Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 27 Syys 2013, 21:42

Onneksi tämä rankka kouluviikko on ohi :D. Ja saa levätä pari päivää :jee

Sam kirjoitti:Ääh! En ole tänne ehtinyt paljon kirjoittelemaan.. koeviikkokin alkaa torstaina ja täytyis lukea ja lukea! Tänään on muuten tasan kolme kuukautta jouluaattoon! Aika menee niiiiin nopeesti nykyään. Mitä teille kuuluu? :)
Tsemppiä koeviikkoon :). Aika menee tosiaan ihmeen nopeasti, pian on talvi & pakkaset :kipakka:


dharma kirjoitti:Mulla alkoi nyt viikon loma! :mrgreen: Loman jälkeen enää kolme viikkoa töitä vanhalla osastolla ja sitten siirto uusiin tiloihin, jee! Kohta on jo joulukin ja täällä ainakin pikkuhiljaa suunnittelen joulua :solong:
Kivaa lomaa Peukutus

Cherry kirjoitti:On projektia ja tenttiin pänttäämistä (luennoista ja kirjoista tällä kertaa on erilliset tentit ja aika peräkkäin). Kaiken lisäksi harjoittelu alkaa pian. Menen lastenkotiin tekemään tämän harjoittelun. Ja toi projekti menee harjoittelun kanssa päällekkäin, et loppuviikosta on aina varattu projektin tekoon aikaa. Projekti taas sijoittuu kehitysvammaisten asuntolaan. Huhheijjaa. :D Kaiken tämän keskellä pitäis jo tietää minne haluu keväällä harjoitteluun ja varata itselleen paikka.
Nyt viikonloppuna oon menossa vanhemmille, koska lauantaina juhlistaan enon 50.vuotissynttäreitä ja samalla myös isovanhemmat juhlistaa 75.vuotissynttäreitä. Heillä kaikilla on aika peräkkäin synttärit, joten päättivät pitää yhteissynttärit tällä kertaa.
Onnea Cherrylle työharjottelun & tenttien kanssa! :)
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 27 Syys 2013, 22:10

^Kiitos. :')


Samilla on ihan loistava ava. :lol: :-P
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 01 Loka 2013, 17:00

Kiitoksia kaikille tsempeistä! :) Huomenna enää ruotsin koe ja sitten tämäkin stressaaminen loppuu hetkeksi :D

Hahah, kiitos Cherry! :silmänisku

Katsotaan jos saan huomenna aikaa kirjoittaa pienen ja kivan jutun, joka tapahtui minulle vähän aikaa sitten. Pidetään teitä vähän jännityksessä ja kerrottakoon että sillä on tekemistä Chandlerin ja Freddien kanssa. :sydästän
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 01 Loka 2013, 21:12

Sam kirjoitti:Kiitoksia kaikille tsempeistä! :) Huomenna enää ruotsin koe ja sitten tämäkin stressaaminen loppuu hetkeksi :D

Hahah, kiitos Cherry! :silmänisku

Katsotaan jos saan huomenna aikaa kirjoittaa pienen ja kivan jutun, joka tapahtui minulle vähän aikaa sitten. Pidetään teitä vähän jännityksessä ja kerrottakoon että sillä on tekemistä Chandlerin ja Freddien kanssa. :sydästän
Kuulostaa mielenkiintoselta, oiskohan kyseessä fanitapaaminen Freddien & Chandlerin kanssa? :rakkaus
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 02 Loka 2013, 22:56

Shelle` kirjoitti:Kuulostaa mielenkiintoselta, oiskohan kyseessä fanitapaaminen Freddien & Chandlerin kanssa? :rakkaus


Hah, oliskin fanitapaaminen heidän kanssaan! ;)

Lyhyesti: Olen Twitterissä tutustunut moneen Päivien Viemää, ja etenkin WilSon -faniin ja kaksi heistä osallistui molempien Freddien ja Chandlerin Kickstarter -projekteihin. He siis olivat kaksi viikkoa sitten Los Angelesissa ja tapasivat viikonloppuna ensin Freddien ja muun Addicts Anonymous porukan Disneylandissa ja sitten myöhemmin Chandlerin ja Caseyn. No, toinen näistä faneista tietää kuinka paljon Willin ja Sonnyn tarina, sekä myös Freddie ja Chandler merkitsee minulle. Heillä on ollut ja tulee aina olemaan iso merkitys elämässäni. Vieläkin valitettavasti joudun pitämään seksuaalista suuntautumistani salassa kaikilta läheisiltäni ym. joten heidän tarinallaan on todellakin ollut suuri merkitys. Tämä kyseinen henkilö, joka asuu Ruotsissa, kysyi minulta jos haluaisin kirjoittaa Chandlerille ja Freddielle kirjeen ja mm. kertoa WilSonin tarinan merkityksestä, ja paljon muuta..

Minähän sitten kirjoitin neljäsivuisen kirjeen molemmille ja lähetin ne Ruotsiin, josta ne matkasivat Los Angelesiin. En odottanut mitään muuta kun varmistuksen siitä että kirjeet menisivät perille. Sunnuntaiaamuna herättyäni kuitenkin huomasin että Freddie seuraa minua Twitterissä. Sama maanantaiaamuna jolloin huomasin että Chandler seuraa minua. JEE!! :ilontanssi Ei tässä vielä kaikki... Tämä kyseinen henkilö oli luultavasti ainakin pyytäny Freddietä seuraamaan minua, mutta Chandler oli itse kysynyt mikä on minun Twitter -tunnukseni. :simmut Kaikenlisäksi tämä kyseinen henkilö oli kuvannut n. 30 sekunnin videon siitä kun antoi kirjeet heille! Ei ehkä teille, tai muille tunnu niin hienolta nämä videot, mutta minulle se merkitsee paljon. :sydan

Freddie oli innoissaan kirjeestä. Hän myös sanoi ihania asioita, mm. että tulen löytämään jonkun jonka kanssa jaan elämäni, ja että se tulee olemaan mahtavaa. :sydästän Chandler taas sanoi että jos ikinä haluan jutella hänen kanssaan, niin voin lähettää hänelle yksityisviestejä Twitterissä!! Kun kuulin mitä Chandler sanoi niin en meinannut edes uskoa koko asiaa. Molemmat heistä on älyttömän mahtavia ihmisiä! Toivon että voin joskus tavata heidät henkilökohtaisesti, mutta luulenpa että taitaa jäädä vain haaveeksi.. :pentusilmat

Tässä "tiivistettynä" teksti tästä kivasta jutusta. Koko jutusta tekee mahtaa se, että oikeasti on ihmisiä jotka tekee tällaisia asioita toisten takia. Tulen olemaan ikuisesti kiitollinen Ruotsissa asuvalle ystävälleni. :sydan Mun elämä on ollut aika vuoristorataa tässä jo pitkän aikaa ja mielialat surullisesta iloiseen on vaihdellut todella nopeasti, mutta saatuani itselleni nuo videot ym. viime viikon lauantaina, niin olen pääasiassa ollut koko ajan hyvällä tuulella.. ehkä on auttanut se että olen katsonut nuo videoklipit useaan otteeseen :D

Saa nähdä uskallanko jossain vaiheessa laittaa Chandlerille mitään viestiä :silmänisku Olen pitänyt tähän asti videot yksityisenä, ainoastaan kolme ihmistä on ne nähnyt, mutta ajattelin että voisin ne teille jossain vaiheessa jakaa. hali

Olipas lyhyt teksti... hahah. :hehe
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 03 Loka 2013, 17:05

^Vau, ihan huikea juttu! Oon tosi ilonen sun puolesta! :) :sydan
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Loka 2013, 18:34

^ Sam, kuulostaa ihan mahtavalta! Oon myös tosi ilonen sun puolesta hali :sydan
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Loka 2013, 08:45

^ Ihanaa. Mä oon myös todella iloinen sun puolesta hali.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dharma » 06 Loka 2013, 17:38

^ hieno juttu!
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 06 Loka 2013, 21:16

Kiitoksia kaikille! :sydan hali

Tässä vielä nämä pienet videoklipit jos joku haluaa katsoa; Chandlerin klippi ja Freddien klippi. :D
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 06 Loka 2013, 21:27

Sam kirjoitti:Kiitoksia kaikille! :sydan hali

Tässä vielä nämä pienet videoklipit jos joku haluaa katsoa; Chandlerin klippi ja Freddien klippi. :D


Awww! Sulin noiden videoiden takia. :D :sydan
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Loka 2013, 16:59

Sam kirjoitti:Kiitoksia kaikille! :sydan hali

Tässä vielä nämä pienet videoklipit jos joku haluaa katsoa; Chandlerin klippi ja Freddien klippi. :D


Aww, miten ihania :sydan. Kiitos, kun jaoit ne meidänkin kanssa :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 07 Loka 2013, 20:39

Sam kirjoitti:Kiitoksia kaikille! :sydan hali

Tässä vielä nämä pienet videoklipit jos joku haluaa katsoa; Chandlerin klippi ja Freddien klippi. :D
Aaws :sydästän sääli että mun englannin ymmärtäminen on niin huonoo että en tajuu paljoakaan mitä ne tossa puhuu mutta onneks sentään ihan vähän :).
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 08 Loka 2013, 19:04

Äh, mun on nyt pakko valittaa täällä(kin) Kelasta. :D Varmasti jokainen on jossain vaiheessa elämässään joutunut Kelan papereiden kanssa sähläämään. Noh mulle kävi nyt niin, että Kela "syyttää" mua siitä, et mulla oli liian vähän opintopisteitä tukikuukausia kohden (tukeahan nostetaan yleensä 9 kuukaudelta,itse nostin myös kesä- ja heinäkuulta kesäkurssien vuoksi). Koska en ollut heinäkuun loppuun mennessä saanut merkintää opintorekisteriin uusintatentistä, niin Kela on nyt sitä mieltä, et oon lusmuillu opinnoissa, vaikka ei tää todella oo mun syy. 4 op jäi siis puuttumaan, koska sain sen merkinnän vasta syyskuussa (?!!!). Selitin vastauskirjeessa tämän asian. Toivottavasti ei tuu ongelmia, vaikka kaiken järjen mukaan ongelmaa ei pitäisi olla, kun tarvittavan määrän opintoja oon suorittanut lukukaudessa, tuo on täysin niiden opettajien vika, koska he eivät hoitaneet merkintää sinne opintorekisteriin ajoissa. Kesken olevista kesäkursseistakin merkinnät tuli vasta elo- ja syyskuussa. Stressaa silti. :D Kirjeessa kun uhkailtiin sillä, et jos en selitä heille asiaa tai Kela ei hyväksy selitystä, opintotuki lakkaa tammikuussa 2014.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Loka 2013, 19:43

Cherry kirjoitti:Äh, mun on nyt pakko valittaa täällä(kin) Kelasta. :D Varmasti jokainen on jossain vaiheessa elämässään joutunut Kelan papereiden kanssa sähläämään. Noh mulle kävi nyt niin, että Kela "syyttää" mua siitä, et mulla oli liian vähän opintopisteitä tukikuukausia kohden (tukeahan nostetaan yleensä 9 kuukaudelta,itse nostin myös kesä- ja heinäkuulta kesäkurssien vuoksi). Koska en ollut heinäkuun loppuun mennessä saanut merkintää opintorekisteriin uusintatentistä, niin Kela on nyt sitä mieltä, et oon lusmuillu opinnoissa, vaikka ei tää todella oo mun syy. 4 op jäi siis puuttumaan, koska sain sen merkinnän vasta syyskuussa (?!!!). Selitin vastauskirjeessa tämän asian. Toivottavasti ei tuu ongelmia, vaikka kaiken järjen mukaan ongelmaa ei pitäisi olla, kun tarvittavan määrän opintoja oon suorittanut lukukaudessa, tuo on täysin niiden opettajien vika, koska he eivät hoitaneet merkintää sinne opintorekisteriin ajoissa. Kesken olevista kesäkursseistakin merkinnät tuli vasta elo- ja syyskuussa. Stressaa silti. :D Kirjeessa kun uhkailtiin sillä, et jos en selitä heille asiaa tai Kela ei hyväksy selitystä, opintotuki lakkaa tammikuussa 2014.


Voi ei :D. Toivottavasti asiaa selviää. En kestä niitä miljoonien paperien toimittamista enkä varsinkaan Kelan tms. kaavakkeiden täyttämistä (siellä on aina jotain ihmeellisesti muotuiltuja kysymyksiä).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron