Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Joni » 24 Loka 2009, 10:36

Ejfan kirjoitti:
Joni kirjoitti:Huomenna on syntymäpäivä, tänään nauhoitin päivien viemään, milloin ehdin katsoa? :?:

Hyvää syntymä päivää :solong:

Kiitos :)
Joni
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 41
Liittynyt: 22 Loka 2009, 14:40

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Marras 2009, 22:47

Mitä teille kuuluu?

Kun minä käyn koulua niin menen aina samalla bussilla kotiin. Sitä bussia kuljettaa aika usein yksi ulkomaalainen n. 40-50-vuotias mies. Tänään, kun mä näin sen miehen ulkona niin se kysyi minulta, että olenko minä vapaa. Mulle tuli ällö olo ja lähdin sanaa sanomatta pois. Se mies meni sitten bussillensa. Luojan kiitos ehdin aikaisempaan busssiin. Sitten se tiiraili mua siitä sen bussista. Pitää vissiin vaihtaa koti matka reittiä, jotten joudu enään samaan tilanteeseen uudelleen.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Marras 2009, 15:16

Ejfan, voin vain kuvitella miten hanakasti tahdot vaihtaa vuoroa. Itse ainakin vaikka kävelisin mielummin kuin olisin samassa tilanteessa kuin sinä istumassa siinä linja-autossa kuskin katseen alla. Hyi...

Minulla itselläni menee nyt taas ihan hyvin. Kiirettä pukkaa, mutta muuten hyvin. Opinnot ovat loppusuoralla ja muutto lähestyy. Minulla alkaa siis tammikuussa viiden kuukauden pituinen pakollinen harjoittelu jota lähdin todella viimeisillä hetkillä hakemaan. Aloitin soittelun harjoittelupaikkoihin, joihin tahdoin tuossa reilu kuukausi sitten ja lähetinkin tuoloin jo ensimmäiset hakemukset, mutta näistä paikoista yksikään ei ollut se jonne eniten tahdoin. Sain suunileen kuukausi sitten kiinni miehen, joka vastasi harjoittelijoista paikassa jonne eniten tahdoin ja hän kysyi minulta kolme - neljä kysymystä ja totesi, että hän ei nää mitään estettä miksi en voisi tulla harjoittelemaan heille ja pyysi sopimaan henkilöstöjohtajan (tjs) kanssa kuinka sopimuksien kanssa menetellään. Olin aivan ällikällä linjan toisessa päässä, koska paikka jonne hain on käräjäoikeus. Käräjäoikeuksiin otetaan vuosittain noin 100 (oikeus)tradenomia harjoittelemaan ja minä olen nyt yksi niistä. Aloitan harjoittelun tammikuun puolessa välin ja olen siellä kesäkuulle saakka. KäO jonne pääsin on tammikuussa tapahtuvan muutoksen myötä pinta-alallisesti yksi suurimmista KäO:ista Suomessa. Nyt vain odottelen sopimuksien saapumista minulle takaisin, koska en vielä tiedä paljonko saan palkkaa. Jos saan täyden harjoittelijan palkan se on noin 1 500 €/kk, mutta en viitsinyt kysyä sitä, koska tiesin, että saan sen kuitenkin selville kun sopimukset tulevat minulle.

Viikonloppuna olisi synttärit, mutta oletettavasti niitä ei juhlita mitenkään. Kaveri lähettää kuulema lahjan joten jotain synttäreihin viittaavaa on sentään luvassa. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Emma » 10 Marras 2009, 18:22

Tänään oli kyllä jotenkin niin rasittava päivä että... Olin nukkunut yöllä vain noin 4 tuntia, ja normaalisti nukun vähintään sen 7 tuntia. Asentokin oli huono, koska niska on ollut koko päivän kipeä. Joten, ehkäpä juuri huonoista yöunista johtuen, olinkin koko päivän sitten tosi kärttyinen, ja lopputulos oli, että tuli suututtua ja huudettua kaverille ihan mitättömästä asiasta. Äh, inhoan riitelemistä, mutta tänään vain jotenkin tuli yli. Nyt on sitten kamalan huono omatunto, kun tuli tunnustettua sellaisia asioita mitä olisi voinut jättää kertomatta, itseäni koskien siis. Ja tietenkin kun huusin ystävälle aivan suotta.
Tuntuu pahalta, koska mä en ole sellainen ihminen, joka suuttuu tosi helposti ja huutaa. Yleensä pyrin olemaan positiivinen ja mukava kaikille, mutta tänään sitten tuli kiukuteltua vähän liikaa. Huoh.
Tai sitten minä vain ylireagoin.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 11 Marras 2009, 22:19

talitintti kirjoitti:Viikonloppuna olisi synttärit, mutta oletettavasti niitä ei juhlita mitenkään. Kaveri lähettää kuulema lahjan joten jotain synttäreihin viittaavaa on sentään luvassa. :)


Onneksi olkoon jo etukäteen :D
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 11 Marras 2009, 22:50

Mosse kirjoitti:Onneksi olkoon jo etukäteen :D


Kiitos. :) Nykään tuntuu niin hassulle että vanhemistakin täytyisi jotenkin juhlia.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja aaannn » 26 Marras 2009, 23:04

Moi! Jippii huomenna vapaata koulusta :) Huomenna on myös harkat. Harrastan futista, entä te muut, harrastatteko jotain? :mrgreen:
Kuva
EJAMI forever <3
Avatar
aaannn
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 90
Liittynyt: 19 Marras 2009, 18:50

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja ILE » 27 Marras 2009, 23:00

mun koulussa on yks joka on ihan EJ,n näköinen se on niin söpö <3 :D
ILE
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009, 10:56

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja aaannn » 28 Marras 2009, 16:14

Varmaan se on tosi söpö sitten :D
Kuva
EJAMI forever <3
Avatar
aaannn
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 90
Liittynyt: 19 Marras 2009, 18:50

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja ILE » 28 Marras 2009, 23:02

juu :D
ILE
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009, 10:56

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 29 Marras 2009, 21:21

Mites teidän viikonloppu on menny? Itselläni meni eilinen päivä levätessä kun oli niin outo ja kipee olo, vaikka olin toissa päivänä saanu rokotteen yms. Tänään vaikka olisin voinut, en jaksanu tehdä mitään (laiskuus iski) :D tai no kyl mä tänää katoin telkkaa mut en sit muuta tehnykää.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja aaannn » 29 Marras 2009, 21:25

Mun viikoloppu meni hyvin, ihana kun oli 3 vapaapäivää. Mutta ainahan viikonloppu menee nopeesti ja huomenna taas varhainen herätys ja koulua :kipakka: Tänään käytiin kaupungilla jouluostoksilla :D Ja huomenna on koulussa uintia :mad: mutta onneksi huomenna tulee päikkärit!
Kuva
EJAMI forever <3
Avatar
aaannn
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 90
Liittynyt: 19 Marras 2009, 18:50

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Joulu 2009, 16:36

Mikä vika on siinä, että tahtoisi nukkua aamulla pitkään? Eilen minulla oli päivän tunnit peruttu, joten olisin saanut nukkua pitkään, mutta ei. Iskä soitti minulle yhdeksän jälkeen ja kyseli Kajaanissa olleesta suurehkosta tulipalosta. No kerran olin juuri herännyt niin en oikein osannut kertoa asiasta mitään muuta kuin missä palanut rakennus on ollut kun iskä kertoi mikä rakennus oli ollut. Tänään olin sitten jo kotona enkä tänäänkään saanut nukkuttua, koska meillä on kotona suurehko remppa ja remppaajat tulivat paukkamaan seitsemän jälkeen. Hyvästi pitkät yöunet.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 22 Joulu 2009, 20:41

talitintti, kyllä minäkin tykkään nukkua pitkään varsinkin nyt kun on loma. Huomenna täytyis tehdä kunnon joulu siivous kun vieraita tulee aattona (serkkuni, tätini ja kummisetäni) :) On muutenkin ollu joulu hässäkkää päällä tässä viime aikoina... Onko teillä ollu joulu kiireitä?
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 04 Tammi 2010, 03:32

Ehkä tämä on parempi paikka aloittaa tämä keskustelu niin en edes yritä tukkia Jenkkien tahtiin menevää keskustelua. Lainaus on siis täältä.

Ejfan kirjoitti:Musta on todella tylsää, jos kaikki keskustelijat ovat aina samaa mieltä,koska silloin ei voi perustella omaa asiaansa sillä tavalla. Esim. viihdyn paljon paremmin jos kaikki ei ole samaa mieltä, kuin minä kuten esim juuri EJamista, se olisi aika tylsää, jos kaikki olisivat kaikesta samaa mieltä eli haluan niin sanottuja "tappeluja" :D :D :D :D :D (Vaikka toisinaan "tappelut" ovat ärsyttäviä, koska olen varma, että olen oikeassa ;) )


Olen melkein samaa mieltä Ejfanin kanssa. Olen siitä samaa mieltä, että missä tahansa olisi todella ankeaa, jos kaikki olisivat ainaa samaa mieltä kaikesta. Eihän se toimi oikeassakaan elämässä ja ihmissuhteissa - pieni kitka on vain parempi (kuten Samilla ja Lucasilla ;)). Kuiten tuosta, että tahtoisin "tappeluita" (kai niitä on iha rehellisesti sanottava tappeluiksi) minä en nimittäin tahdo niitä. Minusta olisi mukava, jos voisimme suvaita kunnolla sen, että toiset pitävät toisista pareista ja toiset eivät. Itse koetan kovin suvaita sen, että Ejami on foorumilla järkyttävä enemmistö vaikka itse en nää parissa mitään itua ja lähinnä olen nauranut tälle "meidän on lopetettava Santon ja Coleenin tarina" jutulle. Minusta se siis on naurettavaa, mutta jos joistakin ei niin se olkoon sitte niin. Tämä ei ole ensimmäinen foorumi, jossa on tällaisia tappeluita. En tiedä miten porukka on katsonut Pirates of the Carribeania, mutta siellä on pari paritusta, joista PotC foorumilla tapellaan käytännössä herkeämättä jos joku erehtyy sanomaan yhdenkin väärän sanan. Esimerkiksi topic, jonka nimi on Will/Liz/Jack draama? on pituudeltaan yhdeksän sivua ja Kenen kanssa Elizabethin kuuluisi viettää loppuelämänsä? kuusi sivua pitkä, joten siellä taistelu on käynyt kuumana. Kun taas Willabet topicissa on viisi sivua joista 70 % on varmasti samaa taistelua ja väärin oppineiden Sparrabeth fanien topicissa on jokunen sivu enemmän, samaa taistelua suurelta osaltaan. Myös One Tree Hill fanina olen käynyt läpi Lucas ja Peyton vai Lucas ja Brooke taistelun, jossa kyllä kävi oikein, ainakin minusta. Olen siis "muutamassa" tapauksessa joutunut tällaiseen tilanteeseen ja melkein toivoisin, että täällä voisimme haudata kirveen ja jättäytyä pelkkään piikittelyyn siitä miten te muuten olette tässä Lumi-Ejami kysymyksessä täysin hakoteillä. ;)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron