Mitä toivotte joululahjaksi?

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Mitä toivotte joululahjaksi?

ViestiKirjoittaja HEIDI » 30 Marras 2008, 13:03

oon kipeä ja kuumeessa ja on vähän tylsää mutta se lohduttaa kun huomenna on joulukuun ensimmäinen päivä ja saa avata suklaakalenterista ensimmäisen luukun. Eli minä toivon joululahjaksi tietenkin suklaata, metsolat dvd kaudet 5 ja 6 sitten kotikatu kausi 2 ja sitten vaatteita ja musiikkia. Eli tänne vain kirjoittelemaan mitä haluatte lahjaksi? :mohuh:
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja talitintti » 16 Joulu 2008, 22:38

Minä toivoin joululahjaksi cd/dvd hyllyä. Kirjahylly alkaa käydä hieman liian pieneksi kun dvd:t valtaavat hyllyn ja levyista marginaalinen osa on vain päässyt tänne, koska minula ei ole järkevää paikkaa pitää niitä. Muuten en ole pahemmin toivonut mitään muuta, jollei lasketa sitä kun toivoin iPhonen, mutta ehdotus ei mennyt läpi. Toisaalta iPhonessa on se paha, että sitä myydään kytkyllä ja itse en pahemmin välitä kytkyistä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja DHfan » 17 Joulu 2008, 22:38

Olen varmaan ainut 16-vuotias, joka ei halua/toivo mitään lahjaksi. Ainut asia mihin ei edes voi vaikuttaa on valkea joulu, mitä näillä näkymin tuskin tulee meille Kouvolan tienoille :/
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron