Taustakuvasi

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Taustakuvasi

ViestiKirjoittaja talitintti » 12 Tammi 2009, 02:15

Millainen taustakuva sinulla on? Vaihteletko taustakuvaa usein, jos vaihtelet niin miksi? Mistä hankit taustakuvasi?

Minulla on nyt käytössä omatekemä Harry Potter taustakuva, jonka aiheena on Cedric ja Cho joulutansseissa. En ole itseasiassa parin mikään suurin fani, en pahemmin pitänyt Cedricistä kirjoissa (toisin kuin elokuvissa ;)), enkä kyllä liiemmin rakastanut Chotakaan, mutta ihan huvikseni muokkailin parista taustakuvaa ja mielestäni se oli niin onnistunut, että otin sen itselleni käyttöön. Veikkaan kuitenkin, että tämä ei tule pysymään kauaa, koska pari ei ole suosikkini ja minulla on jo katsottuna pari hyvää vaihtoehtoa seuraavaksi taustakuvaksi, mutta silti etsin sitä the twilight taustakuvaa :) (vaihtoehto 1 tai vaihtoehto 2).

Yleensä suosin aika yksinkertaisia taustakuvia, tämä väite sotii aika pahasti tuota vaihtoehto kakkosta vastaan. Minun tapauksessa tietokoneen työpöydällä on pikakuvakkeita neljässä tai viidessä rivissä, joten taustakuvan pitää olla yksinkertainen niin, että pikakuvakkeet näkyvät ja itse taustakuvakin pääsee oikeuksiinsa. Yleensä etsin taustakuvani netistä, harvemmin käytän omatekemiäni, koska en mielestäni osaa tehdä kunnollisia taustakuvia. Käytän myös paljon ottamiani valokuvia joista herää ihania muistoja ja saa minut hyvälle tuulelle kun katson taustakuvaa. Vaihdan taustakuvaa todella usein. Harva taustakuva ehtii koristaa työpöytää kuukautta ennen vaihtoon joutumista. Yleensä taustakuvani liittyvät johonkin tv-sarjaan tai elokuvaan, pari viimeistä taustakuvaani ovat kylläkin olleet urheilusta kun työpöytääni koristi pari pesäpalloilijaa ja sitä ennen oli valokuva Yön keikalta.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja Nasu » 12 Tammi 2009, 11:01

Minulla vaihtelee taustakuva todella usein. Kyllästyn aika helposti ja yleensä on aika paljon vaihtoehtoja. :D Tällä hetkellä on käytössä kuva Britneystä jonka löysin jonkin aikaa sitten.
Britney
Minullakin on yleensä aika yksin kertaiset taustakuvat, mutta kyllä siellä muitakin on ollut. :lol:
On nyt ollut tarkoitus vaihtaa Golben Globe aiheiseksi, kun eilen sekin tuli.. Pitäisi siihen hommata vielä kuvia. Ehdolla tällä hetkellä on joitakin lemppareita telkkarista. Kuvia vielä odottelen Johnny Deppistä ja Meryl Streepistä ;)
Amanda Seyfried
Debra Messing
Patrick Dempsey
Pierce Brosnan
Kiefer Sutherland
Hugh Laurie
Alec Baldwin
Amy Adams
Hayden Panettiere
Rachel Griffiths
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Shelle` » 12 Tammi 2009, 11:15

Minullakin vaihtelee joskus taustakuva usein,mutta ei aina.
Tällä hetkellä minulla on käytössä tämän näköinen Lumi taustakuva
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

ViestiKirjoittaja Nasu » 21 Helmi 2009, 19:43

Minulla on ollut montakin eri kuvaa tuossa välillä, mutta nyt uutena vaihdoin Wolverinen. Ihan vaan sen kunniaksi, että ihana Hugh Jackman juontaa sunnuntaina Oscarit. ;) Tuota ennen oli musta tosi ihana kuva Gilmoren tytöistä.
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja HEIDI » 18 Touko 2009, 14:45

http://img54.imageshack.us/img54/7050/zacktausta.png

Myös minulla vaihtuu usein taustakuvat mutta nyt käytän Mossen tekemää Zack&Chelsea taustakuvaa.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Taustakuvasi

ViestiKirjoittaja ejamilove » 31 Touko 2009, 16:34

Minä käytän erilaisia Ejami taustakuvia. Nyt minulla on käytössä Mossen tekemä taustakuva.
Kuva
Avatar
ejamilove
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 849
Liittynyt: 16 Loka 2008, 09:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taustakuvasi

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Kesä 2009, 13:21

Minä käytän yleensä EJami taustakuvia.

EJami
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Taustakuvasi

ViestiKirjoittaja Shelle` » 28 Syys 2019, 12:08

Pexelsistä löydetty auringonlasku.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron