Oma asunto

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Oma asunto

ViestiKirjoittaja HEIDI » 05 Loka 2009, 14:18

Oletko ajatellut muuttaa joskus omaan asuntoon miltä se sinusta tuntuisi? Tänne saat kertoa kaikki.

Minä muutin vuonna 2003 omaan asuntoon mikä oli ihan mukavaa ja tietenkin vähän jännitti olin silloin 21 vuotias. Minulla on täällä kodissani makuuhuone pieni olohuone ja baarikeittiö. Eli ihan sopivan kokoinen. Tykkään asua omassa asunnossani kukaan ei määräile saan tehdä mitä huvittaa Joskus kyllä käyn vanhempien luonakin mutta viihdyn silti kodissani. Tänne vain kirjoittelemaan kerro vähän jos asut omassa asunnossa mutta ei ole pakko. :D
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Oma asunto

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Loka 2009, 14:28

Mun äiti kuoli, kun mä olin 17-vuotta, sen takia jouduin asumaan veljeni nurkissa puolivuotta, jonka jälkeen sain oman asunnon. Mä pidän yksin asumisesta juuri sen takia, koska silloin saa itse päättää asioistaan eikä kukaan muu komentele.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Oma asunto

ViestiKirjoittaja talitintti » 06 Loka 2009, 09:05

Muutin asumaan yksikseen 18-vuotiaana kun lähdin opiskelemaan muualle kotipaikkakunnaltani. Kämppäni on pienoinen vuokra-asunto, eli yksiössä majailen. Neliöitä asunnossani on huimat 30,5. Onhan tämä ihan rehellisesti sanottuna ahdas. Vaikka pidän tavallaan keittiöstäni (/keittokomerostani) koska se on rempattu juuri ennen minun tänne muuttoa inhoan sitä, koska se on niin pieni. Vuoden vaihteessa olisi tarkoitus muuttaa pois täältä, joten josko löytöisin hieman suuremman yksiön tai pienen kaksion.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Oma asunto

ViestiKirjoittaja Shelle` » 19 Joulu 2012, 00:55

Itse asun vielä vanhempieni luona (tai oikeastaan äidin) kanssa. Mutta minusta olisi tulevaisuudessa ihanaa asua omassa asunossa, joko sitten Lahdessa tai Helsingissä :).
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Oma asunto

ViestiKirjoittaja Cherry » 21 Joulu 2012, 13:47

Mä olen kohta vuoden asunut 30m2 yksiössäni Turussa. Muutin myös opiskelupaikan perässä. :) Muutos ei sinänsä ollut kovin suuri, sillä olen koko ikäni asunut aivan Turun lähellä ja käynyt lukionikin siellä. Eli tutusta kaupungista oli kyse ja paljon kavereita asuu siellä. 20.vuotiaana pääsin muuttamaan, koska osui kohdalle kaksi välivuotta (ei omasta tahdostani, mutta mieluisaa opiskelipaikkaa ei herunut), niin en sitten oikein viitsinyt muuttaa tyhjän päälle, vaikka varmasti kaupungista jotain töitä olisikin löytynyt. Toisaalta en tiedä olisinko heti 18.vuotiaana ollut valmis edes muuttamaan, joten ehkä teki ihan hyvää olla vähän aikaa vielä kotona. :) Omasta kypsyydestä ja halustahan se on myös kiinni, ei pidä kiirehtiä.

Ihan mukavaa on ollut itsenäistyä vihdoinkin. Miinuspuolena ruuanlaitto ja tiskit. : D En jaksa yleensä kokkailla mitään ihmeellisyyksiä ja täytyy tarkkaan muutenkin miettiä mitä kaupasta ostaa. Koulussa tulee kyllä syötyä yleensä todella hyvin, ei kotona sitten enää tarviikaan niin paljon syödä.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Oma asunto

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Syys 2019, 18:58

Olen asunut vuoden itsekseni. Tykkään tosi paljon. Möysän seutu on mukavan rauhallinen, ja ihmiset kivoja. Ruoanlaitto on nykyään mukavaa, mutta tiskaamisesta en tykkää. Pyykkääminen on mukavaa :).
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron