Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 26 Helmi 2010, 10:43

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Muuten hei, mikä tää juttu on kun kaikki siitä muualla puhuu, että Bryan erotettiin aiemmin, mutta pyydettiin takaisin, ja palaa siis sarjaan?
Tietääkö kukaan tästä? :D

Mitä mieltä olitte Bryanin erottamisesta, ja jos tämä juttu olisi totta, mitä mieltä siitä että Bryan palaisi? :)

En ole tuosta kuullutkaan. Olen vain kuullut,että Bryan olisi sanonut, että hän ei tule koskaan enään näyttelemään Lucasia. Eli luulen, että tuo on vain fanejen toive ajattelua. Olen myös kuullut, että Jamesin sopimusta ei uusita, sen jälkeen kun se päättyy.


Voin laittaa tähän tämän hetkisen sopimustilanteen. Tuosta näkyy, milloin näyttelijöiden sopimukset sarjan kanssa umpeutuvat.

Kristian Alfonso (Hope): Kesäkuu 2010
Nadia Bjorlin (Chloe): Marraskuu 2010
Molly Burnett (Melanie): Heinäkuu 2012
Crystal Chappell (Carly): Lokakuu 2012
Shawn Christian (Daniel): Maaliskuu 2010
Casey Deidrick (Chad): Kesäkuu 2013
Galen Gering (Rafe): Lokakuu 2012
Mark Hapka (Nathan): Kesäkuu 2013
Lindsay Hartley (Arianna): Elokuu 2013
Shelley Hennig (Stephanie): Huhtikuu 2011
Jay Johnson (Philip): Tammikuu 2011
Renee Jones (Lexie): Kesäkuu 2010
Lauren Koslow (Kate): Tammikuu 2011
Eric Martsolf (Brady): Marraskuu 2012
Joseph Mascolo (Stefano): Elokuu 2010
Chandler Massey (Will): Tammikuu 2014
Peggy McCay (Caroline): Heinäkuu 2010
Peter Reckell (Bo): Elokuu 2010
James Reynolds (Abe): Toukokuu 2010
Gabriela Rodriguez (Gabi): Marraskuu 2013
Suzanne Rogers (Maggie): Kesäkuu 2010
James Scott (E.J.): Toukokuu 2011
Louise Sorel (Vivian): Lokakuu 2010
Taylor Spreitler (Mia): Helmikuu 2013
Alison Sweeney (Sami): Syyskuu 2010
Josh Taylor (Roman): Toukokuu 2010
Arianne Zucker (Nicole): Maaliskuu 2010

Uskoisin, että James on ihan turvassa. Minulle on jäänyt sellainen kuva, että hän on hyvissä väleissä Gary Tomlinin kanssa ja hän sitä paitsi tietää, mitä sarjassa tulee tapahtumaan ainakin marraskuulle asti. James tuskin itse jättää sarjaa, koska yhden haastattelun mukaan hän osti juuri kihlattunsa kanssa talon (he käyttivät kaikki rahansa tähän ja lykkäsivät häitään) ja sanoi ymmärtävänsä, miten vaikeaa näyttelijänä on elättää itsensä.

Noista tänä vuonna umpeutuvista sopimuksista toivoisin, että ainakin Arin, Kristianin, Peterin, Joen, Suzannen, Louisen ja Alin sopimukset uusittaisiin. Romanilla ei ole mitään juonikuviota käynnissä, joten hänet voisi kirjoittaa ulos. Toisaalta hän on Samin ainut lähisukulainen Salemissa. Lexielle ja Abelle pitäisi kirjoittaa juonikuvio tai sitten kirjoittaa heidät ulos sarjasta. Danielista ja Chloesta en oikein tiedä.

Tuosta Bryan-huhusta en ole kuullut, mutta jos se on totta, uskoisin sen liittyvän Alicen kuolemaan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 26 Helmi 2010, 10:54

Kiitos listasta! Danielia tuskin kirjoitetaan ainakaan vielä ulos, koska hänellä alkaa nyt vasta kunnon juonikuvio.
Joudutaanko me oikeasti kestämään Rafea, Ariannaa, Mia ja Gabyä ainakin vuoteen 2012-2013 asti! Doolin tylsimmät hahmot! Jos ne aiotaan pitää niin sitten kyllä Romanin hahmolle pitäisi antaa kenkää! Luin jostain, että Peter(Bo) on kuvannut liikaa jaksoja, minkä takia budjetti on vaarassa ylittyä ja sen vuoksi Bo lähtee Salemista sukuloimaan, koska Peterille ei haluta maksaa enempää.
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 26 Helmi 2010, 12:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 26 Helmi 2010, 11:53

Ejfan kirjoitti:Joudutaanko me oikeasti kestämään Rafea, Ariannaa, Mia ja Gabyä ainakin vuoteen 2012-2013 asti! Doolin tylsimmät hahmot! Jos ne aiotaan pitää niin sitten kyllä Romanin hahmolle pitäisi antaa kenkää!


No näinpä!

Itse kyllä uskoisin että Jamesin ja Alin sopimuksia jatketaan, ihan jo pelkästään Sydney-juonikuvion takia. Olisi musta erittäin typerää käsitellä tämä kuvio loppuun, ja heittää sen jälkeen Sami ulos sarjasta. Ja Ej on yksi kiinnostavimmista hahmoista DOOLissa, joten miksi ihmeessä se kirjoitettaisiin ulos.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja ILE » 28 Helmi 2010, 23:07

Moi!! ;) viimeinkin hiihtoloma alkoi! nyt ei tarvi herätä aikasin aamulla ;D en oo kereenny kattoo päikkäreitä nyt viikkon kun on ollu läksyja ja kaikee mut nyt on vapaata ja toivon ainakin et ehin katto ees yhen jakson ;D jee keskiviikona pääsen turkuun shoppailee ja sit illalla silja euroopalle.......... ;D mä rakastan risteilyjä siellä on niin kivaa ;D ja kun herää aammulla ja katto ikkunasta ulos näkyy meri !!!!!!!!!!!!!!!! moikkaaaaaaaaaaaaaa:P
ILE
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009, 10:56

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 01 Maalis 2010, 10:35

Ihanaa, jos Bryan palaisi takaisin sarjaan! Minä olen nimittäin suunnitellut Päikkäreiden katsomisen lopettamista jo nyt kun väistämättä tulee vastaan se karu totuus, että kaikki suosikkiparini on pitänyt repiä erilleen. En oikein enää nää mitään itua siinä, että jatkaisin sarjan seuraamista.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 01 Maalis 2010, 19:39

talitintti kirjoitti:Ihanaa, jos Bryan palaisi takaisin sarjaan! Minä olen nimittäin suunnitellut Päikkäreiden katsomisen lopettamista jo nyt kun väistämättä tulee vastaan se karu totuus, että kaikki suosikkiparini on pitänyt repiä erilleen. En oikein enää nää mitään itua siinä, että jatkaisin sarjan seuraamista.


Muakin harmittaa kovasti Bryanin lähtö, vaikken mikään suuri Lucas-fani olekaan. Mutta kyllä musta Lumi on ollut erittäin hyvä pari Päikkäreissä välillä, tosin ei kuitenkaan läheskään yhtä hyvä kuin Ejami. Toisaalta vielä EJ ja Sami ovat sarjassa, mutta eivät yhdessä, ja siksi mua ei oikeen Amerikan jaksot tahdo kiinnostaa. Mua jää kyllä ikuisesti kaivamaan, jos Sami valitsee Rafen tai jonkun muun kuin EJ:n tai Lucasin.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 03 Maalis 2010, 21:39

Heh.. Minä en rehellisesti sanoen jaksa uskoa, että Samin "suuret rakkaudet" jäisivät näihin jo nähtyihin. Tietysti olisi huvittavaa, jos Austin, Brandon tai vastaava tuotaisi menneisyydestä kummittelemaan. Olisi jotenkin todella kutkuttavaa, jos Austin rikkoisi EJ:n ja Samin välit kuten EJ teki Samille ja Austinille. Juu... Näkee kuka näkee mitä tässäkin tragediassa tulee tapahtumaan.

JEE! Sain hankittua eilen kaksi "vip-passia" Nordic Tournamentin Puijon kisoihin. Vielä pitäisi jotenkin saada yksi passi niin, että meidän koko porukka pääsee parhaille paikoille tuijottamaan hyppyjä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 03 Maalis 2010, 22:19

talitintti kirjoitti:Heh.. Minä en rehellisesti sanoen jaksa uskoa, että Samin "suuret rakkaudet" jäisivät näihin jo nähtyihin.


No en kyllä minäkään. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja soulmate » 03 Maalis 2010, 23:09

Kripe kirjoitti:
talitintti kirjoitti:Heh.. Minä en rehellisesti sanoen jaksa uskoa, että Samin "suuret rakkaudet" jäisivät näihin jo nähtyihin.


No en kyllä minäkään. :D

Samilla todella vaihtuu useasti hänen "suuren rakkautensa" kohde. Siitä tulee mieleen, että rakastaako sami oikeasti edes yhtä heistä, vaan onko hän vaan fyysisesti riippuvainen miehestä. tämä sanonta sopii myös tähän, ketä on kaikkien kaveri ei ole oikeasti kenenkään kaveri.
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Maalis 2010, 00:06

soulmate kirjoitti:Samilla todella vaihtuu useasti hänen "suuren rakkautensa" kohde. Siitä tulee mieleen, että rakastaako sami oikeasti edes yhtä heistä, vaan onko hän vaan fyysisesti riippuvainen miehestä. tämä sanonta sopii myös tähän, ketä on kaikkien kaveri ei ole oikeasti kenenkään kaveri.


Totta. Toisaalta, kyllä ainakin musta tuntui, että Sami oikeasti rakasti AINAKIN Lucasia, olihan heillä pitkä yhteinen historia, ja he palasivat aina yhteen. Sami on rakastanut ainakin jollain tasolla EJ:täkin, ja luulen, että rakastaa vieläkin.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 14 Maalis 2010, 00:48

Laitoin tuossa reilu viikko sitten viestiä, että sain hankittua kaksi kolmesta Nordic Tournamentin Puijon kisojen passeista, mutta yksi jäi puuttumaan, koska niitä annettiin ostaa vain kaksi per ostaja ja minä tarvitsin niitä kolme. Eihän se äijä sitten myynyt niitä kolmea vaikka kuinka ehdotin, tivasin ja pyysin. Päätin, että meidän koko porukkahan pääsee sinne vip-aitioon paremmille paikoille, jos se on minusta kiinni ja koska olin ainut, joka asuu Kuopiossa ja ainut joka pääsi hankkimaan passeja niin passit olivat todella minun vastuulla. Kävin valehtelematta joka päivä töiden jälkeen sillä viikolla katsomassa kyseisessä paikassa olisiko siellä palvelemassa joku muu kun se äijä, mutta se oli siellä aina. En sitten viitsinyt mennä samalta äijältä kyselemään lisää lippuja. Monien mutkien jälkeen sain pyydettyä yhden ystävistäni hakemaan minulle puuttuvan lipun ja pääsimme kuin pääsimmekin kaikki paremmille paikoille. Paikkamme olivat kääntöpaikan ja huoltokoppien välissä, eli jokaikinen hyppääjä kulki noin metrin päästä meistä jokaisen hyppynsä jälkeen. Kyllä kannatti stressata niistä lipuista kun nyt jääkaapin ovea koristavat Schlierenzauerin, Loitzlin ja Ammannin nimmarit ja tietokonetta lähikuva Schlieristä. :) Olen nii-iin pettynyt kun en saanut Morgin nimmaria saatikka älynnyt ottaa kuvaa hänestä, koska olin todellakin kaikin mahdollisin tavoin jäässä kun hän kulki ohitseni. Aina ei voi onnistua. Ylpeyttän Loitzlin nimmarista lisää se, että taisin olla ainut, joka sai toisen kierroksen jälkeen siltä suoralta nimmarin, jolla seisoin ja senkin sain pienen ilkeilyn ansiosta. Edessän seisoin porukka teinejä (ehkä jotain 16-18 vuotiaita likkoja) jotka jäivät arpomaan kuka tuo tuleva hyppääjä on ja koska itse tunnistin Loitzlin jo kaukaa päätin, että minä tarvitsen nimmaria enemmän ja törkeästi ohitin likat ja jäin hymyilemaan Loitzlille nätisti. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Maalis 2010, 15:18

Kivat sulle:) oon vähän kade.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja ILE » 20 Maalis 2010, 23:08

jee huomenna taas turkuun ;) elämä on ihanaa :......:)))) :D :mota:
ILE
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009, 10:56

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Maalis 2010, 23:45

ILE kirjoitti:jee huomenna taas turkuun ;) elämä on ihanaa :......:)))) :D :mota:

Mikä on nyt niin ihanaa? Oletko kenties uskaltautunut puhumaan sille EJ:tä vähän muistuttavalle Matti pojalle? :D
Elämä on toisinaan ihanaa. Muistan itsekkin, kun rakastuin ekan kerran...... :mota:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 21 Maalis 2010, 00:01

Ihanaa, että on ihanaa :) Minua taas raastaa kun ensi viikolla (toivottavasti) saan tietää jatkuuko työt kesäkuun jälkeen käräjäoikeudella vai joudunko kyselemään muualle töitä. Jollei työt jatku tarkoitus olisi kuitenkin pysyä oikeudeshallinnossa ja ajatus olisi soitella hovioikeuteen ja hallinto-oikeuteen ja jos (/kun) näistä ei napsahda töitä alkaa soittelu asianajotoimistoihin. Pikkasen alkaa ärsyttämään kun päätöstä on pitkitetty nyt jo niin kauan, että kärsivällisyys on jo suhteellisen tiukalla.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron