Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 31 Touko 2013, 16:57

Moi kaikille! Mitäs tänne kuuluu? Tänää alko loma, vihdoinkin :ilontanssi

Löytäiskö joku teistä Youtubesta Päikkäreitten jakson joka tuli Amerikassa 10-1-2013? (Viimeksi kun katsoin sarjaa Youtubesta, hyppäsin viime kesän jaksoista suoraan tän vuoden tammikuun jaksoihin koska en muistanu mitä jaksoo olin kattonu sitä ennen :roll:). Olen epätoivoisesti yrittäny sitä etsiä 10. tammikuuta tullutta jaksoa mutta en oo löytäny sitä :kipakka:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Kesä 2013, 00:03

Shelle` kirjoitti:Löytäiskö joku teistä Youtubesta Päikkäreitten jakson joka tuli Amerikassa 10-1-2013? (Viimeksi kun katsoin sarjaa Youtubesta, hyppäsin viime kesän jaksoista suoraan tän vuoden tammikuun jaksoihin koska en muistanu mitä jaksoo olin kattonu sitä ennen :roll:). Olen epätoivoisesti yrittäny sitä etsiä 10. tammikuuta tullutta jaksoa mutta en oo löytäny sitä :kipakka:
Toivottavasti joku viitsis linkittää sen jakson tänne :) sitten kun kerkeää, niin pääsisin jatkamaan jaksojen katsomista.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 03 Kesä 2013, 17:04

Viime aikoina monet jotka ovat ladanneet kokonaisia jaksoja YouTubeen on estetty, koska heidän toimintahan on periaatteessa laitonta. Tästä johtuen et varmaan ole löytänyt tuota kyseistä jaksoa, mutta ihan sinua varten kysyin eräältä joka lataa noita jaksoja, että olisiko hänellä vielä jakso tallessa, niin hän latasi sen minua varten takaisin YouTubeen, joten ole hyvä! Tässä siis se jakso. :) En tiedä miten pystyt tästä eteenpäin katsomaan jaksoja jos niitä ei enää löydy... :eitietoa
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 04 Kesä 2013, 13:38

Sam kirjoitti:Viime aikoina monet jotka ovat ladanneet kokonaisia jaksoja YouTubeen on estetty, koska heidän toimintahan on periaatteessa laitonta. Tästä johtuen et varmaan ole löytänyt tuota kyseistä jaksoa, mutta ihan sinua varten kysyin eräältä joka lataa noita jaksoja, että olisiko hänellä vielä jakso tallessa, niin hän latasi sen minua varten takaisin YouTubeen, joten ole hyvä! Tässä siis se jakso. :) En tiedä miten pystyt tästä eteenpäin katsomaan jaksoja jos niitä ei enää löydy... :eitietoa
Tuohan selittääkin sen miksi niitä ei löydy, harmi ettei niitä ladata YouTubeen enää :(. Todella ystävällistä sinulta, kiitos tuosta jaksosta! hali Se on tosiaan arvoitus miten löydän ne muut jaksot :lapsy:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 04 Kesä 2013, 16:26

Tuo on tosiaan ollut youtubessa ollut ongelmana viime aikoina, että noita kanavia on poistettu. Itse katsoin yleensä daysoufourlivesonlinen videoita ja hänen kanavansa poistettiin. Teki uuden, sekin poistettiin. Nyt tämä uusin on saanut olla rauhassa; http://www.youtube.com/channel/UC-4oPfVVOX3u2RuyzOIqDCQ


Varatunnus ja paikka on tämä: http://www.dailymotion.com/user/doolonline/1


Ymmärrän kyllä, että nuo kanavat rikkovat tekijänoikeussääntöjä, mutta kun youtube on tosiaan ainoita paikkoja, josta tykkään jaksoja katsoa. :( Toivotaan, että jos youtubessa nyt tuo kanavien poistaminen muuttuu ihan jatkuvaksi, niin edes tuo dailymotion säilyisi.
Viimeksi muokannut Cherry päivämäärä 10 Kesä 2013, 22:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Kesä 2013, 01:46

CHANDLER MASSEY TWIITTASI SUOMEA!
Ensin piti kyllä vähän opettaa :3 ei varmaan vieläkään usko että "Minä rakastan sinua" tarkottaa I love you.. :hehe

Kuva
Kuva
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 10 Kesä 2013, 02:12

^ Kiitos Cherry hali sääli ettei tuolta löytynyt alkuvuodelta jaksoja, mutta ehkä niitä ilmestyy sinne myöhemmin, toivottavasti :pop

Sam kirjoitti:CHANDLER MASSEY TWIITTASI SUOMEA!
Ensin piti kyllä vähän opettaa :3 ei varmaan vieläkään usko että "Minä rakastan sinua" tarkottaa I love you.. :hehe

Kuva
Kuva
Hienoa :jee :D
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Kesä 2013, 13:00

Shelle` kirjoitti:^ Kiitos Cherry hali sääli ettei tuolta löytynyt alkuvuodelta jaksoja, mutta ehkä niitä ilmestyy sinne myöhemmin, toivottavasti :pop

Haluatko Shelle että kysyn tuon kyseisen YouTube -kanavan ylläpitäjältä että jos hän voisi ladata alkuvuoden jaksoja? :) Jos hänellä niitä vielä on.

Mä oon vieläkin ihan fiiliksissä tosta Chandlerin twiitistä :sydästän :ilontanssi
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Kesä 2013, 19:57

Sam kirjoitti:Mä oon vieläkin ihan fiiliksissä tosta Chandlerin twiitistä :sydästän :ilontanssi


Näin ton :jee. Mahtavaa!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 10 Kesä 2013, 21:21

Sam kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:^ Kiitos Cherry hali sääli ettei tuolta löytynyt alkuvuodelta jaksoja, mutta ehkä niitä ilmestyy sinne myöhemmin, toivottavasti :pop

Haluatko Shelle että kysyn tuon kyseisen YouTube -kanavan ylläpitäjältä että jos hän voisi ladata alkuvuoden jaksoja? :) Jos hänellä niitä vielä on.
Joo, se ois tosi kiva! hali :ilontanssi
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Kesä 2013, 22:38

Oi, onpa siisti tuo twiitti! :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Kesä 2013, 23:22

Toi twiitti tosiaan on siisti :hehe Täytyy opettaa lisää suomea tulevaisuudessa ;) :sydästän

Shelle ja muut! Sen kyseisen YouTube -kanavan ylläpitäjä lataa kyllä ne jaksot YouTubeen kunhan saa ladatuksi kaikki vuoden 2012 jaksot ensin. Hän on tällä hetkellä 2012 syyskuussa :) Vähän aikaa joutuu odottelemaan mutta odotus palkitaan!
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 10 Kesä 2013, 23:28

Sam kirjoitti: Shelle ja muut! Sen kyseisen YouTube -kanavan ylläpitäjä lataa kyllä ne jaksot YouTubeen kunhan saa ladatuksi kaikki vuoden 2012 jaksot ensin. Hän on tällä hetkellä 2012 syyskuussa :) Vähän aikaa joutuu odottelemaan mutta odotus palkitaan!
Hienoa! Kiitos tiedosta hali :ilontanssi
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 13 Kesä 2013, 14:25

Kuva
Blaken Q&A:sta! Suomeen vaan! ;)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 13 Kesä 2013, 17:06

Meikä lähtee testaamaan ja kattomaan millanen toi uusi Viking Line Grace oikeen on! :D
Pitäkää hauska torstai ja perjantai! hali
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron