Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Huhti 2010, 12:26

Mä olen sellainen ihminen, joka osaa pitää todella hauskaa ilman hauskuus-juomaa alkoholia. Olen muutaman kerran maistanut alkoholia ja se maistuu ihan hirveälle ja siitä sitten sanottiin, että sä totut siihen makuun, kun sä juot useammin. Minkä takia pitäisi tottua p'askan makuun? Kaverit sanovat vähintään kerran viikossa, että nyt maistuisi kylmä siideri. Kun mä taas ajattelen kylmää muumilimua. Siitäkin ne ajattelee relaa nyt vähän. Kun ne itse suhtautuvat elämään liian vakavasti ja alkoholi on ainut, joka saa heidät rentoutumaan. Itse nauran vähintään kerran päivässä jopa ongelmille ja se riittää minulle.

Piti lähteä nyt viikonloppuna laivalle, mutta ystävän 2 kuukauden ikäinen vauva tarvitsi hoitopaikan ja minä tietysti, jolla on ollut vauvakuume 4-vuotiaasta asti tarjouduin hoitajaksi viikonlopuksi.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 12 Huhti 2010, 15:54

Minä en vaan koskaan nähnyt mitään iloa siinä, että joisin mitään sen vahvempaa. En kuitenkaan laske itseäni miksikään absolutistiksi, mutta olen vain nuori, joka ei juo. En myöskään ole sellainen ihminen, joka ei voisi lähteä esimerkiksi baariin kun muut juovat tai en pitäisi muiden "juovien" seurastsa. Ei, asia ei minun kohdalla ole ollenkaan tämä. Viihdyn todella hyvin baareissa ihan selvänä ja opiskeluaikoina niissä tuli aina välillä käytyäkin. Mikähän siinä muuten on kun jos ei juo niin heti ollaan sitä muumilimppaa työntämässä. Muutaman kerran olen saanut kavereilta sidukan tilasta muumilimppapullon käteen baarireissuilla.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 13 Huhti 2010, 12:20

Minä en käytä alkoholia monesta syystä. Jotkut ihmiset eivät jätä ainaista juhlimasta vain nuoruuteen vaan jatkavat sitä aikuisena, mikä näkyy katu kuvassa puliukkoina, lehdissä "rattijuoppo ajoi vastaan tulleen ihmisen päälle" tai perheissä joissa juodaan alkoholia päivittäin ja lapset joutuvat kärsimään siitä.
juuri sellainen nuori hauskaa pitävä nuorimies, joka erehtyi auton rattiin ajoi 8kk raskaana olevan äitini päälle ja sen seuraksena äitini kuoli, mutta vauva(minä) jäi henkiin. Ja vielä sen jälkeen vaikka äitini kuoli isäni alkoi juomaan äitini kuoleman vuoksi eikä sen takia voinut huolehtia minusta vaan antoi minut pois, koska ajatteli, että ansaitsen parempaa kuin hän.
Yksi erittäin hyvä ystäväni raiskattiin hauskan baari illan jälkeen, mitä tapahtuu erittäin paljon, senkin vuoksi suhtaudun alkoholiin negatiivisesti.
Ei se haittaa, jos pari ottaa välillä tai käy baarissa pari kertaa puolessa vuodessa, mutta kunhan siitä ei tule ainoa ilon aihe elämässä, se olisi todella surullista, että selviäisi elämästä vain alkoholin avulla.
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 13 Huhti 2010, 12:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 13 Huhti 2010, 12:40

Ymmärrän todella nyt miksi suhtaudut niin yksikantaisesti tähän asiaan ja nuo on kyllä niitä seikkoja miksi itsekin vastustan juomista. Itselläni on sen verta onnellinen tilanne, että en ole enen viime kesää joutunut kärsimään sen suuremmin alkoholin takia (enoni kuoli hyvin yllättäen alkoholin seurauksesta viime kesänä). Minä itse olen hyvin jyrkkä kantainen siitä mikä liittyy alkoholiin ja ajamiseen, jonka takia olen hyvin mielelläni kuskaamassa muita, koska seuraukset voivat olla todella kamalia. Kotikunnassani, lähellä entisen hyvän ystäväni kotia sattui juuri viikonloppuna vakava onnettomuus kun 17-vuotias humalainen mies ajoi 80 km/h alueella 140 km/h poliisia karkuun, menetti hallinnan autostaan ja auto lensi päin sähköpylvästä. Sinänsä onni onnettomuudessa, että sekä kuski, että matkustaja selvisivät.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 13 Huhti 2010, 20:02

Sen takia minä aina suostunkin hakemaan heitä baareista, mutta välillä kun ne soittaa kahden aikaan yöstä niin tekee mieli olla hakematta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Huhti 2010, 12:50

Ikävä kuulla huonoista kokemuksistanne alkoholin käytön kanssa. Minäkään en ole suuremmin joutunut kärsimään alkoholin takia, mutta päätin jo nuorena, etten halua/enkä tarvitsea alkoholia pitääkseni hauskaa tms.

Ejfan kirjoitti:Piti lähteä nyt viikonloppuna laivalle, mutta ystävän 2 kuukauden ikäinen vauva tarvitsi hoitopaikan ja minä tietysti, jolla on ollut vauvakuume 4-vuotiaasta asti tarjouduin hoitajaksi viikonlopuksi.


Miten vauvanhoito sujui?
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 15 Huhti 2010, 19:44

Vauvanhoito sujui loistavasti. Olen tottunut hoitamaan vauvoja. Kerran niitä oli jopa kaksi kappaletta yhtä aikaa.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 22 Huhti 2010, 21:28

Nyt ketuttaa pikkasen. Olen taistellut viimeisen vuorokauden Operan kanssa ja se ei vaan toimi. Nettiselaimen toimimattomuus ei kylläkään ole mikään maailmaloppu, mutta ärsyttää kun olin kasannut kirjanmerkkeihin kaikki tärkeät linkit ja paljon vähemmän tärkeää, kuten linkkejä videoihin, lyriikoihin ja muistiinpanot olivat täynnä tekstejä, joita olin ajatellut käyttää esimerkiksi joissain muokkauksissa ja nyt ne kaikki on menneet. Jopa paljon enemmän tietotekniikasta tietävä veljeni oli ihmeissään mikä selaimeen nyt meni, mutta päivityksen yhteydessä se lakkasi toimimasta. Nyt pitää vaan totutella käyttämään Safaria ja etsiä osoitteet uudestaan...

Saan ehkä ennen kesää ylennyksen, mutta siitä kiertää vasta huhuja, joten palataan asiaan kun kuulen siitä hallinnon puolelta. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Huhti 2010, 22:09

Minun Lontooseen lähtö siirtyy ainakin parilla kuukaudella, sillä sain eilen tietää siskollani olevan vakava sairaus ja hän ei ehkä elä kovin kauaa. Jään sitten tänne tueksi. Olen sen velkaa hänelle, sillä hän tuki minua ja antoi voimia elää, kun minulla oli leukemia teini-ikäisenä.
Voi myös olla, että en mene lontooseen ollenkaan, sillä siskolla on kaksi lasta enkä haluisi heidän joutuvan elämään ilman äitiään sekä tätiään.
Harmittaa niin pirusti, kun se oli yksi unelmani päästä lontooseen ja tutustua isään :parku: .
Peukkuja Talitintti ! :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Huhti 2010, 09:31

talitintti kirjoitti:Saan ehkä ennen kesää ylennyksen, mutta siitä kiertää vasta huhuja, joten palataan asiaan kun kuulen siitä hallinnon puolelta. :)


Tsemppiä :)

Ejfan kirjoitti:Minun Lontooseen lähtö siirtyy ainakin parilla kuukaudella, sillä sain eilen tietää siskollani olevan vakava sairaus ja hän ei ehkä elä kovin kauaa. Jään sitten tänne tueksi. Olen sen velkaa hänelle, sillä hän tuki minua ja antoi voimia elää, kun minulla oli leukemia teini-ikäisenä.
Voi myös olla, että en mene lontooseen ollenkaan, sillä siskolla on kaksi lasta enkä haluisi heidän joutuvan elämään ilman äitiään sekä tätiään.
Harmittaa niin pirusti, kun se oli yksi unelmani päästä lontooseen ja tutustua isään :parku: .
Peukkuja Talitintti ! :D


Voimia sinulle ja siskollesi. Toivottavasti kaikki järjestyy.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 23 Huhti 2010, 09:43

Ejfan kirjoitti:Minun Lontooseen lähtö siirtyy ainakin parilla kuukaudella, sillä sain eilen tietää siskollani olevan vakava sairaus ja hän ei ehkä elä kovin kauaa. Jään sitten tänne tueksi. Olen sen velkaa hänelle, sillä hän tuki minua ja antoi voimia elää, kun minulla oli leukemia teini-ikäisenä.
Voi myös olla, että en mene lontooseen ollenkaan, sillä siskolla on kaksi lasta enkä haluisi heidän joutuvan elämään ilman äitiään sekä tätiään.
Harmittaa niin pirusti, kun se oli yksi unelmani päästä lontooseen ja tutustua isään :parku: .
Peukkuja Talitintti ! :D


Todella harmillista. :(
Voimia minultakin!
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 23 Huhti 2010, 14:07

Ejfan kirjoitti:Minun Lontooseen lähtö siirtyy ainakin parilla kuukaudella, sillä sain eilen tietää siskollani olevan vakava sairaus ja hän ei ehkä elä kovin kauaa. Jään sitten tänne tueksi. Olen sen velkaa hänelle, sillä hän tuki minua ja antoi voimia elää, kun minulla oli leukemia teini-ikäisenä.
Voi myös olla, että en mene lontooseen ollenkaan, sillä siskolla on kaksi lasta enkä haluisi heidän joutuvan elämään ilman äitiään sekä tätiään.
Harmittaa niin pirusti, kun se oli yksi unelmani päästä lontooseen ja tutustua isään :parku: .


Voimia täältäkin kovasti!
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 23 Huhti 2010, 15:08

Voimia Ejfan minunkin puolesta teille kummallekin.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Huhti 2010, 00:09

Kiitos paljon:)
Oli tänään taas niin mahtava päivä. Soitin isälle ja sanoin etten voi tulla vielä Lontooseen ja sitten se sano,jos en tule nyt minun ei tarvitse tulla ollenkaan.
Pitäisi valita siskon ja sen välillä. Yritin sanoa sille etten voi jättää siskoani ja siihen se kehtasi sanoa ettei sisko ole mun oikea sisko. Ja varmaan on vaikka ei nyt biologisia sisaruksia ollakkaan, mutta mitä väliä sillä on! Kun se on itse niin kylmäsydäminen. Sairastin leukemiaa ja olisin halunnut nähdä hänet ennen kuin kuolen, mutta se sanoi vaan että on niin kiireinen ettei ehdi tulla suomeen. Siihen se selitti myöhemmin ettei kestä nähdä toisen rakkaan ihmisen kuolemaa, mutta silloinkin se ajatteli vain itseään! Puhelu loppu siihen kun minä sanoin suoraan kaikki asiat mm sen, että ainut järkevä teko mitä sinä olet koskaan tehnyt on, että annoit minut pois. Ei tarvinnut elää tuollaisen ajatusvammaisen idiootin kanssa, joka tuiottaa vain omaan napaansa. Sitten se löi luurin korvaan.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 25 Huhti 2010, 09:26

^Ehkä tosiaankin on parempi, ettet mene sinne Lontooseen ollenkaan. Hyvin tehty.

Voi että mua kyllästyttää ihmiset, jotka ajattelevat vain omaa itseään. Minulla kun on ollut ihan tarpeeksi kokemusta sellaisista, varsinkin nuorempana. Olen luullut ystävikseni, kunnes selkään on puukotettu ja hylätty.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron