Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 09 Loka 2013, 22:43

Shelle, tässä on käännökset noille videoille jos haluat ymmärtää ne kokonaan :) Ei ne nyt täydellisiä käännöksiä ole koska ei minunkaan Englanti mitään parasta ole, mutta yritin ne kuitenkin jotenkin sujuvasti kääntää. :hehe

Chandlerin video:
"Hei Samuli. Chandler täällä, mikäli et tiennyt... :D Sain kirjeesi, kiitos todella paljon sen lähettämisestä ja haluan vain sanoa; olen täällä sinua varten, Hei, seuraan sinua, hetkonen, onko hänellä Twitter -tili? -On, annan sen sinulle. "Hän kertoo sen minulle ja minä aion seurata sinua Twitterissä, joten jos koskaan haluat jutella tai muuta niin lähetä yksityisviestiä minulle. Kiitos todella paljon sarjan seuraamisesta ja olen todella iloinen että WilSonin tarina vaikutti sinuun sillä tavoin kun se on vaikuttanut. Kiitos todella paljon, kiitos!"

Freddien video:
"Samuli, toivottavasti sanon sen oikein. Minulla on kirjeesi ja odotan kunnes pääsen kotiin avaamaan sen, mutta ensiksi haluan kiittää sinua siitä että olet ollut mahtava WilSon -fani ja avoin kertomaan tarinasi minulle ja haluan vain sanoa että pysy uskollisena itsellesi, haali itsesi ympärille rakastavia ihmisiä jotka ovat positiivisa ja kannustavia ja ole kuka olet x3. Tulet löytämään jonkun jonka kanssa jaat elämäsi, se tulee olemaan mahtavaa. Joten taas, Kiitos ja en malta odottaa kirjeesi lukemista."

Älkää pelotelko mua Kelasta :hehe Ihan vielä ainakaan en joudu heidän kanssaan tappelemaan, innolla... odotan sitä! Toivottavasti kaikki selviää Cherry! hali
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 10 Loka 2013, 20:28

Sam kirjoitti:Shelle, tässä on käännökset noille videoille jos haluat ymmärtää ne kokonaan :) Ei ne nyt täydellisiä käännöksiä ole koska ei minunkaan Englanti mitään parasta ole, mutta yritin ne kuitenkin jotenkin sujuvasti kääntää. :hehe

Chandlerin video:
"Hei Samuli. Chandler täällä, mikäli et tiennyt... :D Sain kirjeesi, kiitos todella paljon sen lähettämisestä ja haluan vain sanoa; olen täällä sinua varten, Hei, seuraan sinua, hetkonen, onko hänellä Twitter -tili? -On, annan sen sinulle. "Hän kertoo sen minulle ja minä aion seurata sinua Twitterissä, joten jos koskaan haluat jutella tai muuta niin lähetä yksityisviestiä minulle. Kiitos todella paljon sarjan seuraamisesta ja olen todella iloinen että WilSonin tarina vaikutti sinuun sillä tavoin kun se on vaikuttanut. Kiitos todella paljon, kiitos!"

Freddien video:
"Samuli, toivottavasti sanon sen oikein. Minulla on kirjeesi ja odotan kunnes pääsen kotiin avaamaan sen, mutta ensiksi haluan kiittää sinua siitä että olet ollut mahtava WilSon -fani ja avoin kertomaan tarinasi minulle ja haluan vain sanoa että pysy uskollisena itsellesi, haali itsesi ympärille rakastavia ihmisiä jotka ovat positiivisa ja kannustavia ja ole kuka olet x3. Tulet löytämään jonkun jonka kanssa jaat elämäsi, se tulee olemaan mahtavaa. Joten taas, Kiitos ja en malta odottaa kirjeesi lukemista."
Sam, kiitos paljon suomennoksista hali Siinä on kaks aivan upeeta ihmistä! :simmut :sydan

Cherry kirjoitti:Äh, mun on nyt pakko valittaa täällä(kin) Kelasta. :D Varmasti jokainen on jossain vaiheessa elämässään joutunut Kelan papereiden kanssa sähläämään. Noh mulle kävi nyt niin, että Kela "syyttää" mua siitä, et mulla oli liian vähän opintopisteitä tukikuukausia kohden (tukeahan nostetaan yleensä 9 kuukaudelta,itse nostin myös kesä- ja heinäkuulta kesäkurssien vuoksi). Koska en ollut heinäkuun loppuun mennessä saanut merkintää opintorekisteriin uusintatentistä, niin Kela on nyt sitä mieltä, et oon lusmuillu opinnoissa, vaikka ei tää todella oo mun syy. 4 op jäi siis puuttumaan, koska sain sen merkinnän vasta syyskuussa (?!!!). Selitin vastauskirjeessa tämän asian. Toivottavasti ei tuu ongelmia, vaikka kaiken järjen mukaan ongelmaa ei pitäisi olla, kun tarvittavan määrän opintoja oon suorittanut lukukaudessa, tuo on täysin niiden opettajien vika, koska he eivät hoitaneet merkintää sinne opintorekisteriin ajoissa. Kesken olevista kesäkursseistakin merkinnät tuli vasta elo- ja syyskuussa. Stressaa silti. :D Kirjeessa kun uhkailtiin sillä, et jos en selitä heille asiaa tai Kela ei hyväksy selitystä, opintotuki lakkaa tammikuussa 2014.
Voi ei :? Toivottavasti asia selviää pian hali
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 12 Loka 2013, 13:10

Samaa toivon todella itsekin, et toi Kela-asia selviäis, pian ettei tarvis kauan odotella....


Maanantaina alkaakin sitten se harjottelu lastenkodissa ja asiakastyön projekti lähtee kunnolla perjantaina käyntiin. Harjottelua siis tehdään vain 3 päivää viikossa ja 2 päivää on varattu projektille. Tyhmästi menee päällekkäin koulun mokan takia ja tää on tosi harmillista, kun siellä harkkapaikassakin on sen verran tekemistä, et 5 päiväiset viikot ois aika tärkeitä. :( Mut ei voi mitään tällä kertaa.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 16 Loka 2013, 22:02

Ihanaa huomenna alkaa syysloma, tai kahdella päivällä pidennetty viikonloppu. Tiistaiksi ainoastaan kouluun, kun keskiviikkona lähden kouluni Saksan -ryhmän kanssa Saksaan neljäksi päiväksi, joten tulee tosta lomasta hieman pidempi ;) Toukokuussa Saksasta siis tuli niitä oppilaita tänne Suomeen ja nyt on meidän vuoromme mennä sinne. Tapaan samalla myös muutamia sukulaisia, jotka asuvat Saksassa. :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Loka 2013, 10:09

Cherry kirjoitti:Maanantaina alkaakin sitten se harjottelu lastenkodissa ja asiakastyön projekti lähtee kunnolla perjantaina käyntiin. Harjottelua siis tehdään vain 3 päivää viikossa ja 2 päivää on varattu projektille. Tyhmästi menee päällekkäin koulun mokan takia ja tää on tosi harmillista, kun siellä harkkapaikassakin on sen verran tekemistä, et 5 päiväiset viikot ois aika tärkeitä. :( Mut ei voi mitään tällä kertaa.


Toivottavasti työ ja projekti on alkanut hyvin :).

Sam kirjoitti:Ihanaa huomenna alkaa syysloma, tai kahdella päivällä pidennetty viikonloppu. Tiistaiksi ainoastaan kouluun, kun keskiviikkona lähden kouluni Saksan -ryhmän kanssa Saksaan neljäksi päiväksi, joten tulee tosta lomasta hieman pidempi ;) Toukokuussa Saksasta siis tuli niitä oppilaita tänne Suomeen ja nyt on meidän vuoromme mennä sinne. Tapaan samalla myös muutamia sukulaisia, jotka asuvat Saksassa. :)


Kuulostaa ihanalta, pidä hauskaa Saksassa :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 19 Loka 2013, 16:33

Ihanaa olla vihdoin lomalla :).

Sam kirjoitti:Ihanaa huomenna alkaa syysloma, tai kahdella päivällä pidennetty viikonloppu. Tiistaiksi ainoastaan kouluun, kun keskiviikkona lähden kouluni Saksan -ryhmän kanssa Saksaan neljäksi päiväksi, joten tulee tosta lomasta hieman pidempi ;) Toukokuussa Saksasta siis tuli niitä oppilaita tänne Suomeen ja nyt on meidän vuoromme mennä sinne. Tapaan samalla myös muutamia sukulaisia, jotka asuvat Saksassa. :)
Kuulostaa kivalta, pidä hauskaa Saksassa :D.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 22 Loka 2013, 20:42

Kiitos molemmat! :) Toivottavasti teilläkin on hauska viikko!
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 30 Loka 2013, 22:06

Moi taas pienen tauon jälkeen! :D Mulla oli pieniä kirjautumisvaikeuksia, kun tuli virheilmoitusta, sitten aloin miettiä, et muistanko edes salasanaani, kun foorumi muutti, niin salasana ei ollut enää tallennettuna. Olin kirjautunut aina automaattisesti. :D En yleensä harrasta tuollaista, mut tän forkan kohdalla sitten jostain syystä tein niin ja tosiaan vielä unohdin sen saliksen. Tai no oikeesti mulla oli kyllä pari vaihtoehtoa, mut sitten forkka alkoi valittaa, et pitää laittaa varmistuskoodi, kun oon yrittäny kirjautua niin monesti ja ei se hyväksyny niitä ym. ;D Aikamoista sähläämistä, mut kiitos Mosselle avusta! :D


Harkassa on ollu kivaa, vaikka tosiaan harmittaa, et ne on vaan 3 päiväsiä viikkoja, kun niin paljon ois opittavaa ym. Projektin eka totetuspäiväkin sujui kivasti ja toinen toteutuspäivä on tän viikon perjantaina. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 30 Loka 2013, 22:35

Cherry kirjoitti:Moi taas pienen tauon jälkeen! :D Mulla oli pieniä kirjautumisvaikeuksia, kun tuli virheilmoitusta, sitten aloin miettiä, et muistanko edes salasanaani, kun foorumi muutti, niin salasana ei ollut enää tallennettuna. Olin kirjautunut aina automaattisesti. :D En yleensä harrasta tuollaista, mut tän forkan kohdalla sitten jostain syystä tein niin ja tosiaan vielä unohdin sen saliksen. Tai no oikeesti mulla oli kyllä pari vaihtoehtoa, mut sitten forkka alkoi valittaa, et pitää laittaa varmistuskoodi, kun oon yrittäny kirjautua niin monesti ja ei se hyväksyny niitä ym. ;D Aikamoista sähläämistä, mut kiitos Mosselle avusta! :D


Harkassa on ollu kivaa, vaikka tosiaan harmittaa, et ne on vaan 3 päiväsiä viikkoja, kun niin paljon ois opittavaa ym. Projektin eka totetuspäiväkin sujui kivasti ja toinen toteutuspäivä on tän viikon perjantaina. :)
Moi Cherry hali

Mulla oli samankaltaisia ongelmia erään toisen foorumin kanssa :?, mutta hyvä kun kuitenkin pääsit kirjautumaan tänne :).

Ja mukavaa että viihdyt harjottelu paikassasi :) Mistä projektista tuossa on kyse? :lapsy:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 01 Marras 2013, 22:41

Shelle` kirjoitti:Mistä projektista tuossa on kyse? :lapsy:


Ikääntyneistä, lievästi kehitysvammaisista on kyse. Järjestetään heille toimintaa ja ohjelmaa. :) Tämän päiväinen toteutus jouduttiin perumaan, kun osa projektiryhmästä oli sairastuneita tai yksi oli sairastunut ja yhden lapsi oli kipeänä.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 01 Marras 2013, 23:43

Cherry kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:Mistä projektista tuossa on kyse? :lapsy:


Ikääntyneistä, lievästi kehitysvammaisista on kyse. Järjestetään heille toimintaa ja ohjelmaa. :) Tämän päiväinen toteutus jouduttiin perumaan, kun osa projektiryhmästä oli sairastuneita tai yksi oli sairastunut ja yhden lapsi oli kipeänä.
Ahaa :pop

Pakko suositella teillekin West Side History teatteri esitystä. Kävin katsomassa sen tänään & tykkään siitä niin paljon että voisin mennä uudestaankin katsomaan sen, se on aivan ihana! :simmut
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 02 Marras 2013, 00:15

West Side Story on kyllä hyvä musikaali. :) Jos ois lyhempi välimatka, menisin katsomaan.

Pakko linkittä tänne hauska Ellen video, jos ette oo vielä nähneet.

Alison Sweeney's Halloween Scare

Ootteko juhlineet Halloweeniä jollain tavalla tänä vuonna tai juhlitteko huomenna esimerkiksi? :) Itse oon menossa kaverin Halloween bileisiin, hän pitää ne joka vuosi. Jokainen yleensä panostaa jonkin verran pukeutumiseensa. Aina sen mukaan miten on varaa ostaa pukuja ja tarvikkeita.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Marras 2013, 12:54

Alin säikäytys oli hauska :D.

Meillä oli töissä pienet Halloween-bileet, koristeita oli, muttei kukaan tainnut olla pukeutunut miksikään :D.Eilen oltiin myös työtiimin kanssa kummituskierroksella, joka ei ollut kovin pelottava, mutta muuten ihan hauska.

Ja ilmoitelkaa vaan, jos foorumilla tulee vielä vastaan jotain outouksia. Vanhan foorumin tietokanta on vaan siirretty tänne eikä täällä ole ihan kaikkia samoja ominaisuuksia, joten asetuksissa voi olla rukseja ja rasteja väärissä kohdissa :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 02 Marras 2013, 14:49

Hauska video tuo :D.

Cherry kirjoitti:Itse oon menossa kaverin Halloween bileisiin, hän pitää ne joka vuosi. Jokainen yleensä panostaa jonkin verran pukeutumiseensa. Aina sen mukaan miten on varaa ostaa pukuja ja tarvikkeita.
Pidä hauskaa :) Peukutus
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 06 Marras 2013, 23:49

Ohhoijjaa, minäkin taas täällä! Saksa -reissun jälkeen en ole täällä muistanut edes käydä! Lyhyesti, oli todella mahtava ja mukava reissu! Me juntit, suomalaiset lähdettiin Saksaan talvivaatteissa mutta siellähän olikin sitten +20 astetta, hehe. :hehe Vierailtiin Lyypekissä, jossa tapasin tätini joka asuu Saksassa, oli todella kivaa nähdä häntä! Piipahdettiin myös päiväksi Hampuriin, jossa käytiin tulevan Halloweenin kunniaksi eräässä ns. kummituslinnassa, jossa oli erilaisia kummitusjuttuja oikeilla näyttelijöillä. Ainoa huono puoli siinä oli, että koko esitys oli saksaksi, ja vaikka olen itse lukenut kolme vuotta saksaa niin täytyy sanoa että suurin osa meni ihan ohi. :D Hauskaa kuitenkin oli!

Teatteriesityksistä kun on ollut puhetta niin itse kävin viime viikolla katsomassa Kaarinan Nuorisoteatterissa esityksen "Vuosi Nuoruudestani", joka perustuu Susanna Kaysenin muistelmateokseen Girl, Interrupted, josta myöhemmin tehtiin samanniminen elokuvakin. "Vuosi nuoruudestani kertoo koskettavan tositarinan nuoren Kaysenin ajasta Belmontilaisessa mielisairaalassa ja hänen siellä tapaamistaan ihmisistä." Itsellä ei ollut ennakko-odotuksia teatteriesityksestä, mutta paikallisteatterin esitykseksi se oli minusta loistava! Lisää tietoa näytelmästä. Täytyisi varmaan katsoa elokuvakin näin jälkikäteen.

Toivottavasti teille kaikille kuuluu hyvää! :) hali
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron