Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dharma » 01 Maalis 2013, 16:50

Jee, nyt se loma alkoi! Seuraavan kerran töihin 15.päivä! :mrgreen:
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 01 Maalis 2013, 23:24

dharma kirjoitti:Jee, nyt se loma alkoi! Seuraavan kerran töihin 15.päivä! :mrgreen:
Mukavaa lomaa sulle! hali Itsekin mielelläni jatkaisin lomaa vielä viikon verran, mut onneks on ees kaks päivää jäljellä (:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 02 Maalis 2013, 14:49

Kuinka moni teistä katsoi eilen Emma-Gaalan? :D Toivoin niin kovasti että Cheek ois voittanu sen miessolisti pystin, sillä sen Cheek ois ansainnu, valitettavasti se jäi ilman palkintoja :(.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 04 Maalis 2013, 22:23

En katsonut Emma-gaalaa, katson aika harvoin mitään suomalaisia palkintogaaloja. Jussi-gaalaa tulee joskus katsottua. Mut saihan Cheek periaatteessa palkinnon, kun Vain elämää sai vuoden myydyimmästä levystä palkinnon. :) Sitä Cheek ainakin ehti hehkuttaa ja oli ylpeä siitä.

Mulla kävi huono tuuri ja olen nyt toista viikkoa kaameessa flunssassa. Kuumetta on myös ollut välillä. Koulussa on pakko käydä, kun on 100% läsnäolopakot tällä hetkellä olevissa kursseissa. Parilta tunnilta olen ollut pois ja pitää tehdä sitten korvaustehtäviä. Osui todella huonoon väliin tää sairastaminen, sillä tentti lähestyy ja meillä on myös projektintekoa ja siitäkin pitää tehdä raportti, kvalin kurssista tehdään raportti ja mitähän muuta vielä. :roll:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Maalis 2013, 11:06

Shelle` kirjoitti:Kuinka moni teistä katsoi eilen Emma-Gaalan? :D Toivoin niin kovasti että Cheek ois voittanu sen miessolisti pystin, sillä sen Cheek ois ansainnu, valitettavasti se jäi ilman palkintoja :(.

Mä katsoin vaan Cheekin esityksen.Juu niin olisi ansainnut! Varsininkin, kun se Jukkapoika on paljon huonompi kuin Cheek :)!!!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dharma » 06 Maalis 2013, 15:30

En katsonut Emma-gaalaa. Oscar-gaalan lopun näin televisiosta kun heräsin niin aikaisin aamulla ihan vahingossa :mrgreen:

Käytiin tänään miehen kanssa Tampereen kylpylässä lillumassa, ihanan rentoa vaikka olinkin liian lähellä omaa työpaikkaa. Nyt nukuttaa mainiosti, kohta kanansiipiä ja Taru Sormusten Herrasta leffaa katsomaan Bluerayna. Vielä kun olisi 3d-leffana niin ois varmaan aika huikee!
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 06 Maalis 2013, 20:29

Ejfan kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:Kuinka moni teistä katsoi eilen Emma-Gaalan? :D Toivoin niin kovasti että Cheek ois voittanu sen miessolisti pystin, sillä sen Cheek ois ansainnu, valitettavasti se jäi ilman palkintoja :(.

Mä katsoin vaan Cheekin esityksen.Juu niin olisi ansainnut! Varsininkin, kun se Jukkapoika on paljon huonompi kuin Cheek :)!!!
Joo, oon samaa mieltä :rofl:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 09 Maalis 2013, 16:46

Luojan kiitos alan jo parantua. :D Vähän on vielä tukkoista nenää ja flunssan oireita, mutta ei ainakaan yskitä tai ole kuumetta. Vielä viikko koulua ja sitten alkaa se 5 viikon päiväkotiharjoittelu. Ensi viikko tulee olemaan myös kiireinen....nyt pitäis olla taas lukemassa tenttiin, olen valmistautunut siihen tosi huonosti. Kipeänä ollessa meni päiviä hukkaan, kun ei jaksanut tehdä mitään.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Maalis 2013, 18:37

^ Kiva kuulla, Cherry että oot jo paremmassa kunnossa :) mun piti jo viimeks toivotella paranemisia sinne suuntaan, mutta unohtui :?
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 15 Maalis 2013, 17:42

Tentti on ohi, toivottavasti menee läpi. Oli pari vaikeempaa kysymystä. Raportit on palautettu. Maanantaina alkaa sitten se päiväkotiharjoittelu.

Menen tänään myös muutaman kaverin kanssa ravintolaan syömään. Muuten loistavaa päivää varjostaa tieto siitä, et kissa on jouduttu lopettamaan. :( Sen terveydentila heikkeni kamalaa vauhtia. Sinänsä helpotus mulle etten nähnyt sen viimeisiä hetkiä, jotka olivat aikamosita kärsimystä. Ikävää silti mennä vanhemmille harjoittelun ajaksi, kun tietää ettei rakas lemmikki enää ole siellä. Tuntuu tyhjältä. :(
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 15 Maalis 2013, 17:49

^ Kyllä se varmasti noin ahkeralta tytöltä menee kerralla läpi :).

Cherry kirjoitti:Muuten loistavaa päivää varjostaa tieto siitä, et kissa on jouduttu lopettamaan. :( Sen terveydentila heikkeni kamalaa vauhtia. Sinänsä helpotus mulle etten nähnyt sen viimeisiä hetkiä, jotka olivat aikamosita kärsimystä. Ikävää silti mennä vanhemmille harjoittelun ajaksi, kun tietää ettei rakas lemmikki enää ole siellä. Tuntuu tyhjältä. :(
Voi ei, otan osaa :? itsekin tiedän miltä tuntuu menettää lemmikki :(.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Maalis 2013, 20:30

Cherry kirjoitti:Menen tänään myös muutaman kaverin kanssa ravintolaan syömään. Muuten loistavaa päivää varjostaa tieto siitä, et kissa on jouduttu lopettamaan. :( Sen terveydentila heikkeni kamalaa vauhtia. Sinänsä helpotus mulle etten nähnyt sen viimeisiä hetkiä, jotka olivat aikamosita kärsimystä. Ikävää silti mennä vanhemmille harjoittelun ajaksi, kun tietää ettei rakas lemmikki enää ole siellä. Tuntuu tyhjältä. :(


Oi ei, otan osaa hali.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 18 Maalis 2013, 02:28

Kiitos osanotoista. Pari päivää vasta kulunut tapahtuneesta, joten olo vieläkin tosi haikea. Varsinkin kun sitä ei tavallaan edes vielä tajua, että lemmikki on poissa. Aamullakin katsoin ensimmäisenä olohuoneessa sohvaa, että onko se siellä nukkumassa. No eiköhän se tästä taas pian. :)


Pitäisi olla jo nukkumassa, koska harjoittelu alkaa tosiaan kahdeksalta. :D Meni vaan vähän sekaisin unirytmi, kun nukuin muutamana yönä tosi huonosti ja viime yönä taisin nukkua liikaakin, sen lisäksi olin ottanut päikkärit. Tää kostautuu tänään, mut toisaalta, saan varmaan unirytmin paremmin kuntoon, jos nukun taas vähän vähemmän nyt. Ja varmasti harjoittelukin väsyttää, niin voisin kuvitella, että nukahdan huomenna jo kymmeneltä.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 18 Maalis 2013, 20:31

^ Mukavaa työharjottelua Cherrylle sinne päiväkotiin :D

Nää maanantait ei selkeesti oo mun päiviä.. tänää menee ihan kaikki pielee, ja yleinsäki maanantaisin :lol: pitäs ruveta tekee yhtä kouluhommaaki mut ei oo yhtää fiilistä siihen.. :roll:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 18 Maalis 2013, 22:01

Maanantait ei varmaan taida olla kenenkään suosikkipäivä :silmänisku Mun pitäis tällä hetkellä tehdä kouluhommia mutta ei innosta! Ens viikolla alkava koeviikko tulee menemään tosi hyvin... :seina
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron