Ruoka

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Ruoka

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Elo 2009, 14:50

Mikä on teidän lempiruokanne? Osaatteko itse tehdä ruokaa? Syötkö usein ulkona? Missä? Mitä erikoisia ruokia olette syöneet? Oletko kaikki ruokainen?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Ruoka

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Elo 2009, 15:37

Minä rakastan ruokaa ! Olen tehnyt ruokani 15-vuotiaasta asti itse. En syö ulkona juuri koskaan. Lempiruokaani on kaikki kala, paitsi tonnikala. Graavikala ja savukala on ehdottomasti parasta mitä voi olla. Minä syön melkein mitä tahansa paitsi kaalikeittoa, kaurapuuroa ja pinaattikeittoa. En ole syönyt kamalasti mitään epätavallista paitsi etanoita valkosipulivoin ja patongin kera. Itse asiassa se ei maistu olleenkaan pahalle, jos pystyy olla ajattelematta mitä syö.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Ruoka

ViestiKirjoittaja talitintti » 04 Elo 2009, 16:11

Olen suhteellisen kaikkiruokainen, tietyillä rajotteilla. En esimerkiksi ole mikään sipulin fani, eli se ei mene millään huumorilla esimerkiksi salaateissa tai keitoissa. Myöskään opiskelijoiden perusravinto tonnikala ei ole minun suosikkiani. Pidän ruuanlaitosta ja teen kyllä ruokaa itse, vaihtelevalla menestyksellä. Pidän erilaisten ruokien tekemisestä, jos minulla vain on tarpeeksi aikaa ja aika on usein kortilla, joten pysyttäydyn usein samoisa tutuissa ruuissa. Lemppareitani taitaa olla ihan perinteinen broileri ja riisi kasviksilla, mutta nyt kesällä on myönnettävä, että ehdoton suosikki on grillipihvi. Minun ulkona syöminen on hyvin ailahtelevaa, joskus syön usein ulkona ja joskus taas teen ruuan kotona ja syön siellä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Ruoka

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Elo 2009, 17:47

Ruoka on intohimoni. :D Lempiruokia ovat sushi, pasta, pihvit ja kiinalainen. Oikeastaan olen aika kaikkiruokainen, mutta inhokkejakin löytyy paljon, esim. kesäkeitto, pinaattikeitto, maksalaatikko, veriletut ja pinaattiletut. Syön ulkona aika harvoin, tosin pikaruokaloissa tulee käytyä yleensä pari kertaa kuukaudessa.
Laitan itse ruokaa aika harvoin, tosin pidän kyllä ruoanlaitosta paljon.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Ruoka

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Elo 2009, 16:41

Olen myös aika kaikkiruokainen. Punaista lihaa en ole syönyt yli 5 vuoteen ja parsakaalista en pidä muuten vaan :nouvei: . Pidän ruoanlaitosta ja erityisesti leipomisesta. Mitään kovin erikoista en ole muistaakseni maistanut. Ulkona syön harvoin, pikaruokaa tulee syötyä kerran tai pari kuussa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

ViestiKirjoittaja HEIDI » 16 Elo 2009, 10:58

Minä pidän pinaattikeitosta, lohesta, lasagnesta ja makkarakeitosta olen myös kaikki ruokainen joskus täällä kotona laitan ite ruokaa. Mutta syön usein mikroruokaa mikä on vähän huono tapa pitäisi kyllä päästä siitä eroon ja tehdä ite ruokaa. Pidän myös leipomisesta pidän erityisesti mustikkapiirakasta. :D
Aina joskus syön myös pikaruokia aika harvoin sillä se ei aina ole terveellistä. :)
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Ruoka

ViestiKirjoittaja Shelle` » 25 Syys 2012, 23:49

En ole tähänkään tajunnu vastata mitään :oops:

Mun lempiruoka on pienestä pitäen ollu makaroonilaatikko, ja on jostain syystä vieläkin :D, mutta on monia muitakin ruokia mistä tykkään. Joskus 7-8 luokilla tykkäsin kauheesti ruuanlaitosta, mutta sit se kiinnostus ruuanlaittoo & leipomisee lopahti 9 luokan puolivälis.

Ei mua kyllä kaikki ruokaseks voi sanoa.. kylhän mä siis syön aika monenlaist, mutta esim. liharuuista & keitoist en kauheesti tykkää :D.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Ruoka

ViestiKirjoittaja Cherry » 14 Loka 2012, 14:05

Mä en ole lihan ystävä, mutta en silti ole kasvissyöjä. Esimerkiksi kala ja kana ovat mielestäni todella hyvää.... Eikä mulla siltikään ole tapana nirsoilla kovin helposti. :) Lemppariruokia on valkosipuliperunat (erityisesti isän tekemät), chili con carne ja fetapinaattipiirakka!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Ruoka

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Syys 2019, 18:56

Tykkään nykyään kasvis painotteista ruoasta enimmäkseen. Kanaa syön silti yhä paljon. Lihaa melko vähän. Makaronin syömisen olen jättänyt minimiiin.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron