Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 31 Joulu 2013, 14:23

Juu, oon ollu Negativen ja Jonnen fani 12.vuotiaasta saakka (eli 10 vuotta jo, :D huh). :) Oon ollu kaks kertaa Negativen keikalla joskus yläasteiässä.

Ei tunnu yhtään siltä, et vuosi ois vaihtumassa. Hyvää uutta vuotta kuitenkin kaikille! :D En itse lähde juhlimaan, vaan oleilen täällä vanhemmilla vielä. Ei oikeen ollut fiilistä, musta on ihan ok viettää rauhallisestikin tätä iltaa. :D Netflixin tarjontaa katsellen ja herkutellen...

Toivottavasti Shelle sun ongelmat koneen kanssa on takanapäin pian, tuo on kyllä rasittavaa odotella huollosta takaisin.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja jansku » 04 Tammi 2014, 16:59

Mitäs tänne kuuluu ? :) Mulla vuosi alkaa ihanalla tavalla :) sain tietää eilen, että oon raskaana :) Vähän jännittää mitä tuleva tuo eteen....:)
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Tammi 2014, 19:13

jansku kirjoitti:Mitäs tänne kuuluu ? :) Mulla vuosi alkaa ihanalla tavalla :) sain tietää eilen, että oon raskaana :) Vähän jännittää mitä tuleva tuo eteen....:)


Oi, ihanaa hali . Onnellista odotusta!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja jansku » 04 Tammi 2014, 22:49

Mosse kirjoitti:
jansku kirjoitti:Mitäs tänne kuuluu ? :) Mulla vuosi alkaa ihanalla tavalla :) sain tietää eilen, että oon raskaana :) Vähän jännittää mitä tuleva tuo eteen....:)


Oi, ihanaa hali . Onnellista odotusta!

Kiitos :) hali
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 05 Tammi 2014, 22:49

Onnea janskulle! :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 16 Tammi 2014, 21:17

Moi kaikille :).

Cherry kirjoitti:Toivottavasti Shelle sun ongelmat koneen kanssa on takanapäin pian, tuo on kyllä rasittavaa odotella huollosta takaisin.
Jep, oli se aika rasittavaa :?.

jansku kirjoitti:Mitäs tänne kuuluu ? :) Mulla vuosi alkaa ihanalla tavalla :) sain tietää eilen, että oon raskaana :) Vähän jännittää mitä tuleva tuo eteen....:)
Paljon Onnea! hali
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 23 Helmi 2014, 02:59

Moi kaikille. Mitäs teille kuuluu? Minulle kuuluu hyvää, loma alkoi perjantaina :).

Kävin perjantaina katsomassa Lahdessa "Kuka Mitä Häh?" rock musikaalin, ja tykkäsin kovasti tuosta musikaalista vaikken rockin kuuntelija olekkaan :D.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Helmi 2014, 18:28

Shelle` kirjoitti:Moi kaikille. Mitäs teille kuuluu? Minulle kuuluu hyvää, loma alkoi perjantaina :).

Kävin perjantaina katsomassa Lahdessa "Kuka Mitä Häh?" rock musikaalin, ja tykkäsin kovasti tuosta musikaalista vaikken rockin kuuntelija olekkaan :D.


Moikka! Hyvää lomaa! Kuulostaa mielenkiintoiselta musikaalilta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 25 Helmi 2014, 20:52

Mosse kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:Moi kaikille. Mitäs teille kuuluu? Minulle kuuluu hyvää, loma alkoi perjantaina :).

Kävin perjantaina katsomassa Lahdessa "Kuka Mitä Häh?" rock musikaalin, ja tykkäsin kovasti tuosta musikaalista vaikken rockin kuuntelija olekkaan :D.


Moikka! Hyvää lomaa! Kuulostaa mielenkiintoiselta musikaalilta.
Kiitos :). Samoin myös sinulle (jos vietät lomaa tällä viikolla?) Täältä voi lukea tuosta musikaalista lisää.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 25 Helmi 2014, 21:23

Mulla oli hiihtoloma viimeviikolla, mut käytännössä loma jatkui vielä tähän päivään, sillä eilen eikä tänään ollut koulua. :D Lomalla sai kyllä paiskia koulujuttujakin, ettei tää nyt ihan täysipäiväistä lomailua ollut. Mulla on vielä muutama Oscar-ehdokasleffa katsomatta, sunnuntai-maanantai välisenä yönä gaala tuleekin. Kiitokset Ylelle, että esittää gaalan, kun nelonen ei enää esitä. :) En halunnut taaskaan rikkoa perinnettä, eli katson suorana gaalan, vaikka maanantaina on koulua. Onneksi koulua ei ole kuin pari tuntia. Sellaisia on mun kuulumiset! :D Ei mitään kovin ihmeellistä. Kävin myös Lahdessa hiihtolomalla moikkaamassa muutamaa kaveria, jotka siellä asuu. Se oli ehdottomasti kohokohta. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 27 Helmi 2014, 19:38

Cherry kirjoitti:Mulla oli hiihtoloma viimeviikolla, mut käytännössä loma jatkui vielä tähän päivään, sillä eilen eikä tänään ollut koulua. :D Lomalla sai kyllä paiskia koulujuttujakin, ettei tää nyt ihan täysipäiväistä lomailua ollut. Mulla on vielä muutama Oscar-ehdokasleffa katsomatta, sunnuntai-maanantai välisenä yönä gaala tuleekin. Kiitokset Ylelle, että esittää gaalan, kun nelonen ei enää esitä. :) En halunnut taaskaan rikkoa perinnettä, eli katson suorana gaalan, vaikka maanantaina on koulua. Onneksi koulua ei ole kuin pari tuntia. Sellaisia on mun kuulumiset! :D Ei mitään kovin ihmeellistä. Kävin myös Lahdessa hiihtolomalla moikkaamassa muutamaa kaveria, jotka siellä asuu. Se oli ehdottomasti kohokohta. :)
Ahaa, tuo viimeisin kuulostaa mukavalta :).

Lauantaina olen menossa pitkästä aikaa katsomaan Salppurin kisoihin parin artistin keikkaa :D.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 16 Maalis 2014, 02:15

Moi kaikille :).

Aika hiljasta ollut viime aikoina foorumilla :roll: Ja muutenkin tuntuu että täältä katoaa koko ajan enemmän porukkaa kun ennen :?.

Maanantaina pitkästä aikaa menen Cheekin keikalle! :simmut

Mitäs teille kuuluu? :)
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Hannaaa » 16 Maalis 2014, 23:47

Moi! :)

Ihan hyvää kuuluu, vaikka erääällä toisella foorumilla meneekin lievästiti sanottua itselläni surkeasti. :kiroilu :kaulin :paanpudistelu
Kuva
Hannaaa
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 15:16

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 20 Maalis 2014, 18:35

Hannaaa kirjoitti:Moi! :)

Ihan hyvää kuuluu, vaikka erääällä toisella foorumilla meneekin lievästiti sanottua itselläni surkeasti. :kiroilu :kaulin :paanpudistelu
Harmillista mutta mukavaa huomata että foorumilla on uusiakin käyttäjiä :D.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Hannaaa » 20 Maalis 2014, 20:44

Shelle` kirjoitti:
Hannaaa kirjoitti:Moi! :)

Ihan hyvää kuuluu, vaikka erääällä toisella foorumilla meneekin lievästiti sanottua itselläni surkeasti. :kiroilu :kaulin :paanpudistelu
Harmillista mutta mukavaa huomata että foorumilla on uusiakin käyttäjiä :D.


Yritän käydä tällä aktiivisemmin, vaikuttaa mukavan raúhalliselta foorumilta. Ja varmaan käyttäjätkin ovat mukavaa porukkaa. :D
Kuva
Hannaaa
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 15:16

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron