Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja jansku » 04 Touko 2013, 10:27

Kiitos Shelle ja Mosse:)!! oon niin rakastunut etten saa edes nukuttua..mennyt viimeiset 3 yötä 2-4h yö unilla...:D Väsyttää pirusti mutten voi muuta kuin hymyillä.. :simmut Niin ja kai se mieskin pitää musta kun nähdään tänään jo kolmannen kerran...:)
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 04 Touko 2013, 16:00

^ Kiva kuulla että oli saksalaisten kanssa kivaa :).

jansku kirjoitti:mieskin pitää musta kun nähdään tänään jo kolmannen kerran...:)
Hienoa! :sydan
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 04 Touko 2013, 20:04

Kiitos kaikille :) Sain lahjaksi mun vaihto-oppilaalta kirjan jossa esitellään Hampurin tärkeimpiä nähtävyyksiä ym. ja hän sanoi että mun pitää tietää kaikki ulkoa kun lokakuussa mennään sinne, saa nähdä miten onnistuu :hehe Oon suurinpirtein 17 vuotta (koko ikäni) odottanut että pääsen Saksaan ja enään puolisen vuotta :pomppii Ei kyllä varmasti jää viimeiskeksi kerraksi!

Janskulle kaikkea hyvää ja toivottavasti suhteesta tulee pysyvä :) :sydan
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 05 Touko 2013, 01:53

^ Sam, Oon vähän kateellinen sulle kun pääset käymään paikassa joka on ehkä yks maailman kauneimmista :') mutta silti oon ilonen sun puolesta! :sydan hali
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 05 Touko 2013, 15:51

Shelle` kirjoitti:^ Sam, Oon vähän kateellinen sulle kun pääset käymään paikassa joka on ehkä yks maailman kauneimmista :') mutta silti oon ilonen sun puolesta! :sydan hali

Kiitos kiitos :) hali Sun täytyy lähteä mukaan! :silmänisku Mun vaihto-oppilaan mukaan Suomen luonto on tähän aikaan jo kaunista, vaikkei puissa ole edes lehtiä ja muita! Sanoinkin hänelle että tulisi kesällä uudestaan ja on kyllä ihan innoissaan joskus tulossa käymään uudestaankin täällä :) Kovasti hän halusi myös nähdä revontulet.

Ens viikon torstaina pitäis lähteä Norjaan ja tuon viestin lisäks käydään mm. Oslon vuonoristeilyllä mikä tulee olemaan varmaan älyttömän mahtava! :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 05 Touko 2013, 18:47

Sam kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:^ Sam, Oon vähän kateellinen sulle kun pääset käymään paikassa joka on ehkä yks maailman kauneimmista :') mutta silti oon ilonen sun puolesta! :sydan hali

Kiitos kiitos :) hali Sun täytyy lähteä mukaan! :silmänisku Mun vaihto-oppilaan mukaan Suomen luonto on tähän aikaan jo kaunista, vaikkei puissa ole edes lehtiä ja muita! Sanoinkin hänelle että tulisi kesällä uudestaan ja on kyllä ihan innoissaan joskus tulossa käymään uudestaankin täällä :) Kovasti hän halusi myös nähdä revontulet.

Ens viikon torstaina pitäis lähteä Norjaan ja tuon viestin lisäks käydään mm. Oslon vuonoristeilyllä mikä tulee olemaan varmaan älyttömän mahtava! :)
Ois tosi kivaa lähtee Saksassa käymään, mut tän hetkinen raha tilanne ei oo semmonen että pystyisin lähtee :?, mutta enköhän mä jonain päivänä sielläkin pääse käymää :sydan

Näköjään ulkomaalaiset näkee suomen kevään eri tavalla kun me suomalaiset :mrgreen:, kiva huomata että sait noinkin hyvän ystävän siitä vaihto-oppilaasta :).

Ootko menossa tonne Norjaan porukoitten vai luokan kanssa? Sekin on kyllä näkemisen arvoinen paikka Peukutus
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 05 Touko 2013, 20:22

Shelle` kirjoitti:Ois tosi kivaa lähtee Saksassa käymään, mut tän hetkinen raha tilanne ei oo semmonen että pystyisin lähtee :?, mutta enköhän mä jonain päivänä sielläkin pääse käymää :sydan

Näköjään ulkomaalaiset näkee suomen kevään eri tavalla kun me suomalaiset :mrgreen:, kiva huomata että sait noinkin hyvän ystävän siitä vaihto-oppilaasta :).

Ootko menossa tonne Norjaan porukoitten vai luokan kanssa? Sekin on kyllä näkemisen arvoinen paikka Peukutus

Matkustelu on aina kallista :pentusilmat Mulla on hyvä kun Saksassa asuu sukulaisia ja nyt jopa ystäviä, niin ei tarvitse varmaan koskaan huolehtia majoituksesta :hehe
Suomen kevät kaunis? :lol: Onhan Suomessa se hyvä että ei tarvitse kauas mennä niin pääsee jo luontoon. Saksassa on kuulemma ihan erilaista. Toivotaan että meidän ystävyys kestää :silmänisku
Norjaan olis tarkotus mennä luokan, tai oikeestaan tän kyseisen kurssin porukan kanssa! Alle viikko tuohon kilpailuun, vähän jännittää jo :jänskättää
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 05 Touko 2013, 20:49

Kaikki kanavat joille olen laittanut viestiä Päivien Viemäästä ovat nyt vastanneet! En olisi ikinä uskonut, että kaikilta tulisi vastaus, jopa Neloselta!

LIVin vastaus: "Hei, välitin palautteesi ohjelmaostoista vastaaville henkilöille."
Nelosen vastaus: "Ohjelma ei valitettavasti enää palaa Nelonen Median kanaville. Pahoittelen!"

Nelonen!! :seina Tietääkö kukaan muuten miksi Nelonen edes lopetti Päivien Viemään esittämisen? Onko siitä mitään syytä edes kerrottu?
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 06 Touko 2013, 22:30

^ Ei kai sitä kukaan kunnolla tiedä miksi niin tapahtui :(. Mutta jossain sivustolla veikkailtiin pieniä katsoja lukuja syyksi, mutta uskon että syynä oli joku muu, olisi kiva tietää mikä :roll:.

Sam kirjoitti:Mulla on hyvä kun Saksassa asuu sukulaisia ja nyt jopa ystäviä, niin ei tarvitse varmaan koskaan huolehtia majoituksesta :hehe

Norjaan olis tarkotus mennä luokan, tai oikeestaan tän kyseisen kurssin porukan kanssa! Alle viikko tuohon kilpailuun, vähän jännittää jo :jänskättää
Se on kiva että on tuttuja eri maista niin tuo majotuskin onnistuu helpommin ;). Pidä kivaa Norjassa! hali
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 07 Touko 2013, 18:05

Shelle` kirjoitti:^ Ei kai sitä kukaan kunnolla tiedä miksi niin tapahtui :(. Mutta jossain sivustolla veikkailtiin pieniä katsoja lukuja syyksi, mutta uskon että syynä oli joku muu, olisi kiva tietää mikä :roll:.

Sam kirjoitti:Mulla on hyvä kun Saksassa asuu sukulaisia ja nyt jopa ystäviä, niin ei tarvitse varmaan koskaan huolehtia majoituksesta :hehe

Norjaan olis tarkotus mennä luokan, tai oikeestaan tän kyseisen kurssin porukan kanssa! Alle viikko tuohon kilpailuun, vähän jännittää jo :jänskättää
Se on kiva että on tuttuja eri maista niin tuo majotuskin onnistuu helpommin ;). Pidä kivaa Norjassa! hali

Pidetään! Uhkaavasti sääennusteet lupaavat huonoa säätä :( Toivotaan että vielä muuttuu päivässä! :D
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 07 Touko 2013, 18:44

Sam kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:Pidä kivaa Norjassa! hali

Pidetään! Uhkaavasti sääennusteet lupaavat huonoa säätä :( Toivotaan että vielä muuttuu päivässä! :D
Ehkä se kerkee muuttumaan vielä ;). En tajunnu kysyy että aiotteko olla Norjassa vain päivän vai peräti koko viikonlopun? :lapsy:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 07 Touko 2013, 20:15

Shelle` kirjoitti:
Sam kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:Pidä kivaa Norjassa! hali

Pidetään! Uhkaavasti sääennusteet lupaavat huonoa säätä :( Toivotaan että vielä muuttuu päivässä! :D
Ehkä se kerkee muuttumaan vielä ;). En tajunnu kysyy että aiotteko olla Norjassa vain päivän vai peräti koko viikonlopun? :lapsy:

Keskiviikon ja Torstain välisenä yönä lähdetään ja tullaan Sunnuntain ja Maanantain välisenä yönä takas :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 07 Touko 2013, 23:07

Sam kirjoitti:Keskiviikon ja Torstain välisenä yönä lähdetään ja tullaan Sunnuntain ja Maanantain välisenä yönä takas :)
Kuulostaa hyvältä :)!
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 13 Touko 2013, 13:56

Suomessa ollaan! :) Viimeiset neljä päivää olivat aivan mahtavia ja koko reissu oli ikimuistoinen! Holmenkollstafettenissa oli tänä vuonna mukana yhteensä n. 2400 joukkuetta ja näin ollen juoksijoita yli 36 000! Eri sarjoja oli yhteensä 25 kappaletta ja me kilpailtiin sekasarjassa jossa oli joukkueita laidasta laitaan, yritysten omia joukkueita, poliisien joukkueita ym. Meitä lähti yhteensä kolme joukkuetta, kaksi poikien- ja yksi tyttöjenjoukkue.

Meidän sarjassa joukkueita oli 120, ja toinen poikien joukkue missä myös minäkin olin sijoittui kahdeksanneksi! Toinen poikien joukkue joka tuli toisesta koulusta oli sijalla 25 (hahah). Voitettiin heidät siis reilusti! Meidän tytöt pärjäsivät vähän huonommin sijoittuen sijalle 103. Tämä oli nyt neljäs kerta kun meidän koulusta lähdetään kyseiseen kilpailuun ja ensimmäinen kerta kun koulumme joukkue palkittiin mitalein! (Myös paras sijoituis tähän mennessä) 25 parasta joukkuetta palkittiin, joten toinenkin poikien joukkue saivat mitalit.

Omasta suorituksesta voin sanoa sen että se ei alkanut ihan parhaimmalla mahdollisella tavalla, koska en kerennyt edes omalle vaihtopaikalle kun edeltävää osuutta juossut oli jo tuomassa vaihtokapulaa mulle! :hehe Siihen paikkaan jäi tavarat kun lähdin juoksemaan omaa osuuttani :D Ihan hyvin oma osuuteni kuitenkin meni, koska olin kaikista 120 juoksijasta mun sarjassa 38 "nopein".

Tänään pidin vapaapäivän koulusta koska olin vasta kahden jälkeen kotona enkä olis jaksanut lähteä kouluun aamulla :lol: Oli myös juttua että mentäis ens vuonna uudestaan, saa nähdä ;)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Touko 2013, 17:33

Sam kirjoitti:Suomessa ollaan! :) Viimeiset neljä päivää olivat aivan mahtavia ja koko reissu oli ikimuistoinen! Holmenkollstafettenissa oli tänä vuonna mukana yhteensä n. 2400 joukkuetta ja näin ollen juoksijoita yli 36 000! Eri sarjoja oli yhteensä 25 kappaletta ja me kilpailtiin sekasarjassa jossa oli joukkueita laidasta laitaan, yritysten omia joukkueita, poliisien joukkueita ym. Meitä lähti yhteensä kolme joukkuetta, kaksi poikien- ja yksi tyttöjenjoukkue.

Meidän sarjassa joukkueita oli 120, ja toinen poikien joukkue missä myös minäkin olin sijoittui kahdeksanneksi! Toinen poikien joukkue joka tuli toisesta koulusta oli sijalla 25 (hahah). Voitettiin heidät siis reilusti! Meidän tytöt pärjäsivät vähän huonommin sijoittuen sijalle 103. Tämä oli nyt neljäs kerta kun meidän koulusta lähdetään kyseiseen kilpailuun ja ensimmäinen kerta kun koulumme joukkue palkittiin mitalein! (Myös paras sijoituis tähän mennessä) 25 parasta joukkuetta palkittiin, joten toinenkin poikien joukkue saivat mitalit.

Omasta suorituksesta voin sanoa sen että se ei alkanut ihan parhaimmalla mahdollisella tavalla, koska en kerennyt edes omalle vaihtopaikalle kun edeltävää osuutta juossut oli jo tuomassa vaihtokapulaa mulle! :hehe Siihen paikkaan jäi tavarat kun lähdin juoksemaan omaa osuuttani :D Ihan hyvin oma osuuteni kuitenkin meni, koska olin kaikista 120 juoksijasta mun sarjassa 38 "nopein".

Tänään pidin vapaapäivän koulusta koska olin vasta kahden jälkeen kotona enkä olis jaksanut lähteä kouluun aamulla :lol: Oli myös juttua että mentäis ens vuonna uudestaan, saa nähdä ;)


Kuulostaa mahtavalta reissulta. Onneksi olkoon hyvästä sijoituksesta :flower.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron