Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 28 Maalis 2010, 13:38

Vau, onnea vaan uuteen haasteeseen. Muutamia kavereistani ovat viettäneet vuosia ulkomailla ja he ovat kehuneet kokemusta avartavaksi. Lisäksi sen jälkeen kun he ovat tuleet Suomeen he ovat ylistäneet suuresti Suomen asioiden toimivuutta, esimerkiksi terveydenhuollossa. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 28 Maalis 2010, 14:09

Onnea vaan Ejfan! Nauti ajastasi Lontoossa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 28 Maalis 2010, 18:14

Kiitos! Vähän jännittää viimeksi olin lontoossa puoli vuotiaana. Mulla on siellä myös pikku sisko.
Lupasin lähteä parin viikon päästä kavereiden kanssa ruotsin risteilylle, kun meidän kesä suunitelmat meni piloille.
Mitä te aiotte tehdä kesällä?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 29 Maalis 2010, 17:00

Onnea Ejfanille minultakin! :) Olisi varmaan todella mahtavaa työskennellä ulkomailla, varsinkin Lontoossa (jossa en ole itse koskaan käynyt, mutta haaveena on).
Saanko kysyä, millainen yritys on kyseessä?

Lähes koko kesä olisi minulla työntekoa luvassa, rahaa kun pitäisi jonkin verran saada sekä säästöön että käytettäväksi. Vaatteita pitäisi ostaa, (koulu)kirjoja ja ties mitä muuta. Ja ehkä tosiaankin voisi laittaa jonkin verran säästöön matkakassaa varten.
Tietenkin pitää myös olla aikaa ottaa rennosti, ja eiköhän se onnistukin. Mahdollisesti olisi festarit luvassa, ja tietty myös rannalla lekottelua ja uimista.

Enpä ole itse älynnytkään, kohta minulla tulee kolmas vuosi täyteen! Ja kirjoitettuja viestejäkin on 'vain' jotain päälle kolmensadan. Eipä silti, ei meitä sen aikaisia kirjoittelijoita tosiaankaan ole enää kuin muutama, mutta onneksi on uusiakin tullut paljon.
Jotenkin minusta tuntuu, että olen aikuistunut melko paljon näiden kolmen vuoden aikana. Kun tulin tänne, olin aikamoinen... noh, pentu, ainakin omasta mielestäni nykyään. Kun katsoo jotain sen aikaisia kirjoituksiani, tulee pieni myötähäpeän tunne, että kaikkea 'viisasta' sitä on tullut silloin kirjoitettua. :roll: :mrgreen:
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 29 Maalis 2010, 20:28

Kuten Emman kesä niin minunkin kesä kuluu töissä. Tarkoitus olisi pitää elokuussa pidempi loma, jolloin ideana olisi lähteä kaverin kanssa reissaamaan joko Keski-Eurooppaan tai johonkin "lämpimään". Tietysti erilaisten tapahtumien kiertämnen kuuluu minun normaaliin kesään.

Enpä ole itse älynnytkään, kohta minulla tulee kolmas vuosi täyteen! Ja kirjoitettuja viestejäkin on 'vain' jotain päälle kolmensadan. Eipä silti, ei meitä sen aikaisia kirjoittelijoita tosiaankaan ole enää kuin muutama, mutta onneksi on uusiakin tullut paljon.


Viestien määrään vaikuttaa paljon se miten innokas on ollut postailemaan viestejä peleihin, jotka ovat olleen foorumin selkäranka varmaan aina. Minua lähinnä huvitti se kun luin vanhoja viestejä ja huomasin miten tämä porukka on todella muuttunut. Kun minä liityin tänne Shelle taisi olla se suosituin pari ja Lumi tai Jack ja Jen taisivat tulla hyvänä jatkeena. Oliko muuten niin, että Salemin asukkaista oli ollut vielä vanhempi versio vai sekoitanko ajatukseni johonkin muuhun foorumiin?
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 30 Maalis 2010, 15:27

Emma kirjoitti:Onnea Ejfanille minultakin! :) Olisi varmaan todella mahtavaa työskennellä ulkomailla, varsinkin Lontoossa (jossa en ole itse koskaan käynyt, mutta haaveena on).
Saanko kysyä, millainen yritys on kyseessä?

Kiitos! Vähän kaikenlaista. Ravintoloista asunnon välitykseen. En tiedä toimenkuvaani vielä. Tuskin kovin hyvää paikkaa saan, kun olen ollut töissä vaan jossain kaupassa pari viikkoa, ammattia ei ole vain kun lukio on kohta suoritettu. Palkasta puhuimme jo sovittiin alustavasti, että saan asua ilmaiseksi yhdessä asunnossa ja palkkaa saan 2500 puntaa. Ilmeisesti musta tulee joku apulainen, isälle. Mutta ei mua se haittaa, kunhan saan tutustua isään ja siskoon sekä synnyin kaupunkiini.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 31 Maalis 2010, 09:36

talitintti kirjoitti:Viestien määrään vaikuttaa paljon se miten innokas on ollut postailemaan viestejä peleihin, jotka ovat olleen foorumin selkäranka varmaan aina. Minua lähinnä huvitti se kun luin vanhoja viestejä ja huomasin miten tämä porukka on todella muuttunut. Kun minä liityin tänne Shelle taisi olla se suosituin pari ja Lumi tai Jack ja Jen taisivat tulla hyvänä jatkeena. Oliko muuten niin, että Salemin asukkaista oli ollut vielä vanhempi versio vai sekoitanko ajatukseni johonkin muuhun foorumiin?


Voi niitä aikoja :D. On ollut yksi aiempi foorumi, joka oli käytössä vajaan vuoden. En tiedä moniko nykyään aktiivisista kävijöistä kävi siellä.

Ejfan kirjoitti:Kiitos! Vähän kaikenlaista. Ravintoloista asunnon välitykseen. En tiedä toimenkuvaani vielä. Tuskin kovin hyvää paikkaa saan, kun olen ollut töissä vaan jossain kaupassa pari viikkoa, ammattia ei ole vain kun lukio on kohta suoritettu. Palkasta puhuimme jo sovittiin alustavasti, että saan asua ilmaiseksi yhdessä asunnossa ja palkkaa saan 2500 puntaa. Ilmeisesti musta tulee joku apulainen, isälle. Mutta ei mua se haittaa, kunhan saan tutustua isään ja siskoon sekä synnyin kaupunkiini.


Kuulostaa kivalta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 31 Maalis 2010, 09:52

Mosse kirjoitti: On ollut yksi aiempi foorumi, joka oli käytössä vajaan vuoden. En tiedä moniko nykyään aktiivisista kävijöistä kävi siellä.


Minusta tuntuu, että minä kävin siellä vanhalla foorumilla mutta en koskaan kirjautunut sinne, mutta sitten kun "löysin" uudestaan tämän niin sanotun uuden foorumin rekkaannuin tänne. Täällä ei taida enää olla yhtään käyttäjää (vanhalta kunnon) Päivien_Viemää foorumilta. Kävin joskus kääntymässä siellä ja ihan se oli vielä käytössä. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 31 Maalis 2010, 21:39

Ajatella, että tämä oli(on?) ensimmäinen Päivien viemää -aiheinen foorumi, jonne rekisteröidyin alettuani katsomaan sarjaa. Olin katsonut ehkä noin ½ vuotta, joten jotkut tietoni sarjasta olivat vielä melkoisen hatarat. Shelleä fanitettiin silloin paljon, varsinkin Jason Cookin Shawn oli suosiossa. :lol:
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 31 Maalis 2010, 21:54

Jos väitin, että aiemmin tuli vanha olo niin nyt sitä vasta tuleekin. :) Jasonhan oli varmaankin kaikkien mielestä niin hottis. Nyttemmin mielipide on kylläkin tainnut hieman muuttua. :P Minulla oli sellainen kutina, että tämä ei ollut ensimmäinen Päivien viemää foorumi minulle, joten oli aivan pakko googlettaa tuo aiemmassa viestissäni mainitsema Päivien_Viemää foorumi (joka oli oikeammin Päivien Salem) ja huomasin rekkaantuneeni sinne jo kesällä 2006. Eli muutama vuosi tässä on tullut Päivien viemää foorumeilla notkuttua, vaikka välillä onkin ollut pidempiäkin katkoksia. Tietystihän jossain vaiheessa olin jopa moderoimassa SamijaLucas foorumia, joka valitettavasti lakkasi toimimasta, vaikka keskustelu oli ihan aktiivista. Nopealla laskulla olen siis ollut rekkaantuneena ainakin kolmelle Päikkäri foorumilla.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Huhti 2010, 00:38

Nyt on sitten nämäkin synttärit menneet :D Oli hauskaa kavereiden kanssa, mutta sitten ne päätti lähteä hesaan juhlimaan ja sen pääätyttyä joka iikka oli niin kännissä ettei meinanneet pysyä tolpillaan. Oli kiva olla porukassa ainut, joka oli selvin päin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 02 Huhti 2010, 00:45

Se on muuten harvinaisen piristävää kun on ainut porukan selvä. Ainuana haittana on se, että joutuu automaattisesti kuskiksi, mutta se on ehkä pienin haitta. Kun ei juo mitään reissutkin tulevat halvoiksi, olen jopa ollut baarireissuilla, joilla en ole maksanut mitään. Tuolloin kylläkin monien mutkien jälkeen eräs miespuolinen kaveri maksoi minut sisään ja narikan. Kai minä heitin hänet kotiinsa aamulla, jollen väärin muista. :) Sen kuitenkin muistan, että loppuunsa minä olin meistä se väsyneempi seuraavana päivänä kun näimme, koska minä olin joutunut heräämään aamulla palauttamaan lainassa ollutta autoa ja myöskin joutunut roudaamaan porukkaa ympäri kaupunkia.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Huhti 2010, 13:26

Huomena olisi taas luvassa uusi baari kierros. Sisko täyttää 25 v. Sain kuukaus sitten ajokortin ja pyysi mut kyyditsemään, kun se tietää, että mä en juo.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Huhti 2010, 13:23

Kiva, että täällä on muitakin, jotka eivät juo. Minulla ei onneksi ole juoppokuski ongelmaa, kun ei ole ajokorttiakaan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 07 Huhti 2010, 16:43

On muuten todella ärsyttävää, kun muut porukassa kännää ja itse on ainoa selvin päin. Eikö voi pitää hauskaa ilman alkoholia? On se varmaan tosi kivaa sitten herätä aamulla muistamatta mitään edellisestä illasta. Luojan kiitos ei ole ajokorttia, ties miten niitä joutuisi hyysäämään ja kuskailemaan. Tämän takia jäänkin yleensä kotiin. Joskus nuorempana, kun kylillä avoimesti kännääminen oli oikein tuppukylän nuorten muotijuttu, olin aina se tylsä ja nössö, joka ei "uskaltanut" lähteä pitämään hauskaa. Mutta enpä tätä kadu sitten ollenkaan, en koe menettäneeni mitään.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron