Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Kesä 2013, 12:14

Sam kirjoitti:Meikä lähtee testaamaan ja kattomaan millanen toi uusi Viking Line Grace oikeen on! :D
Pitäkää hauska torstai ja perjantai! hali


Toivottavasti oli hyvä reissu!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 15 Kesä 2013, 15:12

Mosse kirjoitti:
Sam kirjoitti:Meikä lähtee testaamaan ja kattomaan millanen toi uusi Viking Line Grace oikeen on! :D
Pitäkää hauska torstai ja perjantai! hali


Toivottavasti oli hyvä reissu!

Oli kyllä ihan kiva reissu! :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 15 Kesä 2013, 18:38

Sam kirjoitti:
Mosse kirjoitti:
Sam kirjoitti:Meikä lähtee testaamaan ja kattomaan millanen toi uusi Viking Line Grace oikeen on! :D
Pitäkää hauska torstai ja perjantai! hali


Toivottavasti oli hyvä reissu!

Oli kyllä ihan kiva reissu! :)


Oliko se hieno laiva? :)


Cherry kirjoitti:Tuo on tosiaan ollut youtubessa ollut ongelmana viime aikoina, että noita kanavia on poistettu. Itse katsoin yleensä daysoufourlivesonlinen videoita ja hänen kanavansa poistettiin. Teki uuden, sekin poistettiin. Nyt tämä uusin on saanut olla rauhassa; http://www.youtube.com/channel/UC-4oPfVVOX3u2RuyzOIqDCQ


Varatunnus ja paikka on tämä: http://www.dailymotion.com/user/doolonline/1


Ymmärrän kyllä, että nuo kanavat rikkovat tekijänoikeussääntöjä, mutta kun youtube on tosiaan ainoita paikkoja, josta tykkään jaksoja katsoa. :( Toivotaan, että jos youtubessa nyt tuo kanavien poistaminen muuttuu ihan jatkuvaksi, niin edes tuo dailymotion säilyisi.


Nähtävästi tuo youtubekanava on joutunut taas ongelmiin, kun ei ole tullut uusia jaksoja ja aiemmatkin lataukset on poistettu, paitsi muutama promovideo. Onneks dailymotion on ollut toiminnassa, sieltä sainkin kaksi viimeisintä jaksoa katsottua.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 15 Kesä 2013, 19:45

Olihan se laiva ihan hieno vaikka en nyt sanoisi että kuitenkaan mitenkään ihmeellinen. Hytit oli entistä pienempiä ym.

Tämä on luultavasti se uusin YouTube kanava, jossa on jo paljon jaksoja osissa eikä ole vielä poistettu. :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 17 Kesä 2013, 16:05

Oon niin ilonen että Chandler Massey ja Päivien Viemää sarjana voitti Emmyt! :pomppii
Tuo ilo ei kauaa kestänyt kun Chandler kertoi että luultavasti lähtee sarjasta kun hänen sopimus loppuu joulukuussa, koska haluaa takaisin opiskelemaan ym. mutta ei kuitenkaan ollut 100% varma asiasta. :kipakka: :parku: :seina :pentusilmat nyrkki :faint :kiroilu
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 17 Kesä 2013, 16:09

Moikka kaikki! :) Ja Mukavaa viikon alkua kaikille hali

^ Jep, mustakin oli kiva että Chandler sai Emmyn, ja tietty itse sarja kanssa :sydästän Tuo on kyllä ikävää jos Chandler lähtee sarjasta :(
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 17 Kesä 2013, 22:31

Just luin tuota voittajalistaa ja ilostuin kyllä Chandlerin voitosta! Se oli todella ansaittu palkinto! Vaikeaa kyllä kuvitella sarjaa ilman Chandleria, voi kunpa saatais nauttia hänestä vielä vuosia. :D Mutta ymmärrän kyllä, että on halua opiskellakin.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 17 Kesä 2013, 22:57

Cherry kirjoitti:Just luin tuota voittajalistaa ja ilostuin kyllä Chandlerin voitosta! Se oli todella ansaittu palkinto! Vaikeaa kyllä kuvitella sarjaa ilman Chandleria, voi kunpa saatais nauttia hänestä vielä vuosia. :D Mutta ymmärrän kyllä, että on halua opiskellakin.

Chandler & Freddie / Willin ja Sonnyn tarina on ihan varmasti tuonut paljon katsojia Päikkäreille ja mahdollinen Chandlerin menetys tulee olemaan iso paukku koko sarjalla ja katsojille, etenkin mulle :hehe :parku: Chandler on kyllä lahjakas näyttelijä ja olisihan sitä kiva nähdä häntä isoimmissakin rooleissa, mutta jotenkin haluaisin että hän olisi aina Päikkäreissä :hehe Jos hän on nyt lähdössä niin toivon ettei Willin tilalle tule ketään uutta näyttelijää vaan että hän lähtee vaikka Maailmanympärysmatkalla tai jotain :lol: Ja sitten kun Chandler on opiskelut opiskeltua, hän voisi tulla takaisin :D (Tuskin tulee koskaan tapahtumaan)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 20 Kesä 2013, 16:44

Hyvää juhannusta kaikille! :) Lähden huomenna kaverin vanhempien talolle viettämään jussia pienen porukan kanssa. Paluu joskus lauantaina illasta. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 21 Kesä 2013, 10:46

Sieltä näyttää nyt olevan lähdössä useampikin nuori näyttelijä. Casey imoitti lähtevänsä ja Camillankin huhutaan lähtevän. Mäkin jään kaipaamaan Chandleria, jos hän oikeasti lähtee. Chadistakin olen alkanut kunnolla pitää tämän kevään aikana, varsinkin sen strippiklubin-jakson jälkeen :D.

Cherry kirjoitti:Hyvää juhannusta kaikille! :) Lähden huomenna kaverin vanhempien talolle viettämään jussia pienen porukan kanssa. Paluu joskus lauantaina illasta. :)


Kuulostaa kivalta :). Pidä hauskaa!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 23 Kesä 2013, 13:28

Oli kyllä ihan mukava juhannus. :) Toivottavasti muillakin sujui kivasti ja rauhallisesti (olitte sitten töissä tai kotona jne). Sää ainakin suosi! Saisi jatkua nää lämpimät kelit, kun mäkin vielä lomailen tässä heinäkuun alkuun (lomailen=teen kesäkurssien tehtäviä, mutta ei niitä onneks ihan koko ajan tarvii olla tekemässä :lol: ). Tosin näyttää siltä, että pilvisiä ja sadekuuron täyttämiä päiviä tulee olemaan, mikäli ennustukset pitävät paikkaansa. Oon niin varma, että kun aloitan kunnolla kesätyöt heinäkuussa, niin silloin tietysti tulee uusi helleaalto. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 25 Kesä 2013, 16:58

Mosse kirjoitti:Sieltä näyttää nyt olevan lähdössä useampikin nuori näyttelijä. Casey imoitti lähtevänsä ja Camillankin huhutaan lähtevän. Mäkin jään kaipaamaan Chandleria, jos hän oikeasti lähtee. Chadistakin olen alkanut kunnolla pitää tämän kevään aikana, varsinkin sen strippiklubin-jakson jälkeen :D.


Huhutaan myös että Blake olisi lähdössä Joulukuussa, vaikka hänen sopimus juuri uusittiin. Jos kaikki nämä huhut pitävät paikkaansa ja sarjasta lähtee neljä nuorta lahjakasta näyttelijää niin en voi kyllä oikein sanoa yhtään mitään... Luultavasti ainakin katsojaluvut tippuvat ja paljon. SusenMC lahjoitti Freddie Smithin (ja muiden) Kickstarteriin ja pääsi hänen kanssaan lounaalle ja Freddie sanoi hänelle että hän haluaa täysin että Chandler jäisi. Hän oli surullinen pelkästä ajatuksesta että hän lähtee, jos hän lähtee. Hän myös toivoo ettei hän lähtisi, koska Freddie haluaa pysyä sarjassa Chandlerin kanssa. Hän ei halua uutta hahmoa.

Surullista... :pentusilmat :seina
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Kesä 2013, 17:17

Cherry kirjoitti:Oli kyllä ihan mukava juhannus. :) Toivottavasti muillakin sujui kivasti ja rauhallisesti (olitte sitten töissä tai kotona jne). Sää ainakin suosi! Saisi jatkua nää lämpimät kelit, kun mäkin vielä lomailen tässä heinäkuun alkuun (lomailen=teen kesäkurssien tehtäviä, mutta ei niitä onneks ihan koko ajan tarvii olla tekemässä :lol: ). Tosin näyttää siltä, että pilvisiä ja sadekuuron täyttämiä päiviä tulee olemaan, mikäli ennustukset pitävät paikkaansa. Oon niin varma, että kun aloitan kunnolla kesätyöt heinäkuussa, niin silloin tietysti tulee uusi helleaalto. :D


Mullakin oli ihan mukavaa vaikken tehnyt mitään kovin erikoista :). Mulla alkaa loma vasta parin vkon kuluttua.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 03 Heinä 2013, 01:06

Ken Cordayn Emmy -haastattelu, täällä.

Sisältää mm. aika varman vahvistuksen että Chandler Massey on jättämässä Päikkärit.

En tiedä mitä tohon sanois.. :parku:
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 04 Heinä 2013, 16:02

^:<


Onpa ollut surkea päivä, luvatut kesätyöt osoittauvuivat kenkkumaisiksi. En viitsi alkaa selittää tästä sen enempää, mutta sanottakoon etteivät ne olleet sitä mitä mulle luvattiin ja koin jo ekana päivänä sen verran suurta ahdistusta asiasta, että mietin jo vakavasti pomolle soittamista. Katson kyllä vielä miten huominen, maanantai ja tiistai menee. Perjantaina mulla on vielä siis opastaja paikalla. Ja olen tutusssa firmassa kyllä töissä, voin nyt sen verran paljastaa, että kyseessä on siivousfirma. Työtunteja oli kesälle ylipäätään nihkeästi tarjolla, joten se oli myös suuri syy siihen miksi otin kesäopintoja, koska niiden avulla olen sitten saanu opintotukea myös kesällä. Noi kesäkurssit ovatkin olleet yllättävän työläitä ja nyt kun nuo työt vielä ois tulossa siihen rinnalle, niin en taida jaksaa. Eihän ne nyt mua voi pakottaakaan töihin, jo kesän alussa kerroin, että käyn koulua samalla ja se oli esteenä sille, että olisin tehnyt kesäkuussa töitä (paria pientä sijaistusta lukuunottamatta) ja muutenkin olen sellaisella sopimuksella että mua kutsutaan töihin tarvittaessa ja oon aika joustavasti töitä tehnyt. Ja sieltä tosiaan tuli aluksi vastausta, että työtilanne ei näytä kovin hyvältä mua ajatellen. Pärjään kyllä taloudellisesti ilman työtäkin, se olisi toki mukavaa lisätienestiä. Ketuttaa tää juttu. Mut koska tunnen itseni ja näen jo kamalat stressin merkit ekan päivän jälkeen, niin en viitsisi kiduttaa itseäni yli kuukautta (sen verran työt siis kestäisivät). Kyseessä ei ole mikään yksi siivouskohde, vaan mun pitäis ravata vähän ympäriinsä.

Oon kyllä miettinyt myös irtisanoutumista kokonaan, koska olen ylipäätään kokenut viime aikona ne pienet sijaistukset melko raskaiksi. Kyllähän työssä nyt pitää viihtyä! Ja ennen mulla ei ole siivoushommissa mitään suurempia ongelmia ollutkaan, joten en oo tätä päätöstä lyhyen työsuhteen perusteella katkaisemassa, vaan kyseisestäkin firmasta on jo siis kokemusta jonkin verran. Silti tulee luovuttajafiilis, mutta äiti ja yksi kaverikin, joille tästä kerroin, totesivat ettei todellakaan kannata väkisin tehdä, jos ei tunnu hyvältä. :( Ja olen samaa mieltä, mutta miksi siis soimaan itseäni? Masentavaa tekstiä! Vähän helpottaa kyllä jo kun sai avautua aiheesta.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron