Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 30 Heinä 2010, 10:54

Ejfan kirjoitti:Hei taas! Ette vielä päässeet musta eroon :D
Olin 5 päivää sairaalassa ja pääsin eilen kotiin.


Tervetuloa takaisin. Ihana, että pääsit kotiin :D
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 30 Heinä 2010, 11:14

Kiitos, kiitos! On ihanaa olla takaisin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 06 Elo 2010, 14:53

Vielä hetki töissä ja sitten tämä tyttö karkaa lomalle. Voi olla, että olen seuraavan parin viikon aikana vielä enemmän epäaktiivinen kävijä foorumilla kun nautin näistä muutamista vapaapäivistä. Tänään on oikeasti ollut niin epäaktiivinen työpäivä että ei mitään ideaa. Olen kyllä ahkerana tutkinut mitä loman jälkeen on tiedossa ja katsonut mitä olisi voinut tehdä. Kuitenkin pääasiassa olen katsonut tyhjää tuomiopohjaa ja pohtinut tulisikohan teksti siihen ihan ittekseen. Toinen hyvä päivän kulutus on ollut jutella työkavereiden kanssa, jotka ovat tulleet kyselemään ´loman suunnitelmista. Kyllä sitä ehtii nämä pohjat tekemään sitten lomalta tultuaan. Onneksi en ole kuulemassa tuomarin kommenttia siitä, että pohjat on tekemättä ja istunnot tulee vastaan ihan kohta.

Nyt lomalla pitää tietysti perinteiden mukaan koulujen alettua (täällä koulut alkaa 12 pv) pitää lähteä palloilemaan entisen lukion nurkille ja naureskelemaan kouluun palanneille lapsukaisille kun itse saa olla lomalla. :) Tämä oli ehkä hieman hauskempaa opiskeluaikana, jolloin pystyi nokittamaan sillä, että oma tie vielä luennoille vasta syyskuussa.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 07 Elo 2010, 23:38

Oon sulle "vähän" kade Talitintti, kun sulla on kiva työ noin nuorena.
Mulla ei ole yhtään työkokemusta,jos koulun tettiä ei oteta huomioon. Ja kun ei oo, kun lukion paperit niillä ei mihinkään kivaan työhön pääse. Enkä muutenkaan voi mennä töihin ainakaan puoleen vuoteen tän sairauden takia. Pääsen töihin vasta niin kuin joskus 24 vuotiaana tietysti riippuen siitä tietysti miksi haluan. Oon sitäkin kysynyt tässä itseltä joka päivä ja se toive ammatti muuttuu koko ajan. Milloin se on matematiikan opettaja, poliisi, laulaja, asianajaja, kokki, pappi ja mikä lie muu...vitsi kun osaisin jo päättää. Koska te tiesitte mikä haluatte olla isona? vai tiedättekö vieläkään?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Elo 2010, 21:53

Olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseeni ja työhöni. Pidän todella paljon oikeuslaitoksen työilmapiiristä ja vaikka rytmi on välillä aika tiivis niin nautin työstäni.

Minähän en vieläkään tiedä mitä tahdon tehdä työkseni sitten kun olen iso. Sen verran kuitenkin olen osannut karsia, että en hae seuraavaksi kauppakorkeaan vaan oikeustieteelliseen. Sitten taas en tiedä mitä tahdon sen jälkeen jos pääsen oikikseen. Asianajajaksi en todellakaan tahdo, tuomariksi tai syyttäjäksi jota nyt tahtoisin on mahdotonta päästä suoraan koulunpenkiltä. Tuomarin tai syyttäjän työ voisi olla mielenkiintoista, mutta sitten taas en tiedä kuinka jaksaisin sitä. Toisaalta kun edelleen minua kiinnostaa talous, niin miksi ei voisi keskittyä talousrikoksiin. Minusta olisi niin hienoa päästä tutkimaan talousrikoksia, esimerkisi poliisin puolelle, mutta se taas tarkoittaa todella kivikkoista tietä uralla. Sitten olisi myös ihana päästä töihin ulkomaille, joka on tällä alalla ehkä hieman harvinaisempaa, mutta esimerkiksi konsulaatteihin olisi siistiä päästä töihin. Eiköhän se kuitenkin jossain vaiheessa paljastu mitä tahtoo. Jos ajattelee, että jos pääsen oikikseen niin hyvällä tuurilla valmistuu viidessä vuodessa kun tahdon auskultoida (porukka on todennut, että he jäävät odottamaan minua notaariksi joidenkin vuosien päästä nykyiseen työpaikkaani) niin olisin valmis työelämään kun olisin 28 vuotias. Ei sinänsä oli edes paha. Nyt minusta vaan tuntuu, että olen liian nuori minkäänlaiseen uraputkeen.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Elo 2010, 22:22

Päätin juuri tuossa, että kirjoitan äikän ja enkun uudelleen ja varmuuden vuoksi kirjoitan myös uskonnon , jos haluaisinkin papiksi, kun ei olis kivaa jos se jäisi niistä kiinni etten pääse sinne minne haluan. Vaikka kyllä mä sain enkusta ja äikästä ihan hyvät arvosanat. Mä oon vaan jotenkin vanhanainen ja ajattellen, että mies vain voi olla pappi.
Oikkistakin olen ajatellut lähinnä sukulaisten mieliksi, kun monta perheen jäsentä on sillä alalla. Ne aina sanoo, että tuosta tytöstä tulee vielä jokin päivä loistava asianajaja tai syyttäjä. Sitten taas miettien kokin ammattia niin se vois olla aika yksitoikkoista. Laulajan ammatista olen myös aina haaveillut, mutta pelkkä ajatus siitä, että minusta tulis julkkis oksettaa.
Sitten tullaan matematiikkaan mitä rakastan. Siinä ei ole yhtään "huonoa" puolta, koska siihen en kyllästy ikinä.
Oo myös miettinyt sitä jos lähtisin Englantiin opiskelemaan. Mutta se jää haaveeksi, jos mun poikakaveri ei lähde mukaan.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 24 Elo 2010, 15:59

Pikkasen tänään rupesi tavallaan tutisuttamaan kun katsoin koulun sähköpostia. Valmistumiselleni on nyt alustava päivämäärä ja siihen on enää kolmisen viikkoa. Arga... Pitänee ehkä soitella porukoille illa ja kertoa, että nyt ehkä pitäisi ruveta ihan oikeasti niitä juhlia suunnittelemaan eikä pelkästään vitsailla aiheella. Ei sillä, että minun pitäisi vielä saada harjoittelupurku (eli käyn esittämässä noin vartin mittaisen esitelmän siitä mitä koin harjoitteluni aikana ja koetan rekrytä meille uusia harjoittelijoita nuoremmista opiskelijoistsa) mahdutettua tähän pariin viikkoon ja harjoitteluista vastaava opettaja ei vastaa viesteihini. Jos valmistumiseni jää hänen tekemisistään kiinni saa hän olla varma, että tätä täti menee antamaan suoraa palautetta.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Elo 2010, 23:42

Onnea Talitintti:)

Poikaystävä polvistui ja kysyi minua vaimokseen ja vastasin siihen kyllä.
Rupesin tässä jo suunnittelemaan häitä. Vaikka se nyt on vähän turhan aikaista, kun siinä pisteessä ollaan varmaan vasta ensivuoden lopulla tai sitä seuraavana vuonna. Kihlajaiset pidetään vähän myöhemmin kun en mä jaksa nyt mitää sellaisia järjestää.Isä sai hepulin kun kerroin sille, että oon mennet kihloihin, mutta mä sain sen rauhoittumaan, kun mä sanoin sille, että tämä sulhanen ei ole mikään kuukauden tuttavuus vaan ihminen joka tuntee minut varmaan paremmin kuin kukaan muu.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Elo 2010, 08:05

talitintti kirjoitti:Pikkasen tänään rupesi tavallaan tutisuttamaan kun katsoin koulun sähköpostia. Valmistumiselleni on nyt alustava päivämäärä ja siihen on enää kolmisen viikkoa. Arga... Pitänee ehkä soitella porukoille illa ja kertoa, että nyt ehkä pitäisi ruveta ihan oikeasti niitä juhlia suunnittelemaan eikä pelkästään vitsailla aiheella. Ei sillä, että minun pitäisi vielä saada harjoittelupurku (eli käyn esittämässä noin vartin mittaisen esitelmän siitä mitä koin harjoitteluni aikana ja koetan rekrytä meille uusia harjoittelijoita nuoremmista opiskelijoistsa) mahdutettua tähän pariin viikkoon ja harjoitteluista vastaava opettaja ei vastaa viesteihini. Jos valmistumiseni jää hänen tekemisistään kiinni saa hän olla varma, että tätä täti menee antamaan suoraa palautetta.


Onnea valmistumisen johdosta!

Ejfan kirjoitti:Poikaystävä polvistui ja kysyi minua vaimokseen ja vastasin siihen kyllä.
Rupesin tässä jo suunnittelemaan häitä. Vaikka se nyt on vähän turhan aikaista, kun siinä pisteessä ollaan varmaan vasta ensivuoden lopulla tai sitä seuraavana vuonna. Kihlajaiset pidetään vähän myöhemmin kun en mä jaksa nyt mitää sellaisia järjestää.Isä sai hepulin kun kerroin sille, että oon mennet kihloihin, mutta mä sain sen rauhoittumaan, kun mä sanoin sille, että tämä sulhanen ei ole mikään kuukauden tuttavuus vaan ihminen joka tuntee minut varmaan paremmin kuin kukaan muu.


Ihanaa, nuorta rakkautta :)
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 25 Elo 2010, 11:01

Onnea Ejfan! Nyt vaan hamstraamaan kaikki mahdolliset häälehdet ja kiertämään häämessuja. :)

Sain kuin sainkin varattua ajan kampaajalle ennen valmistujaisia, joten ainakin tukan saan kondikseen ennen valmistujaisia. Olen menossa vakkarille kotipaikkakunnalle, joten siihen tarvitaan pientä säätöä kun matkaa kuitenkin on, mutta kun vakkarilla on jo kuulema hyvä visio kuinka leikkaustani tullaan muuttamaan niin annetaan tämän nyt toteuttaa iteseään.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 25 Elo 2010, 23:37

Ejfan kirjoitti:Poikaystävä polvistui ja kysyi minua vaimokseen ja vastasin siihen kyllä.
Rupesin tässä jo suunnittelemaan häitä. Vaikka se nyt on vähän turhan aikaista, kun siinä pisteessä ollaan varmaan vasta ensivuoden lopulla tai sitä seuraavana vuonna. Kihlajaiset pidetään vähän myöhemmin kun en mä jaksa nyt mitää sellaisia järjestää.Isä sai hepulin kun kerroin sille, että oon mennet kihloihin, mutta mä sain sen rauhoittumaan, kun mä sanoin sille, että tämä sulhanen ei ole mikään kuukauden tuttavuus vaan ihminen joka tuntee minut varmaan paremmin kuin kukaan muu.


Onneks olkoon kovasti ! (:
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 26 Elo 2010, 13:33

Kripe kirjoitti:Onneks olkoon kovasti ! (:

Kiitos:)

Taas joku pitää hauskaa täällä. Ärsyttävää!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 07 Syys 2010, 14:53

Nyt voi kyllä myöntää että ärsyttää. Valmistujaisteni pitäisi olla ihan tässä parin viikon sisällä ja minä sain eilen täällä meillä töissä pyörivän flunssan. Nyt on olo aivan kamala ja kun töitä pitäisi tehdä niin ei poiskaan viitsisi olla. Kai sitä jollain voimilla jaksaa tehdä töitä....

Kävin eilen leikkauttamassa tukkani uuteen malliin. Nyt ennen lähes tasapaksu ja vyötärölle ollut tukkani on kerroksittain leikattu ja pisimmillään pituutta lähti 15 - 20 senttiä. Pidän uudesta leikkauksesta ja mikä ihaninta nyt tukka on paljon kevyempi. Enää pitäisi saada aika värjäykseen...
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dharma » 07 Syys 2010, 20:22

Oikein paljon onnea Ejfanille :)

En olekaan ehtinyt vierailla täällä piiitkäään aikaan. Olen minäkin kihloissa, ollut jo kahdeksan vuotta :)
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 08 Syys 2010, 12:15

Terve pitkästä aikaa, dharma :D
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron