Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 30 Elo 2013, 20:56

Kiva tatuointi :).

Ja hyvää viikonloppua kaikille! hali
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 31 Elo 2013, 12:20

Cherry kirjoitti:Kiitos Sam onnitteluista! :')

Kuvan olisin laittanut muuten heti, mutta oli hieman haastavaa ottaa kuvaa yksin. : D En tajunnut pyytää kaveria ottamaan, onneks kuitenkin itselaukaisin on keksitty. Oli vaan jotenkin saada kameran asetukset säädettyä. Nytkin tuo on vähän ylivaloittunut ja ladattaessa pikselöityi hieman.

Tältä siis näyttää;

Kuva

Eli teksitatuointi; Today is the tomorrow you worried about yesterday. Tuo teksti kolahti muhun tosi kovaa, koska oon hirvee stressaaja ja huolehdin ihan turhistakin asioista, pyrin aina muistamaan tuon viisauden. :D


Todella hieno ja lainauskin on upea :). Sun hiuksetkin ovat tosi kivan väriset.

Shelle` kirjoitti:Kiva tatuointi :).

Ja hyvää viikonloppua kaikille! hali


Hyvää viikonloppua munkin puolesta :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 31 Elo 2013, 20:06

Kiitos! Olen tosi tyytyväinen tatuointiin ja hyvin se on lähtenyt parantumaankin. :) Ja tosiaan, mulla on punaiset hiukset ollu nyt koko kesän. Silloin tammikuussa värjäsin blondeista tummiksi, punertavan sävyisiksi. Siitä sit pikkuhiljaa tuli vaan punaisemmiksi ja punaisemmiksi. Kiva väri, mut hankala ylläpitää. Värimaskit auttaa kyllä tässä asiassa. :D

Hyvää viikonloppua multakin!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 01 Syys 2013, 20:07

Cherry kirjoitti:Kiitos! Olen tosi tyytyväinen tatuointiin ja hyvin se on lähtenyt parantumaankin. :) Ja tosiaan, mulla on punaiset hiukset ollu nyt koko kesän. Silloin tammikuussa värjäsin blondeista tummiksi, punertavan sävyisiksi. Siitä sit pikkuhiljaa tuli vaan punaisemmiksi ja punaisemmiksi. Kiva väri, mut hankala ylläpitää. Värimaskit auttaa kyllä tässä asiassa. :D
Minustakin tuo punainen väri on tosi kiva :).
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 13 Syys 2013, 22:39

Moi kaikille! Mitäs teille kuuluu? Mitäs meinasitte nyt viikonloppuna puuhata? :D
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 14 Syys 2013, 12:46

Mä oon menossa tänään kaverin synttäreille ja valmistautuminen on alkanut jo nyt (no johtuu siitä, et on pakko värjätä hiukset. :D). Huominen menee niistä toipumiseen, sillä myöhäänhän siellä menee. :P Pitäis ahkerasti taas tenttiinkin jo lukea, mut huomenna tuskin jaksaa!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 14 Syys 2013, 15:20

Cherry kirjoitti:Mä oon menossa tänään kaverin synttäreille ja valmistautuminen on alkanut jo nyt (no johtuu siitä, et on pakko värjätä hiukset. :D). Huominen menee niistä toipumiseen, sillä myöhäänhän siellä menee. :P Pitäis ahkerasti taas tenttiinkin jo lukea, mut huomenna tuskin jaksaa!
Kuulostaa hyvältä, toivottavasti oli hauskat synttärit :). Tsemppiä tentin lukemiseen!
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 15 Syys 2013, 14:00

Shelle` kirjoitti:
Cherry kirjoitti:Mä oon menossa tänään kaverin synttäreille ja valmistautuminen on alkanut jo nyt (no johtuu siitä, et on pakko värjätä hiukset. :D). Huominen menee niistä toipumiseen, sillä myöhäänhän siellä menee. :P Pitäis ahkerasti taas tenttiinkin jo lukea, mut huomenna tuskin jaksaa!
Kuulostaa hyvältä, toivottavasti oli hauskat synttärit :). Tsemppiä tentin lukemiseen!


Kiitos tsempistä! :) Kuten arvelinkin, en tänään väsymykseltä kyllä jaksa muuta tehdä kuin tuijotella telkkua. :D Ja synttärit oli tosi hauskat! Aika vaan meni ihan liian nopeasti!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 23 Syys 2013, 23:53

Ihanan väriset hiukset Cherryllä :) Mulla on ollut todella kiirettä viime aikoina :-o Kouluu ja töitä....ny taas ehtii tulla tänne ja kattoo päikkäreitä :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 24 Syys 2013, 22:17

Ääh! En ole tänne ehtinyt paljon kirjoittelemaan.. koeviikkokin alkaa torstaina ja täytyis lukea ja lukea! Tänään on muuten tasan kolme kuukautta jouluaattoon! Aika menee niiiiin nopeesti nykyään. Mitä teille kuuluu? :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dharma » 26 Syys 2013, 13:29

Katselin pitkästä aikaa yövuoroissa päikkäreitä :D En löytänyt enää mistään 2012 heinäkuu --> jaksoja joten hyppäsin vuodella eteenpäin. Mukavaa oli pitkästä aikaa katsoa!

Mulla alkoi nyt viikon loma! :mrgreen: Loman jälkeen enää kolme viikkoa töitä vanhalla osastolla ja sitten siirto uusiin tiloihin, jee! Kohta on jo joulukin ja täällä ainakin pikkuhiljaa suunnittelen joulua :solong:
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 26 Syys 2013, 18:22

Ejfan kirjoitti:Ihanan väriset hiukset Cherryllä :)


Kiitos! :')


dharma kirjoitti:Katselin pitkästä aikaa yövuoroissa päikkäreitä :D En löytänyt enää mistään 2012 heinäkuu --> jaksoja joten hyppäsin vuodella eteenpäin. Mukavaa oli pitkästä aikaa katsoa!

Mulla alkoi nyt viikon loma! :mrgreen: Loman jälkeen enää kolme viikkoa töitä vanhalla osastolla ja sitten siirto uusiin tiloihin, jee! Kohta on jo joulukin ja täällä ainakin pikkuhiljaa suunnittelen joulua :solong:


Youtubesta on kyllä tehokkaasti viime aikoina poistettu kanavia, joissa on ollut muutaman vuoden takaa jaksoja. :( Eli varmaan siksi ei oikein mitään vanhempaa löydykään, ellei joku jaksa uudestaan taas yrittää latailla. Oi, vitsi. Hyvää lomaa sulle! :D Tuntuu siltä, et itsekin ois jo loman tarpeessa, vaikka vastahan koulu alkoi.

Kiirettä pitää kyllä koulun kanssa. Koulussa ei oo oppitunneilla tarvinnu vielä ihan kauheesti istua, mut tekemistä on senkin edestä. On projektia ja tenttiin pänttäämistä (luennoista ja kirjoista tällä kertaa on erilliset tentit ja aika peräkkäin). Kaiken lisäksi harjoittelu alkaa pian. Menen lastenkotiin tekemään tämän harjoittelun. Ja toi projekti menee harjoittelun kanssa päällekkäin, et loppuviikosta on aina varattu projektin tekoon aikaa. Projekti taas sijoittuu kehitysvammaisten asuntolaan. Huhheijjaa. :D Kaiken tämän keskellä pitäis jo tietää minne haluu keväällä harjoitteluun ja varata itselleen paikka.
Nyt viikonloppuna oon menossa vanhemmille, koska lauantaina juhlistaan enon 50.vuotissynttäreitä ja samalla myös isovanhemmat juhlistaa 75.vuotissynttäreitä. Heillä kaikilla on aika peräkkäin synttärit, joten päättivät pitää yhteissynttärit tällä kertaa.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 26 Syys 2013, 19:43

Ejfan kirjoitti:Ihanan väriset hiukset Cherryllä :) Mulla on ollut todella kiirettä viime aikoina :-o Kouluu ja töitä....ny taas ehtii tulla tänne ja kattoo päikkäreitä :)


Jee!

Sam kirjoitti:Ääh! En ole tänne ehtinyt paljon kirjoittelemaan.. koeviikkokin alkaa torstaina ja täytyis lukea ja lukea! Tänään on muuten tasan kolme kuukautta jouluaattoon! Aika menee niiiiin nopeesti nykyään. Mitä teille kuuluu? :)


Onnea koeviikkoon!

dharma kirjoitti:Katselin pitkästä aikaa yövuoroissa päikkäreitä :D En löytänyt enää mistään 2012 heinäkuu --> jaksoja joten hyppäsin vuodella eteenpäin. Mukavaa oli pitkästä aikaa katsoa!

Mulla alkoi nyt viikon loma! :mrgreen: Loman jälkeen enää kolme viikkoa töitä vanhalla osastolla ja sitten siirto uusiin tiloihin, jee! Kohta on jo joulukin ja täällä ainakin pikkuhiljaa suunnittelen joulua :solong:


Hyvää lomaa munkin puolesta!

Cherry kirjoitti:Kiirettä pitää kyllä koulun kanssa. Koulussa ei oo oppitunneilla tarvinnu vielä ihan kauheesti istua, mut tekemistä on senkin edestä. On projektia ja tenttiin pänttäämistä (luennoista ja kirjoista tällä kertaa on erilliset tentit ja aika peräkkäin). Kaiken lisäksi harjoittelu alkaa pian. Menen lastenkotiin tekemään tämän harjoittelun. Ja toi projekti menee harjoittelun kanssa päällekkäin, et loppuviikosta on aina varattu projektin tekoon aikaa. Projekti taas sijoittuu kehitysvammaisten asuntolaan. Huhheijjaa. :D Kaiken tämän keskellä pitäis jo tietää minne haluu keväällä harjoitteluun ja varata itselleen paikka.
Nyt viikonloppuna oon menossa vanhemmille, koska lauantaina juhlistaan enon 50.vuotissynttäreitä ja samalla myös isovanhemmat juhlistaa 75.vuotissynttäreitä. Heillä kaikilla on aika peräkkäin synttärit, joten päättivät pitää yhteissynttärit tällä kertaa.


Tsemppiä harjoitteluun ja tentteihin :jee.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 26 Syys 2013, 22:00

Kiitos Mosse! :) Tämän päivän Englannin koe meni kyllä aika hyvin ;) Maanantain filosofian koetta odotellessa... Onnea ja tsemppiä Cherrylle sekä muille koulussa ja työelämässä!! :)

Ärsyttää tuo kanavien poistelu. Toisaalta ymmärrän sen, mutta toisaalta taas en.
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 27 Syys 2013, 13:20

Kiitos tsempeistä, tulee kyl aina tarpeeseen. ;D Toivottavasti Samillakin menee hyvin koulussa ja on puhtia tehdä koulujuttuja. :)


Tuo kanavien poistelu kyllä tosissaan ärsyttää edelleen, ymmärrän myös tekijänoikeuksien puitteet, mut sitten taas siinä kärsii erityisesti ne fanit, jotka haluaisivat ottaa jaksoissa kiinni tai eivät muuta kautta pysty katsomaan. Dailymotionissa on onneks kanavia, josta nykysiä jaksoja pystyy katselee.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron