Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Heinä 2010, 22:14

Olen käynyt kiertelemässä, mutten ole vielä ostanut paljon mitään. Taidan odottaa isompia prosentteja.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Heinä 2010, 08:03

Pari kertaa olen nopeasti kaupat kiertänyt läpi, mutta koska nyt on niin kuuma ja kaupat ovat täynnä ihmisiä en ole jaksanut sen tarkemmin alennuksia tutkia. Muutaman paidan olen kyllä jo ostanut, joista joku ei edes ole tainnut olla alennuksessa. :)

Nyt on hieman väsynyt fiilis. Olin kaverin kanssa eilen viinijuhlilla ja valehtelematta vartti ennen Yön keikkaa alkoi tuulemaan aivan mielettömästi ja ukkonenkin näyttäytyi. Olimme kaverin kanssa eturivissä ja mietimme, että tästä ei muuten pääse ihan heti suojaan jos joku myrsky yllättää. Noh, noin viisi minuuttia ennen keikkaa alkoi satamaan aivan kaatamalla. Odotimme ja odotimme bändiä lavalle ja sieltä tuli sitten juontaja. Sää on niin huono, että keikka on suunniteltu perua. Odotetaan kuitenkin vartti ja katsotaan sitten tilannetta. Onneksi kuitenkin ukkonen hieman hellitti ja Yö pääsi esiintymään. Ei sillä, että yleisö oli aivan märkä, mutta tunnelma oli kohdallaan. Vartin odottelun aikana kerkesi tutustumaan lähimpänä oleviin ihmisiin ja yhteislaulu raikoi. Joku nimittäin meidän läheltä sai loistavan idean laulaa sateeseen liittyviä lauluja (Rihannan Umbrela, Sataa sataa ropisee, Sata salamaa ja niin edelleen). Nyt vaan mietin miksi hemmetissä sanoin, että tulen ennen kasia töihin ja otan sihteereiden päivystyksen aamuksi kun olen melkein unessa, palelen ja ääni on käheä. Noh... Enää kaheksan tuntia niin pääsee töistä ja sitten nukkumaan.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 09 Heinä 2010, 14:33

Nähtävästi joku tullut tänne pelleilemään ja pistänyt miljoona ketjua pystyyn... Rasittavaa tollanen.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Heinä 2010, 16:20

Kripe kirjoitti:Nähtävästi joku tullut tänne pelleilemään ja pistänyt miljoona ketjua pystyyn... Rasittavaa tollanen.


Jep. Laitoin porttikiellon ja poistin kaikki kyseisen käyttäjän viestit.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Heinä 2010, 17:20

Mosse kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Nähtävästi joku tullut tänne pelleilemään ja pistänyt miljoona ketjua pystyyn... Rasittavaa tollanen.


Jep. Laitoin porttikiellon ja poistin kaikki kyseisen käyttäjän viestit.


Heh... Huumoria joka saattaa mennä ohi, jollei ole suht väsynyt. Luin Kripen vistin ja katsoin edeltävää viestiä, joka oli minulta. Heti tuli vaan mieleen, että kiitti vaan sen sitä saa kun kertoo kuulumisiaan niin heti on joku pelleilijäksi haukkumassa. Sitten vasta tajusin katsoa Mossen viestin ja päättelin että ehkä kyseessä en kuitenkaan ollut minä. :D
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 09 Heinä 2010, 21:45

talitintti kirjoitti:Heh... Huumoria joka saattaa mennä ohi, jollei ole suht väsynyt. Luin Kripen vistin ja katsoin edeltävää viestiä, joka oli minulta. Heti tuli vaan mieleen, että kiitti vaan sen sitä saa kun kertoo kuulumisiaan niin heti on joku pelleilijäksi haukkumassa. Sitten vasta tajusin katsoa Mossen viestin ja päättelin että ehkä kyseessä en kuitenkaan ollut minä. :D


Mä katoin samaa, että vastaanpa hassusti juuri sun viestisi jälkeen. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Heinä 2010, 21:28

Onko täällä ketään muuta jota on alkanut ottamaan päähän tuo kamala kuumuus.
Vielä +25 astetta menee joten kuten, mutta sää ennusteessa sanottiin, että ensiviikolla on tiedossa yli 30 astetta lämmintä.
Ihan hirveetä. Oon aina vihannu hellettä, tuntuu että sulan. Ruoka ei maistu kun on niin kuumaa.Oon kohta niin laiha, että on vaan luut jäljellä. Aloin tuossa juuri miettimään, että voisin lähteä tästä maan pakoon jonnekin, kun tuun hulluksi tästä kuumuudesta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Heinä 2010, 21:45

Olen ilmeisesti Ejfan täysin erilainen kuin sinä. Minä rakastan lämmintä ja olen usein todennut, että olen syntynyt aivan väärään maahan. Minä puolestaan vihaan kylmää, pakkasta, vettä, lunta ja räntää. Helteissä on tietysti haittansa kun töissä ilmastointi ei toimi kunnolla, joten töiden teko huoneessa, jossa mittari näyttää +28 astetta on ihan mielenkiintoista. Sitten kun ikkunoiden auki pitäminen ei auta kun ei tule ja ilma vain seisoo. Välillä on pakko lähtee notkumaan toisiin huoneisiin, joissa on tuulettimet niin, että pysyy järjissään.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Heinä 2010, 21:56

Hyvä, että jotkut tykkää :D Minäkin olen aina inhonnut kylmää säätä. Lumesta tosin tykkään. Rukoilen ettei tuu sitä 38 asteen lämpöä, jos tulee niin mä otan tavarani ja lähen pois!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 13 Heinä 2010, 09:14

Okei, nyt alkaa minunkin sietokyky olla suhteellisen maksimissa tätä hellettä kohtaan. Yöllä ei saa nukuttua kuumuudelta vaikka ikkuna ja partsin ovi on auki. Tästä johtuen sitten töissä on väsynyt ja tekee virheitä ja kun vielä lisätään työpaikan painostava kuumuus niin virheitä varmasti tulee enemmän kuin laki sallii (tämä sanontahan osuu minun tapauksessa aikalailla nappiin ). Töistä lähtiessä tuntuu, että se viimeinenkin tajunta mikä on jäänyt päivällä katoaa kun ulkona on auringossa yli 30 astetta lämmintä. Kotiin päästyä toteat, että kämppä on yhtä kuuma kuin työhuone, eikä mitään jaksa tehdä. Tänään on pakko lähteä etsimään kaupoista tuuletinta, jos vaikka vähän saisi helpotusta kämpän kuumuuteen.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Heinä 2010, 12:07

Tämä saa alkaa olla jo tukalaa varsinkin, koska en muutenkaan pidä kovista helteistä. Tuuletin auttaa onneksi jonkun verran, muttei sitä silti jaksa kauheasti tehdä mitään.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 13 Heinä 2010, 14:52

Onnea tuulettimen etsintään talitintti! Mä en löytänyt yhdestäkään kaupasta tuuletinta. Katoin gigantin verkkokaupasta löytyisikö sieltä, mutta ne ovat loppuneet sieltäkin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 13 Heinä 2010, 14:59

Oletan, että teen todellisen hukka reissun kun lähden palloilemaan kaupungilla. Ajattelin ihan vaan käydä Anttilassa ja Clas Ohlsonilla, jossa tuulettimia oli vielä viikko sitten, mutta en muka sellaista tarvinnut niin en ottanut. Nyt saattaa olla että myyjät suunileen nauravat päin naamaa kun kyselen tällaisia-.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 13 Heinä 2010, 18:44

Yllätys yllätys en saanut tuuletintani. Ensin kävin Clas Ohlsonilla, jossa hyvin komea miesmyyjä kertoi, että ainut tuuletin on juuri se jota hän juuri kasaa ja sillekin oli jo ostaja tiedossa jos he vain ottavat sen. Kävin välillä parissa muussa kaupassa saamassa kielteisen vastauksen ja palasin Ohlsonille. Kun samainen miesmyyjä näki minut hän katsoi minua sen näköisenä, että tuuletin oli mennyt. Hän rupesi sitten tarkistamaan koska tulee seuraava tilaus ja sehän on liikkeessä huomenna. Myyjä kysyi pääsenkö liikkeeseen aamusta kymmeneltä, jolloin tilaus tulee. Kerroin olevani töissä ja sanoin pääseväni neljän jälkeen töistä ja kun kävelen oikeustalolta keskustaan kello on lähempänä puoli viittä joten arvelin jo itsekin että saan samanlaisen vastauksen kuin tänään. Myyjä nauroi, että tuulettimet menevät varmasti tunnissa, joten kymmeneltä pitäisi olla liikkeessä. Koetin kovin saada myyjää heltymään ja varaamaan yhden minulle, mutta ei. Myyjä kertoi vain miten he eivät koskaan tiedä kuinka paljon tuotteita tulee tukusta joten he eivät uskalla ottaa varauksia kun jos joku jää ilman niin he saavat tappo uhkauksen. Nauroin vastaan, että sittenhän te olisitte meidän taakkana töissä, joten jätetään väliin. Kai se on sitten pakko irtautua töistä kymmeneltä ja juostava Ohlsonille hakemaan se prk tuuletin. Toivottavasti samainen myyjä olisi paikalla, koska hän oli monessa mielessä hyvin miellyttävä tapaus. :)

Edit: Voi kökkö... Vuokranantaja soitti ja ilmoitti, että on aikeissa myydä tätä asuntoa. Välittäjä tulee katsomaan tätä kämppää lopummasta viikkoa, joten nähtäväksi jää vaihtuuko minulla vuokranantaja vai joudunko pakkaamaan rojuni ja lähtemään pois. Nykyisellä vuokranantajallani olisi kuulema ihan lähellä toinen kämppä johon voisin muuttaa jos tätä ei saada myytyä vuokrattuna, joten sinänsä tilanne on suht turvallinen, mutta ketuttaahan se kuitenkin.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 13 Heinä 2010, 20:30

Minä löysin Netanttilasta tuulettimen. Siinäkin kyllä kestää viikko, että se saapuu kotiovelle.
Sulla kävi huono tuuri asunnon suhteen.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron