Mitä teitte kesälomalla?

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Mitä teitte kesälomalla?

ViestiKirjoittaja HEIDI » 09 Elo 2009, 10:54

Päätin tehdä tämmöisen aiheen saatte kukin joka haluaa kertoa mitä teitte kesälomalla olitteko vaan kotona vai jossain reisussa. Eli minä aloitan Olin heinäkuun alussa poikakaverini kanssa tampereella shoppailemassa ja käytiin myös särkänniemessä sitten olin myös vanhempieni luona ja välillä olin omassa asunnossakin. Heinäkuun lopussa kävin tallinnassa mentiin ensin helsinkiin ja sieltä laivalla yli tallinnaan. Oli todella mukava päivä ostin tietysti myös matkamuistoja. Eli ihan mukava kesäloma. :D :D :D
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Mitä teitte kesälomalla?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 10 Elo 2009, 20:14

Ihan kiva loma oli, vaikkakin olis voinu olla pitempikin loma.

Kotona oon ollu ja Rippikoulussa olin 10 päivää, siellä oli todella tylsää. Mutta onneks se on ohi. Ja toissa päivänä kävin Lappeenrannassa, mummon syntymäpäivilllä. Ja 3 viikkoo sitten käytiin äitini kanssa Humppilassa.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Mitä teitte kesälomalla?

ViestiKirjoittaja Brady » 14 Elo 2009, 22:37

Olin kotona, kävin uimasta ja ostamasta kaikkea. Olin itäsuomessa mutta ihan hyvä että loma oikeastaan loppu vaikka en haluaisitkaan kouluun takaisin koska Lomalla oli välillä aika tylsää koska en älynyt tulla tänne. XD
Brady
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 20:09

Re: Mitä teitte kesälomalla?

ViestiKirjoittaja talitintti » 01 Syys 2009, 00:33

Nyt se on minunkin loma loppunut. En oikein saanut lomalla mitään aikaiseksi, joka kostautui viimeisillä viikoilla, jolloin jouduin tekemään hurjasti töitä rästiin jääneiden koulutöiden kanssa. Rehellisesti sanottuna sain tuossa viisi minuuttia sitte viimeisen kesäkurssin tehtävän tehtyä ja huomenna palautan sen hyvien tekosyiden varjolla opettajalle, josko opettaja uskoo sen kun väitän kirkkain silmin, että tulostimeni ei toiminut ja unohdin maanantaina ottaa muistitikun kouluun että tulostaisin työn siellä. Ehkä hieman huono selitys, mutta eiköhän sillä mennä.

Reissailin kotimaassa, lähinnä kotiseudulla, pisimmällä kävin kun kävin moikkaamassa Turun seudulle muuttanutta kaveria. Muuten pysyin tiiviisti Kuopio - Kajaani (-Sotkamo) akselilla. Suunnittelin ennen lomaa miten kierrän P-Savon tapahtumia, mutta loppuunsa en kiertänyt niistä kuin yhden ja senkin siksi, että olin vanhempieni kuskina. :) En edes selvinnyt suofutiksen MM-kisoihin, joihin olimme vuosi sitten innoissamme jopa osallistumassa. Kesän kohokohta, eli pesäpallon Itä-Länsi oli jopa parempi kuin osasin odottaa. Tuon loistavan tapahtuman kruunasi ehkä katsomon parhaat paikat (kun VIP-katsomoa ei lasketa mukaan) ja se, että sää oli aivan loistava.

Eiköhän tämän loman siivittämänä jaksa taas opiskella vähän aikaa, ainakin niin kauan kunnes ruvetaan katselemaan kalenterista syysloman päiviä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron