Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 03 Helmi 2013, 19:08

Shelle` kirjoitti:Mulla meni tää viikonloppu sairastaessa flunssaa, mutta kyllä tää alkaa onneksi jo hiukan helpottaa :).

Kyllä se varmasti hyvin menee, tsemppiä! hali


Hyvä, että on jo helpottamassa. :D Ihme ja kumma olen vielä itse toistaiseksi säästynyt flunssalta. Ja kiitos tsempistä! Aika usein hermoilen turhaan, niin varmasti tässäkin tapauksessa. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 04 Helmi 2013, 15:16

Cherry kirjoitti:Aika usein hermoilen turhaan, niin varmasti tässäkin tapauksessa. :D
Jep, turha jännittäminen ei oo koskaan hyväksi :? mutta toisaalta tollasissa tilanteissa on vaikee olla jännittämättäkään :roll:.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 06 Helmi 2013, 20:52

Mites se Cherryn arvioiva ajo meni? Itselläni oli tänään hygieniatesti joka meni aika huonosti :oops:, mut onneks sen voi aina uusia. Toivottavasti ens kerralla menis paremmin :pray:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 08 Helmi 2013, 18:27

Ihanaa, vihdoin viikonloppu :)

Ekstra hyvää viikonloppua kaikille jälleen :pop
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Helmi 2013, 16:11

Shelle` kirjoitti:Mites se Cherryn arvioiva ajo meni? Itselläni oli tänään hygieniatesti joka meni aika huonosti :oops:, mut onneks sen voi aina uusia. Toivottavasti ens kerralla menis paremmin :pray:

Voi harmi, no onneksi aina voi uusia!


Arvioiva ajo ois voinu mennä paremminkin, mutta pääasia, että koko autokoulu on nyt vihdoin suoritettu. :D Perjantaina oli tosiaan heti aamusta se liukaskelirata ja ajelin sinne isäni kanssa. Isä sai olla radallakin kyydissäni, vaikka monesti kuulee juttua, ettei saa kukaan saa olla rata-ajossa vieressä. Eli isän läsnäolo kyllä vähän helpotti hermostuneisuutta. :D Turhaan kyllä jännitin sitäkin!

Oli kyllä todella kiireinen ja väsyttävä viikko, onneksi eilen pääsi tosiaan bileisiin kaverin kanssa vähän tuulettumaan. En ollut juhlinut sitten marraskuun, jolloin mulla oli lahtelainen kaveri täällä kylässä. Tuli siis tarpeeseen se ilta. :lol: Viikko koulua ja sitten onkin jo se hiihtoloma! Pakko varmasti hiihtolomalla tehdä parina päivänä koulujuttuja, mutta muuten ajattelin ottaa tosi rennosti.


Ja koska en taaskaan ehtinyt toivottaa hyvää viikonloppua, niin toivon taas, että kaikilla oli onnistunut viikonloppu. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dharma » 10 Helmi 2013, 16:16

Morjens pitkästä aikaa!

Kiva nähdä että täällä keskustellaan, vaikkei sarjaa enää esitetä Suomessa. Mie oon katellut päikkäreitä youtubesta. Aloitin sillon kun Nelosella loppui ja jatkoin siitä. Nyt oon menossa 2011 heinäkuun jaksoissa ja vielä on kirittävää että pääsen Amerikan tahtiin :D
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Helmi 2013, 20:40

^Cherry, kuulostaa hauskalta :).

Moikka, dharma! Vau, siinä on monen vuoden jaksot :D. Sä oot jo voiton puolella. Sulla on vielä monta hyvää ja kamalaa juonikuviota edessä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 11 Helmi 2013, 01:32

^ Cherry, kuulostaa tosiaan hauskalta :D kuten Mosse sanoikin tuossa.

dharma kirjoitti:Morjens pitkästä aikaa!

Kiva nähdä että täällä keskustellaan, vaikkei sarjaa enää esitetä Suomessa. Mie oon katellut päikkäreitä youtubesta. Aloitin sillon kun Nelosella loppui ja jatkoin siitä. Nyt oon menossa 2011 heinäkuun jaksoissa ja vielä on kirittävää että pääsen Amerikan tahtiin :D
Moikka! :) Mäki oon välillä yrittäny youtubesta Päikkäreitä seurata, mutta oon vasta 2012 kesän jaksoissa :D, en kyllä paljoo niistä ymmärrä ku ei oo tosiaan tekstityksiä, mutta onneks jotain sentää :rofl:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dharma » 11 Helmi 2013, 08:39

Matkaa on vielä.. onneksi kohta on talviloma niin voin katsoa päikkäreitä ja rentoutua :lol: Mulla oli viikonloppu vapaa eikä nyt yhtään nappaa lähteä töihin, mutta kyllä se tästä. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 11 Helmi 2013, 21:08

dharma kirjoitti:Matkaa on vielä.. onneksi kohta on talviloma niin voin katsoa päikkäreitä ja rentoutua :lol: Mulla oli viikonloppu vapaa eikä nyt yhtään nappaa lähteä töihin, mutta kyllä se tästä. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!


Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :D. Kerro sitten mietteitäis jaksoista. Mukaavaa viikkoa kaikille munkin puolesta!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 11 Helmi 2013, 23:27

^ Mukavaa viikon alkua munkin puolesta! :)

Mulla iski pieni paniikki, tajusin tässä että ens viikon perjantaina alkaa hiihtoloma, ja mun sisustus suunnitelma pitäs olla tuolloin valmis, enkä oo tehny siitä ku pienen murto-osan! Tässä tulee kiire :doh: No onneks vielä vähän reilu viikko aikaa :P
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 12 Helmi 2013, 19:16

Mä hyppäsin suoraan amerikan tahtiin mukaan, koska en tosissaan olisi ehtinyt/jaksanut katsoa niin paljon jaksoja. Harmittaa kyllä, että muutamia kiintoisia juonikuvioita jäi näkemättä. Itsekin katselen Youtubesta jaksoja.

Ihan pian taitaakin tulla jo vuosi siitä, kun hyppäsin taas sarjan mukaan. :D On kyllä edelleen harmillista ettei tätä enää Suomen telkusta nähdä.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 12 Helmi 2013, 21:05

Itekkin periaatteessa 'hyppäsin suoraan Amerikan tahtiin'. Harmittaa myös, koska olin monta vuotta katsomatta sarjaa, enkä sitten jaksanut katsoa monen vuoden jaksoja läpi. Välillä oon pihalla kun lumiukko jos puhutaan jostain menneistä tapahtumista mistä mulla ei ole hajuakaan, koska en ole jaksanut kaikkien henkilöiden kohdalta selvittää mitä heille on tapahtunut näiden vuosien aikana.

Mulla tulee yli puol vuotta täyteen, tosin kesällä katsoin jaksoja vuoden 2011 lopulta asti, kuitenkin hyppimällä jaksoja yli missä ei ollut mitään mielenkiintoista (minun mielestäni) :lol:

Mosse, onko liikaa pyydetty jos jossain vaiheessa kun kerkeät/ jaksat/ haluat kirjoittaa 'pienen tiivistelmän' siitä asti mihin Suomessa jäätiin, että mitä kaikkea on tapahtunut. Ei ole mikään pakko, mutta olisi tosi kiva :)

Yllätyin äsken kun selvitin, että koska Suomessa Päivien Viemää 'jäi tauolle' eli lopetettiin (26.8.2011). Luulin että se oisi lopetettu jo paljon aikasemmin, mutta näköjään oon ollut ihan väärässä ja todellakin unohtanut koko sarjan moneksi vuodeksi, koska en ole sitä seurannut! (Miten oon voinut unohtaa Päivien Viemään ihan kokonaan :-o) Lopettivat muuten aika huonoon aikaan sarjan, koska tuostahan kaikki hyvä vasta alkoi. Hah, lähinnä tarkotan Willin kamppailua seksuaalisuutensa kanssa ym. hmm (tosin Suomessa oltaisiin n. pari vuotta jäljessä?)

Suomalaiset yrittivät varmasti ottaa mallia Päivien Viemäästä ym. muista sarjosta tekemällä Salattuihin Elämiinkin hahmon, joka on homoseksuaali. Mielestäni yritys epäonnistui täysin verrattuna esimerkiksi Chandler Masseyn mahtavaan roolisuoritukseen. Salkkareissahan tämä seksuaalisuuden kanssa 'kamppailu' pläjäytettiin tyyliin kuukaudessa, eikä mielestäni ollut yhtään realistinen. Tosin täytyy muistaa Salatut Elämät vs. Päivien Viemää - Suomi vs. Jenkit, haha :hehe

Tottakai se harmittaa myös minua, ettei sarjaa enää Suomessa näytetä, mutta täytyy kuitenkin ajatella positiivisemmin! Itse olen jaksojen katsomisen myötä, ilman suomenkielistä tekstitystä ja ilman edes englanninkielistä tekstitystä (mikä auttaisi paremmin ymmärtämään oudot sanat ym.) parantanut Englannin kielentaitoani huomattavasti!! :ilontanssi
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 12 Helmi 2013, 21:33

Sam kirjoitti: Itse olen jaksojen katsomisen myötä, ilman suomenkielistä tekstitystä ja ilman edes englanninkielistä tekstitystä (mikä auttaisi paremmin ymmärtämään oudot sanat ym.) parantanut Englannin kielentaitoani huomattavasti!! :ilontanssi

Hienoa! :) Mä aloitin joskus yläasteen kasilla tai ysillä katsomaan paljon sarjoja ja leffoja ilman tekstityksiä ja nykyään harvoin kaipaankaan teksityksiä. Sen kehityksen oikeesti huomaa aika nopeesti. :')
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Helmi 2013, 22:09

Sam kirjoitti:Itekkin periaatteessa 'hyppäsin suoraan Amerikan tahtiin'. Harmittaa myös, koska olin monta vuotta katsomatta sarjaa, enkä sitten jaksanut katsoa monen vuoden jaksoja läpi. Välillä oon pihalla kun lumiukko jos puhutaan jostain menneistä tapahtumista mistä mulla ei ole hajuakaan, koska en ole jaksanut kaikkien henkilöiden kohdalta selvittää mitä heille on tapahtunut näiden vuosien aikana.

Mulla tulee yli puol vuotta täyteen, tosin kesällä katsoin jaksoja vuoden 2011 lopulta asti, kuitenkin hyppimällä jaksoja yli missä ei ollut mitään mielenkiintoista (minun mielestäni) :lol:

Mosse, onko liikaa pyydetty jos jossain vaiheessa kun kerkeät/ jaksat/ haluat kirjoittaa 'pienen tiivistelmän' siitä asti mihin Suomessa jäätiin, että mitä kaikkea on tapahtunut. Ei ole mikään pakko, mutta olisi tosi kiva :)

Yllätyin äsken kun selvitin, että koska Suomessa Päivien Viemää 'jäi tauolle' eli lopetettiin (26.8.2011). Luulin että se oisi lopetettu jo paljon aikasemmin, mutta näköjään oon ollut ihan väärässä ja todellakin unohtanut koko sarjan moneksi vuodeksi, koska en ole sitä seurannut! (Miten oon voinut unohtaa Päivien Viemään ihan kokonaan :-o) Lopettivat muuten aika huonoon aikaan sarjan, koska tuostahan kaikki hyvä vasta alkoi. Hah, lähinnä tarkotan Willin kamppailua seksuaalisuutensa kanssa ym. hmm (tosin Suomessa oltaisiin n. pari vuotta jäljessä?)

Suomalaiset yrittivät varmasti ottaa mallia Päivien Viemäästä ym. muista sarjosta tekemällä Salattuihin Elämiinkin hahmon, joka on homoseksuaali. Mielestäni yritys epäonnistui täysin verrattuna esimerkiksi Chandler Masseyn mahtavaan roolisuoritukseen. Salkkareissahan tämä seksuaalisuuden kanssa 'kamppailu' pläjäytettiin tyyliin kuukaudessa, eikä mielestäni ollut yhtään realistinen. Tosin täytyy muistaa Salatut Elämät vs. Päivien Viemää - Suomi vs. Jenkit, haha :hehe

Tottakai se harmittaa myös minua, ettei sarjaa enää Suomessa näytetä, mutta täytyy kuitenkin ajatella positiivisemmin! Itse olen jaksojen katsomisen myötä, ilman suomenkielistä tekstitystä ja ilman edes englanninkielistä tekstitystä (mikä auttaisi paremmin ymmärtämään oudot sanat ym.) parantanut Englannin kielentaitoani huomattavasti!! :ilontanssi


Olen tehnyt tänne hahmoittain/pareittain kertaukset ajalle syyskuu 2008-helmikuu 2012. En tiedä, kuinka paljon niistä saa irti :). Ja tässä on video-muodossa loppuvuoden 2008 tapahtumat.

Hienoa tosiaan :). Siitä on oikeasti apua varsinkin sanavaraston kerryttämisessä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron