Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Heinä 2010, 22:35

Tää on just tätä mun tuuria. Juuri kun mä ehdin ajattelemaan, että miten ihanaa elämä on, niin sitten mun nenästä alkaa vuotaa verta ja kivoja mustelmia tuli lisää. Meen huomenna sairaalaan ja luultavasti joudun jäämään sinne. Että jos en pääse enää kirjoittelemaan tänne, niin kiitos teille kun ootte jaksanut kuunnella mun iloja ja suruja.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 22 Heinä 2010, 22:41

Ejfan, pidän peukkuja, että pääsemme pian lukemaan viestejäsi. Vaikka en ole mitenkään optimistinen ihminen niin jotkuthan väittävät, että lasi pitäisi ajatella puolittain täytenä.

Tämä nyt on taas tätä minun ahdistusta kun täällä ravaa päivittäin porukkaa katsomassa kämppääni ja tänään oli otettu esittelykuvat ja laitettu nettiin. Ahdistaa ajatella, että täysin tuntematonta porukkaa käy omilla avaimillaan minun kotonani ilman, että olen paikalla.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Heinä 2010, 22:49

talitintti kirjoitti:Tämä nyt on taas tätä minun ahdistusta kun täällä ravaa päivittäin porukkaa katsomassa kämppääni ja tänään oli otettu esittelykuvat ja laitettu nettiin. Ahdistaa ajatella, että täysin tuntematonta porukkaa käy omilla avaimillaan minun kotonani ilman, että olen paikalla.

Ymmärrän. Minulle kotini on minun enkä päästä sinne ihmisiä joita en tunne. Jos sinne menisi ihmisiä omilla avaimillaan niin minuakin ahdistaisi. Sen vuoksi kartan yksityisten ihmisten vuokra asuntoja!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 22 Heinä 2010, 22:54

Minulla ei ollut oikein vaihtoehtoja kun muutin Kuopioon siitä haluanko yksityisen vuokranantajan vai en, koska välitysfirmoilla ei ollut yhden yhtä yksiötä vuokrattavana. Yksityisillä asuntoja oli jonkinverran, mutta kun tahdoin ydinkeskustaan niin vaihtoehdot olivat aika heikossa hapessa. Ehkä paras mikä minuun otti yhteyttä oli äänestä päätellen keski-ikäinen mies, joka olisi vuokrannut omakotitalosta huoneen. Hän ei millään ymmärtänyt, että a) ajatuskin tuntuu ahdistavalta, b) kämppä olisi kaukana keskustasta ja työpaikastani sekä c) vuokra tuollaiseksi oli korkea.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Heinä 2010, 11:03

Ejfan kirjoitti:Tää on just tätä mun tuuria. Juuri kun mä ehdin ajattelemaan, että miten ihanaa elämä on, niin sitten mun nenästä alkaa vuotaa verta ja kivoja mustelmia tuli lisää. Meen huomenna sairaalaan ja luultavasti joudun jäämään sinne. Että jos en pääse enää kirjoittelemaan tänne, niin kiitos teille kun ootte jaksanut kuunnella mun iloja ja suruja.


Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulet pian taas tänne kirjoittelemaan :).

talitintti kirjoitti:Tämä nyt on taas tätä minun ahdistusta kun täällä ravaa päivittäin porukkaa katsomassa kämppääni ja tänään oli otettu esittelykuvat ja laitettu nettiin. Ahdistaa ajatella, että täysin tuntematonta porukkaa käy omilla avaimillaan minun kotonani ilman, että olen paikalla.


Samoin minuakin ahdistaisi.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 24 Heinä 2010, 20:58

Mitäs ootte puuhannu viime aikoina? Mä kävin tänää shoppailee äitin kans ja yhet housut löysin ja äiti löys jotai paitoi ja kenkii :D

hah heh :D
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 27 Heinä 2010, 08:44

En nyt tiennyt minne avautua, joten tämä olkoon nyt paras paikka. :) Olen miettinyt jo jonkin aikaa itsekseni sitä kun usein täällä foorumilla mainitaan, että näyttelijä X saa potkut. Tarkoitetaanko tällä siis sitä, että todella näyttelijä X:n sopimus irtisanotaan, vai sopimusta ei vaan jatketa, jonka ansiosta näyttelijä X:n hahmo saadaan kirjoitettua ulos sarjasta. Taas huomataan, että en millään tasolla seuraa Päivien viemää sarjan kulisseja ja näyttelijöiden kuulumisia, mutta tämä nyt on häirinnyt harvinaisen kauan. Puretaanko tässä sarjassa oikeasti niin paljon työsoppareita mitä kerrotaan.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Lovers » 27 Heinä 2010, 11:43

talitintti kirjoitti:En nyt tiennyt minne avautua, joten tämä olkoon nyt paras paikka. :) Olen miettinyt jo jonkin aikaa itsekseni sitä kun usein täällä foorumilla mainitaan, että näyttelijä X saa potkut. Tarkoitetaanko tällä siis sitä, että todella näyttelijä X:n sopimus irtisanotaan, vai sopimusta ei vaan jatketa, jonka ansiosta näyttelijä X:n hahmo saadaan kirjoitettua ulos sarjasta. Taas huomataan, että en millään tasolla seuraa Päivien viemää sarjan kulisseja ja näyttelijöiden kuulumisia, mutta tämä nyt on häirinnyt harvinaisen kauan. Puretaanko tässä sarjassa oikeasti niin paljon työsoppareita mitä kerrotaan.

Minun käsitykseni mukaan ne potkut tarkoittavat juuri sitä ettei sopimusta jatketa. Kamalin tilanne näyttelijällä on silloin, kun on voimassa oleva sopimus muttei saa juonikuviota. Näyttelijää käytetään pahimmassa tapauksessa vain kerran kuukaudessa jos sitäkään. On myös tilanteita jolloin sopimus on purettu näyttelijän halutessa niin esimerkkinä Farah Fath. Siiten näyttelijöitä on toki myös erotettu niin taisi käydä Ariannan ekalle ja tokalle näyttelijöille.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 27 Heinä 2010, 12:08

talitintti kirjoitti:En nyt tiennyt minne avautua, joten tämä olkoon nyt paras paikka. :) Olen miettinyt jo jonkin aikaa itsekseni sitä kun usein täällä foorumilla mainitaan, että näyttelijä X saa potkut. Tarkoitetaanko tällä siis sitä, että todella näyttelijä X:n sopimus irtisanotaan, vai sopimusta ei vaan jatketa, jonka ansiosta näyttelijä X:n hahmo saadaan kirjoitettua ulos sarjasta. Taas huomataan, että en millään tasolla seuraa Päivien viemää sarjan kulisseja ja näyttelijöiden kuulumisia, mutta tämä nyt on häirinnyt harvinaisen kauan. Puretaanko tässä sarjassa oikeasti niin paljon työsoppareita mitä kerrotaan.


Riippuu tilanteesta. Lindsay Hartleyn kirjoitti neljän vuoden sopimuksen sarjan kanssa, mutta sarja päätti irtisanoa sopimuksen ensimmäisen vuoden jälkeen (ne menevät vuosittaisissa sykleissä). Bryan Dattilon tapauksessa hänen sopimuksensa päättyi kokonaan eikä sarja päättänyt allekirjoittaa uutta. Näyttelijä on myös mahdollista irtisanoa kesken kauden (kuten Matthew Ashford vuonna 2006). Tämä vaihtoehto maksaa sarjalla varmaan jotain ylimääräistä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 27 Heinä 2010, 13:41

Okei... Eli tavallaan potkujen saamista käytetään yleisenä terminä sille, että näyttelijä X poistuu sarjasta syystä taikka toisesta.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 27 Heinä 2010, 19:58

Kunhan se on sarjan päätös eikä näyttelijän.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 29 Heinä 2010, 14:00

Selvä. Nyt olen saanut selvityksen asiaan joka on häirinnyt minua pitkään, koska itse en käyttäisi "saada potkut" termiä ihan kaikissa tilanteissa, mutta menköön.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 29 Heinä 2010, 17:44

talitintti kirjoitti:Selvä. Nyt olen saanut selvityksen asiaan joka on häirinnyt minua pitkään, koska itse en käyttäisi "saada potkut" termiä ihan kaikissa tilanteissa, mutta menköön.


Se riippuu vähän siitäkin, mitä termiä näissä uutisissa käytetään. Erottaminenhan kuulostaa dramaattisemmalta kuin sopimuksen päättäminen tms.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 30 Heinä 2010, 01:06

Hei taas! Ette vielä päässeet musta eroon :D
Olin 5 päivää sairaalassa ja pääsin eilen kotiin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 30 Heinä 2010, 09:26

Ejfan, mahtavaa lukea, että olet taas kotona.

Käyn tänään hakemassa iPhonen kaupasta. Pikkasen olen jo nyt täpinöissä siitä, että iltapäivällä saan kauan himoitsemani puhelimen. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron