Kesä -09

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Kesä -09

ViestiKirjoittaja Kripe » 24 Touko 2009, 20:40

Mitä ajattelitte tehdä kesällä 2009 ? Mikä kesässä on parasta ja mikä huonoa? Sana on vapaa ! :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Kesä -09

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Touko 2009, 22:01

Parasta kesässä on, että voi rentoutua eikä tarvitse tehdä mitään. Mulla on 3kk kesäloma.Siinä ajassa ehtii tulla jo ikävä takaisin koulun penkille. Minun pitkässä lomassa on sekin hyvä puoli, että voin lukea ruotsin uusinta kokeeseen rauhassa,koska koe tuskin menee kovin hyvin. Menen varmaankin kesällä risteilylle ruotsiin, muuten pysyn ihan Suomessa.
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 24 Touko 2009, 22:15, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Kesä -09

ViestiKirjoittaja Kripe » 24 Touko 2009, 22:10

No, itse menen ainakin perheen kanssa juhannukseksi Viroon pariksi päiväksi. Muita suunnitelmia ei vielä oikein ole. Musta parasta kesässä on ehdottomasti loma ja lämpö. Ainoa huono puoli siinä on ampiaiset, kimalaiset ja mehiläiset. Pelkään niitä yli kaiken. :lol:

PS. Minkä ikäinen olet Ejfan? :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Kesä -09

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Touko 2009, 22:12

Joo mäkin vihaan kaikkia ampiaisia ja hyttysiä, kun ne pistelee.
(Oon 19v)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Kesä -09

ViestiKirjoittaja talitintti » 24 Touko 2009, 22:39

Minulla alkaa huomenna kesäloma ja sitä kestää sitten ainakin syyskuun alkuun asti, riippuen koska ne pari kurssia, joita vielä käyn alkavat. Lomaa siis kertyy mukavat kolme kuukautta, joten kuten Ejfan totesi siinä todella ehtii kaipaamaan muutaman kerran takaisin kouluun. En saanut töitä, joten kesäni menee kesäkursseja tehden ja erilaisia tapahtumia kierrellen sekä aikaa tappaen. Varmaankin taas kannan puolet kirjastomme sisällöstä kotiin ja luen säädyttömän paljon. Tarkoitus on käydä katsomassa miesten Itä-Länsi kesäkuun lopulla tai oikeastaan sinnehän mennään, koska liput on jo hankittu. Ajatuksena on myös käydä katsastamassa Yö Viinijuhlilla Kuopiossa ja Suofutiksen MM-kisoihinkin olemme ajatelleet kavereiden kanssa suuntaavamme. Kesän lopulla olisi tarkoitus lähteä Pipefestiin ja kaveri puhui jotain, että Ilosaaressa pitäisi käydä. Mene ja tiedä minne kaikkialle sitä ratkeaa.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja HEIDI » 30 Touko 2009, 19:23

Minulla ei vielä ala kesäloma olen kaupassa töissä. Aloitan kesäloman 29 päivä kesäkuuta ja sitten on 5 viikkoa kesälomaa. Kesässä on ihanaa kun saa nukkua aamuisin myöhään ja valvoa pitkään. Mutta en minäkään tykkää hyttysistä ja ampiaisista. Menen ehkä käymään kesällä Helsingissä. Ja ensi kuussa menen Tampereelle koska mun jalkapallo joukkueella on siellä turnaus. Hyvää kesää kaikille. :moov: :mohe:
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Kesä -09

ViestiKirjoittaja Shelle` » 02 Kesä 2009, 20:48

Mun kesäloma alkoi viime lauantaina :)
Sillon saatiin todistukset ja ihan hyvän tokarin sainkin ;) .
Ei oo mitää sen kummempia kesäsuunnitelmia paitsi että rippikoulu on kesällä..
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron