Rakkaus?

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Rakkaus?

ViestiKirjoittaja ejamilove » 05 Loka 2009, 11:56

Mitä rakkaus on? Mitä se merkitsee sinulle?

Rakkautta on monen laista. On sisar rakkautta, lapsen ja vanhemman välistä rakkautta, on romanttinen rakkaus kahden ihmisen välillä.On ihastumista mikä kestää päivän, rakkautta, joka kestää vuoden, rakkautta, joka kestää 10 vuotta ja rakkautta mikä ei katoa koskaan. Minulle rakkaus on elämässä tärkein asia, se on minulle yhtä tärkeää kuin ilma, jota hengitän. Olen aina halunnut löytää sen yhden ja oikean, mutta onko sellaista rakkautta edes olemassa? Vai onko se vain haave ihmisten päässä mikä ei täyty koskaan? Olen varma, että joittekin ihmisten rakkaus kestää ikuisesti, mutta että jokaisella ihmisellä olisi niin sanottu sielunkumppani, siihen en usko. Totuus on se, että ihmisen oma sisin on se juttu, sillä jokainen ihminen yksilö ja jokainen rakastaa eri lailla.Ihmiset sekoittaa ihastumisen useasti rakkauteen. Monet ovat sanoneet, että näin ihanan komean miehen, olen rakastunut. Sitä ei verrata sellaiseen oikeaan rakkauteen, joka on voimistunut päivä toistensa jälkeen. Olen myös sitä mieltä, että monet ihmiset eivät edes tiedä mitä rakkaus on. Sillä monet minulle tärkeät ihmiset haukkuvat niin sanottuja rakkaitaan erilaisilla haukkuma nimillä, kuten lehmä,h*ur* ja jne. Minä en voisi koskaan edes kuvitella puhuvani sillä tavalla edes sellaiselle ihmiselle, jota en rakasta, saati sellaiselle, jota rakastan.

Rakkaus kestää mielestäni vain jos ihmiset

- Ajattelesivat enemmän rakastaan, kuin omaa itseään.
- Kunnioittaisivat toisiian, vaikka olisi varma, että toinen olisi väärässä, jostain asiasta niin ei haukkuisi toista loukkaavasti.
- Luottaa toiseen tilaanteessa kuin tilanteessa.
-Pitävät kahden keskiset asiat vain omana tietoinaan.Eli ei mene heti kertomaan äidille, jos ollut pieni riita.
- Ei suutu pikku asioista, kuten jos tulee syömään 5 min myöhässä.

Ihmiset menevät naimisiin mielestäni liian helposti ja eroavat liian helposti. Esim espoossa 60% ihmisistä eroaa jossain vaiheessa ja menevät uudelleen naimisiin ja taas eroavat ja menevät uusiin naimisiin. Tai sitten joillakin on 5- vuoden aikana yli 5 eri tyttö tai poikakaveria. Minusta rakkaus menettää arvoaan, kun ihmiset pelleilevät sillä. Minusta tuo eroaminen ja kumppanin jatkuva vaihto kertoo, että siinä ihmisessä itsesään on jotain vikaa. Anteeksi tämä suora kirjoitus, jos tämä loukkaa, jota kuta :D
Kuva
Avatar
ejamilove
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 849
Liittynyt: 16 Loka 2008, 09:33
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja HEIDI » 05 Loka 2009, 14:08

Rakkaus on myös minulle tärkeä asia se on kyllä totta että rakkautta on monenlaista on myös ystävyys rakkautta. Minulla on täällä kotona monta pientä kirjaa josta kerrotaan rakkaudesta ja ystävyydestä ja kaiken lisäksi niissä mun kirjoissa on todella kauniita kuvia. Varsinkin rakkaus kuvat on todella nättejä.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Rakkaus?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Loka 2009, 14:49

Rakkaus on just parasta elämässä, vaikka rakkaus tuo mukanaan myös paljon surua. :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Rakkaus?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 25 Syys 2012, 22:38

Miten en oo huomannu tätä aihetta aikasemmin :roll:

Rakkaus merkitsee mulle aika paljon, onhan se yks mahtavimmist asioist elämäs, vaikka tuottaakin paljon surua myös.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron