Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 28 Huhti 2010, 21:54

Emma kirjoitti:^Ehkä tosiaankin on parempi, ettet mene sinne Lontooseen ollenkaan. Hyvin tehty.

Voi että mua kyllästyttää ihmiset, jotka ajattelevat vain omaa itseään. Minulla kun on ollut ihan tarpeeksi kokemusta sellaisista, varsinkin nuorempana. Olen luullut ystävikseni, kunnes selkään on puukotettu ja hylätty.

Näimpä. Mulla onkin tapana sanoa hei hei kaksinaamaisille ihmisille, mutta jotenkin en tämän henkilön kohdalla vaikka voisi olla parempi unohtaa hänet kokonaan ja olla iloinen siitä mitä on, mutta en mä vaan pysty. Jos sisko voi hyvin kesäkuussa niin menen viikoksi Lontooseen selvittelemään asioita, mutta jos se ei oikeasti näe nenäänsä pidemmälle, niin täyttyy vain hyväksyä se ja elää sitten ilman häntä. Olisi ollut tosi kiva, jos olisi ollut edes yksi vanhempi, mutta pitää olla tyytyväinen siihen mitä on.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 07 Touko 2010, 22:59

Mitäs teille kuuluu?
Minä lähden Lontoon reissulle kesäkuun ekalla viikolla. Ensiviikolla olisi tarkoitus muuttaa Helsinkiin. Saan vähän lisä tilaa, kun mun tän hetkinen asunto on vähän pieni. Kaveri yritti saada kissaansa hoitoon, mutta kieltäydyin, koska en voi sietää niitä. Muutenkaan mun dopperi ei olisi ehkä tykännyt kissa vieraasta. Ostin taas uuden tietokoneen. Kysyn vaan itseltäni mitä yksi ihminen tekee neljällä tietokoneella. Sekin ihanuus maksoi 1200€ :lapsy:
Oon kohta tuolla menolla vararikossa, kun lentoihin + hotelliinkin meni melkein sama summa.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 08 Touko 2010, 11:14

Ejfan kirjoitti:Mitäs teille kuuluu?


Eipä tässä oikein mitään, odottelen että kesätyöt alkaisivat. Ja että pääsisin vähän rentoutumaan, kun on koko ajan ollut hermot ihan älyttömän kireella ja stressaantunut olo. Pitäisi ehkä vähän höllätä tahtia, mutta onhan se kevät loppuun vielä jaksettava. Onneksi kesällä on töistä huolimatta aikaa itsellenikin.

Ejfan kirjoitti:Ostin taas uuden tietokoneen. Kysyn vaan itseltäni mitä yksi ihminen tekee neljällä tietokoneella. Sekin ihanuus maksoi 1200€ :lapsy:


Jaa-a, hyvä kysymys. :mrgreen: Miksi todellakin sinulla on tietokoneita neljä?
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Touko 2010, 22:51

Neljä tietokonetta on jo ihan kunniallinen määrä. Minulla on sen sijaan vain kaksi konetta, joka todellakin kalpenee tuolle määrälle. :) Puhelimien määrässä pääsen jo ihan kohtuulliseen lukemaan kun luureja löytyy jo kolme kappaletta ja neljäs on tuloillaan syssymmällä, kun hankin iPhonen. Lupasin tuossa keväällä itselleni, että kun valmistun hankin itselleni lahjaksi iPhonen, jota olen haaveillut suunileen siitä asti kun puhelin tuli markkinoille.

Kuulumisia... Suunileen viikon päästä olisi opinnäytteen esitys, harjoittelu loppuu kuukauden päästä, sain sen "ylennyksen" eli pääsin hieman parempiin töihin mitä alun alkaen minulle suunniteltiin, olen suorittanut ensimmäiset istunnot itsenäisenä käräjäsihteerinä, löysin uuden kirjasarjan johon koukutuin (Nälkäpeli) ja odotan ensi viikolla alkavaa Superpesiksen kautta todella innoissani. Siinäpä se tiivistettynä on. :) Niin ja ihaninta pidän lomaa. Pidän keskiviikosta lähtien miltei viikon pituisen loman kun olen lomalla torstai - tiistai välisen ajan. Viimeksi olen pitänyt pidempää lomaa joululomalla. Pikkasen alkaa tuntua, että nyt on aika höllätä tahtia kun samalla koettaa painaa töitä, jossa pitäisi opetella hirveän kiireellä tahdilla uusia asioita ja kun pääsee kotiin alkaa opinnäytetyön viimeistely joten pieni tauko on enemmän kuin paikallaan.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Touko 2010, 00:17

Hieno homma Talitintti!
Minulla on todella paljon elektroniikkaa. Tietokoneiden lisäksi mulla on 4 kännykkää ja kaikki mahdolliset pelikonsolit, vaikka en niillä enää pelaakkaan.
Menin perjantaina tutkimuksiin, siltä varalta kun pelkään leukemian uusiutuneen. Kun minulla on samanlaisia oireita, kun teininä. Siskolle en edes kerro koko asiasta, sillä hänellä on jo tarpeeksi omia huolia.
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 09 Touko 2010, 15:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 09 Touko 2010, 09:18

Hassua, minulla itselläni on vain yksi tietokone (tämä läppäri) ja vain yksi kännykkäkin, ihan normaali Nokian kamerakännykkä. :D Vain yksi kamerakin minulla on, Canonin EOS 400D-järjestelmäkamera, joka on todella hyvä ja käytän sitä paljon. Toisaalta, se ei kuitenkaan ole aina kauhean kätevä kantaa mukana, joten varmaan joki normaali digipokkari voisi olla kätevämpi.

Ejfan kirjoitti:Menin perjantaina tutkimuksiin, siltä varalta kun pelkään leukemian uusiutuneen. Kun minulla on samanlaisia oireita, kun teininä. Siskolle en edes kerro koko asiasta, sillä hänellä on jo tarpeeksi omia huolia.


Toivottavasti mitään ei löydy. Voimia!
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Touko 2010, 14:58

Emma kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Menin perjantaina tutkimuksiin, siltä varalta kun pelkään leukemian uusiutuneen. Kun minulla on samanlaisia oireita, kun teininä. Siskolle en edes kerro koko asiasta, sillä hänellä on jo tarpeeksi omia huolia.


Toivottavasti mitään ei löydy. Voimia!


Samaa sanat
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Touko 2010, 15:39

Kiva vaan n.50% aikuisista selviävät leukemiasta. Mun tapausta huonontaa entisestään se, että olen sairastanut sen ennenkin. Epäilen vahvasti, että mulla on se, sillä kaikki merkit viittaavat siihen. Pelkkä ajatus, että taas kaikki hiukset lähtis pois oksettaa. Mutta onneksi peruukit on keksitty. Tein tuossa illalla listan mitä kaikkea haluan tehdä ennen sitä, jos kaikki ei pääty hyvin. Tietysti suurimmat haavet, kuten lapset jäävät siitä pois. Tulin siihen johto päätökseen, että lähden Lontooseen joka tapauksessa, jos en ole ihan loppu. Pitää vaan ajatella, että kaikki menee hyvin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Touko 2010, 22:07

Ejfan, vaikka tämä saattaa kuulostaa aika laimealta niin jaksamista ja tukea täältä suunnalta.

Tänään on ollut suhteellisen kökkö päivä. Aamulla en ehtinyt syödä joten minulla oli nälkä koko aamun. Syömisen pois jäänti johtui ihan vain siitä, että torkutin liian pitkään, koska en nukkunut alkuunkaan hyvin viime yönä. Minua siis väsytti ja nälätti koko päivän, eli päivälle oli aivan loistavat asetelmat. Ryssin noin kaiken mitä tein ja jouduin tekemään suunileen kaiken tekemäni uudestaan. Iltapäivä näytti jo pikkasen valoisammalta kun kaveri tuli käymään minun luona ja me käytiin kaupungilla syömässä. Sitten kuitenkin kun tulin kotiin ja olin ollut jonkun aikaa minulle iski paniikki, missä puhelin on. Kaveri ehti jo lähteä, joten en pysty pistämään häntä soittamaan. Ei kun vaan kattomaan olisiko joku messengerissä ja voisi käskeä soittamaan minulle. Onneksi yksi kaveri, jolle muutenkin olisi pitänyt soittaa, oli paikalla ja hän soitti minulle ja puhelin löytyi. Siitä vähän ajan päästä rupes tuntumaa oudolta ja tuli tosi pahaolo. Ei kun vessaan ja toteamaan että nyt iski mahatauti. Jes. Viikonloppuna oli jo vähä huono-olo, mutta pistin sen ihan liian kakun syönnin piikkiin. Huomenna vaan soittamaan työterveyteen ja pyytämään sairaslomaa pari päivää niin pääsee sitten lomalle suoraan, kun minulla on sitten torstain jälkeen perjantai, maantai ja tiistai vapaata.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Touko 2010, 11:12

Se on ärsyttävää kun tavarat häviää.

Jännittää ihan hirveesti, kun perjantaina saan tietää kirjoituksien lopulliset tulokset.
Mulla on sitten se leukemia. Aloitin solunsalpaaja kuurin. Hiukset ovat pysyneet päässä ja toivottavasti pysyvätkin.
Puhuin lääkärin kanssa ja se sanoi, että toivoa on. Jotenkin on todella hyvän fiilis, siitä että kaikki järjestyy.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 20 Touko 2010, 15:33

Aah, ihanaa kun on kovin kesäistä. :) Huomaan olevani nykyisin todella vähän koneella tai sisällä ylipäätään, kun tulee löhöttyä niin paljon ulkona. Ja hyvä se onkin niin.
´
Ejfan kirjoitti:Mulla on sitten se leukemia. Aloitin solunsalpaaja kuurin. Hiukset ovat pysyneet päässä ja toivottavasti pysyvätkin.
Puhuin lääkärin kanssa ja se sanoi, että toivoa on. Jotenkin on todella hyvän fiilis, siitä että kaikki järjestyy.


Kamalaa, mutta kannattaa todellakin pitää toivoa yllä ja olla positiivinen. Toivossa kun on hyvä elää. Voimia taas!
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 20 Touko 2010, 21:03

Myönnetään, että olen tällaisissa tilanteissa huono keksimään mitään älykästä sanottavaa, mutta Emman sanoja mukaillen kanntaa pitää se lasi pulittain täytenä ja olla positiivinen.

Minä olen myös ottanut kaiken ilon irti kesästä ja viettänyt kaiken mahdollisen ajan ulkona. Tänään ruokkiksellakin lähdin kaupungille, mutta sieltä palaaminen töihin oli suhteellisen tuskallista. Yksi tuskallisuuden syistä oli se, että avokkaat, joita käytin olivat nyt ensimmäistä kertaa jalassani ilman sukkia ja arvaahan sitä mitä siitä seurasi. Toisesta kantapäästä kuoriutui nahkat harvinaisen tyylikkäästi, joten nyt sitten en kärsi pitää mitään kenkiä, joissa on jotain, joka hiertäisi kantapäätä.

Arg... Ensi tiistaina on opinnäytteen esitys ja kypsäri. Pikkase jännittää.

Edit: Ainiin.. Ejfan, joko saat perjantaina tiedon arvosanoistasi?
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 21 Touko 2010, 09:34

talitintti kirjoitti:Myönnetään, että olen tällaisissa tilanteissa huono keksimään mitään älykästä sanottavaa, mutta Emman sanoja mukaillen kanntaa pitää se lasi pulittain täytenä ja olla positiivinen.


Samat sanat.

talitintti kirjoitti:Arg... Ensi tiistaina on opinnäytteen esitys ja kypsäri. Pikkase jännittää.


Tsemppiä!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Touko 2010, 09:58

Kirjoitukset meni loistavasti. Paitsi äikän c jäi vähän harmittamaan. Matsku ja hissa meni todella hyvin vaikka pelkäsin, että tein virheen matskun kokeessa.
Suututin yhden kaverin, kun se on päntännyt viimeisen vuoden aikana todella ahkerasti ja minä taas en ja sain paremmat arvosanat kuin se. Ei se nyt mun vika ole, jos mulla on parempi muisti ja olen vain matskussa parempi kuin se.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Kesä 2010, 19:41

Mitens teillä hurisee?

Lauantaina olisi lakkiaiset ja sitten sunnuntaina lähtö Lontooseen. Nyt mietityttää eräs päätös jonka tein muutama vuosi takaperin, että oliko se todella oikea päätös. Meinaa pää hajota, mutta sen kaa on vaan elettävä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron