Salatut elämät syksy 2009

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Salatut elämät syksy 2009

ViestiKirjoittaja HEIDI » 20 Elo 2009, 21:29

Mitä luulette kuoleeko Kentaurin räjähdyksessä Juulia, Eero, Salla, Ismo, Tanja, Miro ja Isabella.? Odotan innolla uusia jaksoja jotka alkaa nyt maanataina Saa nähdä ketkä jää henkiin ja ketkä poistuu sarjasta. :cry:
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät syksy 2009

ViestiKirjoittaja Miinuu » 20 Elo 2009, 22:55

No juulia oli ainoo jota osasin veikata, muut jättikin sitten vähän miettimisen varaa. En khyl tiiä yhtää. Innolla kans odottelen maanantain jaksoo !
Miten tosta voi jatkaa ? Ei khyl mitää hajuu. Tai sitten Jenni kuoli ! Voishan sekin olla yks mahdollisuus.
Kuva
Avatar
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 151
Liittynyt: 29 Touko 2009, 20:42

Re: Salatut elämät syksy 2009

ViestiKirjoittaja talitintti » 20 Elo 2009, 23:05

Itse olen lukenut juonipaljastukset ja niistä saanut käsitykset ketkä kuolevat/poistuvat sarjasta, mutta pistän nyt ajatuksia joita pyörittelin kun jakso oli näytetty.

* Juulia, olisi täysin typerää jättää tämä hahmo henkiin, koska hänhän oli huoneessa jossa räjähdys tapahtui. Itse en muutenkaan koskaan pitänyt Juuliasta, joten harmi ei olisi liian suuri. Lisäksi tämä kävisi yhteen siinä kun on huhuttu, että Juulian sisko Noora tule kääntämään syksyn jaksoissa.
* Konsta, täysin turha hahmo, joten kuolema ei olisi mikään ihme.
* Paula, ei kuole, koska muuten ei saataisi tietää kuka vauvan oikea isä on (itse liputan vahvasti Lassen puolesta).
* Aaro-Eero, ei kuole, koska muuten Paulan löytäminen hankaloituu.
* Miika, ei kuole, koska hänestä ei vielä saatu mitään irti.
* Ismo, Seppo ja Jenni eivät poistu sarjasta kulumallakaan.
* Sebastian ja Niina kuvio pitää saada päätökseen joten he jäävät henkiin.

Sitten taitaa jäädä jäljelle vain teinit, jotka saisivat minun puolesta vaikka kaikki poistua sarjasta. Nykyisistä teineistä ei jäisi ikävä ketään.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Salatut elämät syksy 2009

ViestiKirjoittaja Shelle` » 24 Elo 2009, 20:37

Konsta, Peppi, Iiris, Panu, Lasse, Sampo, Tanja, Seppo, Oona, Miro, Jarkko, Sebastian ja Miika jne.. selvisivät Kentaurin räjähdyksestä eli lähes kaikki.
Ismoa käy vaan sääliks.. juuri kun hän oli onnellisimmallaan Sallan kanssa niin sitten kaikki onkin ohi.
Tanjaakin käy sääliks koska hän on menettänyt molemmat lapsensa.. ei ole hänelläkään ole ollut helppo elämä, toivottavasti Noora (Juulia adoptio sisko) tulisi Juulian hautajaisiin ja yrittäisi lohduttaa Tanjaa.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron