Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja -PV- » 21 Maalis 2010, 00:16

Moi! olin eilen katomassa liisa ihmemassa elokuvaa ;) se oli kyl aika hyvä, varsinkin kun johnny depp oli mukana ;) kaikki mun kaverit sanoo et mun iskä näytää ihan johnny deppiltä ja ne on kyl oikees.... kerran kun me oltiin ruotsissa nii jotku kysy et onks mun iskä johnny depp ! :O :)
Avatar
-PV-
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 100
Liittynyt: 15 Heinä 2009, 22:37

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja ILE » 21 Maalis 2010, 00:20

Ejfan kirjoitti:
ILE kirjoitti:jee huomenna taas turkuun ;) elämä on ihanaa :......:)))) :D :mota:

Mikä on nyt niin ihanaa? Oletko kenties uskaltautunut puhumaan sille EJ:tä vähän muistuttavalle Matti pojalle? :D
Elämä on toisinaan ihanaa. Muistan itsekkin, kun rakastuin ekan kerran...... :mota:



juuu u mä puhuin sen kaa perjantaina :) :mota: ja sillä on niin ihana hymy ;) :mrgreen:
ILE
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009, 10:56

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 23 Maalis 2010, 19:49

Huh. Nyt helpotti. Sain tänään tiedon, että töitä on ainakin elokuun loppuun, jonka jälkeen alkaa uudet keskustelut, mutta ainakin syksyyn asti saa hengähtää. Tämän ilouutisen lisäksi sain tietää, että palkkani nousee noin 300 eurolla kesäkuussa. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Maalis 2010, 23:08

Mitäs tänne kuuluu?
Minulle tarjottiin töitä! Mutta en tiedä otanko sitä vastaan, sillä se toisi todella suuria muutoksia elämääni.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 26 Maalis 2010, 09:08

Onnea työtarjouksesta Ejfan. Onhan se aina eteenpäin, että töitä tarjotaan tällaiseen aikaan kun pitäisi olla nuori, yliopiston käynyt ja 10 vuotta työkokemusta omaava henkilö. Muuten ei tunnu töitä heruvan.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 26 Maalis 2010, 12:21

Onnea kummallekin, talitintille palkankorotuksesta ja työn jatkumisesta ja Ejfanille työtarjouksesta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja EJ DiMera... » 26 Maalis 2010, 15:51

molempille onnea! ;)
EJ DiMera...
 

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Maalis 2010, 00:00

Kiitos Talitintti, Mosse ja EJ :D

Täytyy tässä vakavasti pohtia otanko sen työn vastaan, kun se on ulkomailla ja olen nyt hakemassa ammattikorkeakouluun.
Pitäis tehdä päätös kahden viikon sisään.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 27 Maalis 2010, 00:16

Mitenkäs Ejfan sinulla meni kirjoitukset? Katselin tänään matikan koetta eikä se nyt niin tiukalta vaikuttanut mitä lehdistössä puhuttiin. Minusta meillä oli paljon tiukempi koe. :) Jos saan udella minne olet aikeissa hakea opiskelemaan, eli onko tiedossa tiiviit pääsykokeisiin lukemiset?
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Maalis 2010, 00:39

talitintti kirjoitti:Mitenkäs Ejfan sinulla meni kirjoitukset? Katselin tänään matikan koetta eikä se nyt niin tiukalta vaikuttanut mitä lehdistössä puhuttiin. Minusta meillä oli paljon tiukempi koe. :) Jos saan udella minne olet aikeissa hakea opiskelemaan, eli onko tiedossa tiiviit pääsykokeisiin lukemiset?

Hyvin ne meni! Mustakin se oli aika helppo koe. Katsoin tänään matskun open kanssa ne tehtävät läpi ja luulisin, että ällä tulee! Olen jopa vähän pettynyt miten helppo se oli, koska rakastan matematiikassa juuri sen haastavuutta ja tässä ei sitä juuri minulle löytynyt.
kauppakorkeakouluun ajattelin hakea,kauppatieteiden maisterin tutkintoon, mutta siinä haku on kerran vuodessa joten voisin ottaa sen työn vastaan ja tulla sitten vuoden päästä takaisin suomeen. Mutta toisaalta haluaísin mennä yliopistoon laskemaan matematiikkaa, koska matsku on se mun juttu ja haluaisin ehkä matskun opettajaksi.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 28 Maalis 2010, 01:12

Jos teknisesti tarkkoja ollaan kauppis on ylopisto. Minä mietin vuosi sitten pitkään, että olisin nyt keväällä hakenut kauppikseen vain siksi, että jos nyt lähden hakemaan sinne joudun seulontaan ja hakemaan sinne erillisen haun kautta, koska olen suorittanut kaupallisen korkakoulututkinnon ja pääsykokeiden asiat ovat minulle enemmän kuin tuttuja. Kuitenkin oikis vetää minua nyt puoleensa enemmän ja tarkoitus olisi vuoden päästä hakea oikikseen, jollei vakinaisempaa työtä löydy. En kuitenkaan sulje pois vaihtoehtoa, että opiskelisin myös kaupallisia aineita yliopistolla jos sinne pääsen. Tietysti minulla on aina se vaihtoehto, että haen matikkaa lukemaan, jonne pääsisin papereiden perusteella. :)

Edit: Tajusin tuossa, että minulla tuli tuossa kuun alussa täyteen kolme vuotta foorumille liittymisestä. Eipä taida Mossen lisäksi olla ketään muita sen aikaisesta porukasta kirjoitelmassa täällä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 28 Maalis 2010, 01:37

Mistä päin maailmaa sait työ tarjouksen Ejfan?
Onko täällä kenelläkään muulla lapsia? Mulla on tytär 4v ja poika 5kk.
Kuva
Avatar
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 237
Liittynyt: 30 Huhti 2009, 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 28 Maalis 2010, 11:00

talitintti kirjoitti:Edit: Tajusin tuossa, että minulla tuli tuossa kuun alussa täyteen kolme vuotta foorumille liittymisestä. Eipä taida Mossen lisäksi olla ketään muita sen aikaisesta porukasta kirjoitelmassa täällä.


Tulipa vanha olo :D . Tarkistin tuolta käyttäjälistasta ketä "vanhempaa" porukkaa täällä vielä käy. Dharmalle tuli myös kolme vuotta täyteen ja Emmalla tulee huhtikuussa, Kiitos kaikille pitkäaikaisille kävijöille!

Ejami vs Safe kirjoitti:Onko täällä kenelläkään muulla lapsia? Mulla on tytär 4v ja poika 5kk.


Oli täällä ennen ainakin yksi, joka silloin odotti lasta, mutten tiedä muista.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 28 Maalis 2010, 13:22

Mosse, tuli todella vanha olo kun katsoin tuota liittymispäivää. Niin onhan tietysti Dharma ja Emma sitä sen aikaista porukkaa. Sinänsä harmi, että sen aikaista porukkaa ei enää ole kirjoittelemassa, mutta onneksi uutta porukkaa on viime aikoina tullut. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 28 Maalis 2010, 13:35

Ejami vs Safe kirjoitti:Mistä päin maailmaa sait työ tarjouksen Ejfan?

Lontoosta. Biologinen isäni on englantilainen ja asuu siellä ja hänellä on siellä yritys johon hän pyysi minua töihin.
Päätin eilen illalla ottaa haasteen vastaan.Koira vaan hoitoon veljelle ja sitten kesäkuussa pakkaan tavarani ja lähden.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron