Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 08 Marras 2013, 19:01

Moi kaikille :). Minulle kuuluu myös hyvää, huomenna illalla olen menossa Mikael Gabrielin baari keikalle Lahteen :).

Sam kirjoitti:Ohhoijjaa, minäkin taas täällä! Saksa -reissun jälkeen en ole täällä muistanut edes käydä! Lyhyesti, oli todella mahtava ja mukava reissu! Me juntit, suomalaiset lähdettiin Saksaan talvivaatteissa mutta siellähän olikin sitten +20 astetta, hehe. :hehe Vierailtiin Lyypekissä, jossa tapasin tätini joka asuu Saksassa, oli todella kivaa nähdä häntä! Piipahdettiin myös päiväksi Hampuriin, jossa käytiin tulevan Halloweenin kunniaksi eräässä ns. kummituslinnassa, jossa oli erilaisia kummitusjuttuja oikeilla näyttelijöillä. Ainoa huono puoli siinä oli, että koko esitys oli saksaksi, ja vaikka olen itse lukenut kolme vuotta saksaa niin täytyy sanoa että suurin osa meni ihan ohi. :D Hauskaa kuitenkin oli!

Teatteriesityksistä kun on ollut puhetta niin itse kävin viime viikolla katsomassa Kaarinan Nuorisoteatterissa esityksen "Vuosi Nuoruudestani", joka perustuu Susanna Kaysenin muistelmateokseen Girl, Interrupted, josta myöhemmin tehtiin samanniminen elokuvakin. "Vuosi nuoruudestani kertoo koskettavan tositarinan nuoren Kaysenin ajasta Belmontilaisessa mielisairaalassa ja hänen siellä tapaamistaan ihmisistä." Itsellä ei ollut ennakko-odotuksia teatteriesityksestä, mutta paikallisteatterin esitykseksi se oli minusta loistava! Lisää tietoa näytelmästä. Täytyisi varmaan katsoa elokuvakin näin jälkikäteen.

Toivottavasti teille kaikille kuuluu hyvää! :) hali
Kuulostaa kivalta :), haluaisin itsekin päästä joskus käymään Saksassa :simmut

Tuo "Vuosi Nuoruudestani" vaikuttaa mielenkiintoiselta ainakin tuon perusteella mitä siitä tuolla sivulla kerrottiin, mutta se on niin kaukana että jää varmaan näkemättä :?.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 09 Marras 2013, 16:01

Hyvä että kuuluu hyvää Shelle! :)

Itse en välitä/ tykkää niin paljoa suomalaisesta rap-musiikista, mutta Mikael Gabriel on poikkeus. Hänen musiikkiaan pystyn jopa kuuntelemaan :D Pidä hauskaa keikalla!

Suosittelen ehdottomasti käymään Saksassa, jos siihen joskus tulee mahdollisuus :)

Mielenkiintoisen "Vuosi Nuoruudestani" esitykstä tekee se, että Kaarinan Nuorisoteatteri sai näytelmäsovitusoikeudet ensimmäisenä maailmassa, jopa ennen Broadwaytä. Toivotaan, että muutkin teatterit ympäri Suomea esittäisivät kyseisen esityksen jossain vaiheessa lähempänä sinua jotta sinäkin näkisit sen :) Ainahan voi toki katsoa teoksen elokuvaversion, jonka voi katsoa esimerkiksi täältä ilman lataamista. Ainoa huono puoli on ettei ole tekstityksiä, jos niitä tarvitsisi. :)

Kivaa viikonloppua! hali
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Marras 2013, 13:35

Kuulostaa hyvältä Saksan reissulta :).

Mä en ole käynyt pitkään aikaa teatterissa. Pitäisi varmaan mennä katsomaan jotain :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Marras 2013, 15:01

Mä en myöskään oo tainnu aikoihin olla teatterissa, se on kyllä tosi harmi. :D Kesäteatterit kuului joskus joka kesäiseen perinteeseen, et ainakin yksi näytelmä tuli käytyä katsomassa.

Tuo Samin kertoma näytelmä voisi olla mahdollinen sikäli, että matkaa Turusta Kaarinaan ei ole nimeksikään. :D Tosin nyt on niin kiirettä koulun kanssa, et vapaa-aika on tosi tiukalla. Vuosi nuoruudestani on leffanakin tosi hyvä. Kirjaa en oo koskaan lukenut, pitäis varmaan sekin lisätä piiiiitkään lukulistaan. :mrgreen: Koulu vaan useimmiten vie lukuinnon, kun joutuu kahlaamaan tenttikirjoja, niin aina ei jaksa lukea sitten vapaa-ajalla.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 11 Marras 2013, 19:29

Mikael on livenä tosi hyvä, jopa Jannika B oli kattomassa Mikaelia :D. Lahden Tivoli paikka jossa Mikael esiintyi on tosi upee, suosittelen käymään siellä jos Lahdessa joskus satutte liikkumaan :).

Sam kirjoitti:Toivotaan, että muutkin teatterit ympäri Suomea esittäisivät kyseisen esityksen jossain vaiheessa lähempänä sinua jotta sinäkin näkisit sen :)
Jep, olisihan se mukavaa.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 20 Marras 2013, 20:33

Iltaa kaikille! Mitäs teille kuuluu? Minulle kuuluu ihan hyvää, jos ei lasketa tätä syysväsymystä joka on jatkunut jo pari päivää :D. Ja ylihuomenna taas oon menossa baari keikalle :ilontanssi
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 21 Marras 2013, 19:20

Heips! :) Ihan hyvä kuuluu, oon ollu flunssassa pari viikkoa ja olin kuumeessakin kaksi päivää. Sain sitten vielä korvatulehduksen kaupan päälle, mut muuten menee ihan hyvin. Viime viikolla päättyi harjoittelu ja oli tosi harmi lähteä sieltä, oli niin mahtava paikka. Tosin aion jatkaa vapaaehtoistyötä siellä lastenkodissa. :) Viime viikon perjantaina oli myös meidän sosionomiopiskelijoiden pikkujoulut ja sieltä mentiin kaverin kanssa Samuli Edelmannin keikalle. Samuli on aivan ihana! Mä rakastan Samulin ääntä. :D Ja on myös huikee näyttelijä!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 23 Marras 2013, 21:36

Ihan hyvää kuuluu tännekkin, tosin koeviikko menossa.. Onneksi on enää kaksi koetta jäljellä, Biologia ja Äidinkieli. Sitten voi taas rentoutua hetkeksi! :D Mun perheenjäsenistä on muutama myös ollut kipeenä mutta onneksi eivät ole minua vielä tartuttaneet! :D

Tosi kiva Cherry että jatkat vapaaehtoisena! :) Tuon kaiken lisäksi Samulilla on erinomaisen hyvä etunimi :silmänisku
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 23 Marras 2013, 22:03

Cherry kirjoitti:oon ollu flunssassa pari viikkoa ja olin kuumeessakin kaksi päivää. Sain sitten vielä korvatulehduksen kaupan päälle, mut muuten menee ihan hyvin.
Voi ei :( paljon paranemisia sulle! hali

Sam kirjoitti:Ihan hyvää kuuluu tännekkin, tosin koeviikko menossa.. Onneksi on enää kaksi koetta jäljellä, Biologia ja Äidinkieli. Sitten voi taas rentoutua hetkeksi! :D
Tsemppiä kokeisiin :).
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 24 Marras 2013, 14:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Marras 2013, 00:37

Paranemisia Cherrylle :taputapu ja tsemppiä kokeisiin Samille :jee.

Meilläkin oli tällä viikolla työpaikan pikkukoulut ja kivaa oli. Sain myös tällä viikolla kuulla, että työt jatkuvat vuodenvaihteen jälkeen vakkarina :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 26 Marras 2013, 20:56

Kiitos kovasti paranemistoivotuksista! :) Olo on hieman parempi, tosin nyt sitten alkoi toinen korva oikutella. :D Toivottavasti ei tarvitsis sen kanssa mennä uudestaan lääkärille... oon nyt käyttänyt lääkärin määräämiä korvatippoja myös vasempaan korvaan, jos se auttais...ettei tosiaan taas sinne lääkäriin tarvis mennä. Hieman ketuttaa, et oon saanu näin sitkeen flunssan!

Tsemppiä Samille multakin!
Mosse" 9 Sain myös tällä viikolla kuulla, että työt jatkuvat vuodenvaihteen jälkeen vakkarina :D.[/quote]

Oho, mahtavaa! Onnea! :)

[quote="Sam kirjoitti:
Tosi kiva Cherry että jatkat vapaaehtoisena! :) Tuon kaiken lisäksi Samulilla on erinomaisen hyvä etunimi :silmänisku


Mustakin on kivaa, et saan tehdä vapaaehtoistyötä lastenkodissa, ehkä se vielä joskus poikii sijaisuuksia tai kesätyötäkin. :)

Haha, kappas, en muistanutkaan, et ootte kaimoja. ;D Mä itse asiassa näen Samuli Edelmannin pian toisenkin kerran! Sain ostettua lipun kirkkokonserttiin 8.12. Konsertti on Turussa, Mikaelinkirkossa ja tuotto lahjoitetaan TYKS:in lastenklinikalle. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 21 Joulu 2013, 13:52

Moikka taas 2-3 viikon tauon jälkeen! :> Oli sen verran kiireistä ennen lomaa, et tuli oikeestaan käytyä foorumeilla ja tumblr:ssäkin tosi vähän. Rajottu lähinnä Facebookin selaamiseen, sekä nettijoulukalentereiden availuun. :D Torstaina oli tentti ja sitten alkoi loma! Jee! Kävin lastenkodissakin vielä moikkaamassa lapsia ja nyt oleilen jo täällä vanhemmilla. :) Tuli kyllä todella tarpeeseen loma, oli sen verran kaikennäköistä juttua meneillään. Vaikka on kiireistä ollut, niin ehdin silti Samuli Edelmannin joulukonserttiin ja Jonne Aaronin baarikeikalle (esiinty yli 2 h!!!). Molemmat olivat todella mahtavia kokemuksia! Ja toistekin aion mennä ehdottomasti, kun tilaisuus vaan tulee. :)

Mitäs muile? :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 22 Joulu 2013, 22:26

Cherry kirjoitti:Moikka taas 2-3 viikon tauon jälkeen! :> Oli sen verran kiireistä ennen lomaa, et tuli oikeestaan käytyä foorumeilla ja tumblr:ssäkin tosi vähän. Rajottu lähinnä Facebookin selaamiseen, sekä nettijoulukalentereiden availuun. :D Torstaina oli tentti ja sitten alkoi loma! Jee! Kävin lastenkodissakin vielä moikkaamassa lapsia ja nyt oleilen jo täällä vanhemmilla. :) Tuli kyllä todella tarpeeseen loma, oli sen verran kaikennäköistä juttua meneillään. Vaikka on kiireistä ollut, niin ehdin silti Samuli Edelmannin joulukonserttiin ja Jonne Aaronin baarikeikalle (esiinty yli 2 h!!!). Molemmat olivat todella mahtavia kokemuksia! Ja toistekin aion mennä ehdottomasti, kun tilaisuus vaan tulee. :)

Mitäs muile? :)


Kuulostaa hyvältä :).Mullakin on tuntunut olevan kauhea kiire, melkein joka päivä tälläkin viikolla on ollut jotain menoa. Onneksi ensi viikon maanantai ja perjantai ovat vapaata niin saa hetken hengähtää. Odotan jo jouluruokaa (erityisesti perunalaatikkoa) :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 24 Joulu 2013, 12:07

Jouluruokia odottelen kyllä itsekin. :D Jotenkin ei näin jouluaattoaamuna ruoka oikein maistukaan, vasta sitten illemmalla, kun päästään joulupöytään. :D

Kuva

Hyvää joulua!♥ :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 30 Joulu 2013, 13:03

Moi kaikille :), melkein kuukauteen en ole täällä päässyt käymään koska koneeni ei käynnisty kunnolla, ja kännykällä kirjoittaminen on liian hidasta (silti nyt tein poikkeuksen, ja tulin kirjottamaan tämän viestin kännykällä tänne :D).

Cherry, en tiennyt että sinäkin tykkäät Jonnen musasta :).

Toivottavasti teillä oli yhtä kiva joulu kun minulla :pop, ja toivotan teille kaikille jo nyt Hyvää uutta vuotta :ilontanssi

Nähdään taas ensi vuonna täällä foorumilla (2-3 viiikon päästä sitten kun saan koneeni takaisin huollosta).
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron