Kirjoittaja talitintti » 30 Kesä 2009, 12:07
Nyt DNA kauppa menetti yhden asiakkaansa. Minä en siihen puljuun enää ikinä jalallani astu. Sain eilen todella tökeröä palvelua eräässä liikkeessä kun menin kysymään menisikö näytön naarmu takuuseen, tietystihän se ei mennyt joka oli ihan arvattavaa, mutta minä kuvittelin, että voisin tilata uuden etukuoren liikkeestä. Ei-ii, eihän niin voinut tehdä. Minulla on eräästä toisesta DNA kaupasta joulukuussa ostettu Nokian 7310 Supernova BLUE, jonka näyttöön on aiemminkin tullut pieniä naarmuja, mutta tämä uusin on syvä ja keskellä näyttöä. Eilen DNA myyjä totesi minulle sekunin kapulaa katsottuaan, että ei mene takuuseen ja tyrkkäsi puhelimen minulle. Kysyin tietysti voisinko heiltä saada uuden etukuoren, johon myyjä töksäytti että tilaa netistä. Selvä homma. Sen enemmittä kiittämättä käänsin selkäni ja kävelin liikkeestä pois. Olen aina joutunut hieman taistelun kohteeksi DNA kaupoissa, koska minulla on liittymänä Sonera.
Onneksi myyjä ei kysynyt mistä naarmu tuli, koska syynä oli vain se, että puhelin oli laukussa samassa taskussa missä avaimetkin olivat ja ne raapaisivat näyttöön naarmun. Katsoin sunnuntaina pelin tauolla puhelinta ja totesin kaverille, että nyt tämä näyttö on pilalla. Tilasin sitten lopulta uuden etukuoren netistä ja hintaa sille tuli noin kymppi. Pitikin pistää puhelin sinne, muuten olisin säästynyt tältäkin murheelta.