaiset Reebokin talvikengät, jos niitä merkkikengiksi voi sanoa. Ostin ne just tuossa ihan vähän aikaa sitten, olivat tosin alessa, eli ei ne paljoa maksaneet.

Muuten ostaisinkin ehkä noita merkkikamoja enemmän, mutta onhan se lähes ilmiselvää, ettei minunkaltaisella opiskelijalla ole kauheasti rahaa vaatteisiin, varsinkaan merkkivaatteisiin. Joten kyllä mä tyydyn ostamaan vaatteeni ihan peruskaupoista, tyyliin H&M, Vero Moda, KappAhl, Lindex yms... Minulle urheiluvaatteissa on jo ihan tarpeeksi merkkiä, kun ne ovat niin kalliitakin aina.

Mutta, kyllä minä rakastan vaatteita ja shoppailua, ja usein kaupungissa ostoksilla ollessani sisäinen shopaholicini herää henkiin... Onneksi olen aina laatinut etukäteen sopivan budjetin itselleni, että kuinka paljon rahaa saan tuhlata per kerta, ettei tule sitten mitään yllätyksiä. :D
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: merkkivaatteet??

ViestiKirjoittaja Ejfan » 29 Kesä 2010, 20:35

No mulla on ihan hirveästi vaatteita(ja nyt tuli taas alennusmyynneistä lisää) on ihan halppis vaatteita, vaikka ei ne mun mielestä mitään halpoja ole. Sitten on oikeastaan liiankin kalliita vaatteita esim farkut 250€, joita ostan mm. Stockmannista. H&M:stä en osta vaatteita, koska ne ovat tehty lapsityövoimalla. En osta yleensä vaatteita muodin/merkin mukaan vaan niiden istuvuuden ja ulkonäön mukaan.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja HEIDI » 04 Heinä 2010, 11:52

Minulla on aika paljon marimekon paitoja sekä sukkia myös pyyhkeitä. Haluaisin vielä marimekon petivaatteet. Minulla tosin on lahjakortti marimekkoon jonka sain äidiltä viime jouluna. Se pitää kyllä ennen joulua käyttää.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: merkkivaatteet??

ViestiKirjoittaja Shelle` » 25 Syys 2012, 23:21

Ei mullakaan juuri merkkivaatteita ole :D, mut merkkilaukkuja kyllä löytyy.

Ejfan kirjoitti:En osta yleensä vaatteita muodin/merkin mukaan vaan niiden istuvuuden ja ulkonäön mukaan.

Mulla on sama! (;
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: merkkivaatteet??

ViestiKirjoittaja Cherry » 14 Loka 2012, 14:04

En oikein välitä merkeistä. Tietysti monissa merkkivaatteissa on oikeasti se totta, että ne ovat kestävämpiä ja paremmista materiaaleista, mutta ei mulla ole varaa maksaa kauheita summia vaatteista opiskelijana... Vaatteiden mukavuus ja istuvuus ovat tärkeitä ja totta kai ulkonäkökin siinä mielessä etten nyt omasta mielestäni itselleni epäsopivaa ja rumaa vaatetta osta. :D

Designer korkkareihin pistäisin kyllä rahaa palaamaan, jos vain voisin. ;D Rakastan korkokenkiä! Mutta eihän niissäkään ole merkillä niin väliä, kauniita kenkiä löytyy silti todella paljon maailmasta. :')
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron