Avataresi ja allekirjoituksesi

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Marras 2008, 13:44

Kerro avastasi ja allekirjoituksestasi. Miksi otit nen, mistä löysit nen vai teitkö ne mahdollisesti itse? Mikä niistä tekee niin hienon ja voisiko niitä jotenkin vielä parantaa? (Voi siirtää jonnekin muualle, mutta en keksinyt tälle parempaakaan paikkaa...)

Kuva
Kuva
Kuva

Tuo Lumi banneri on ollut minulla käytössä varmaan siitä asti kun nuo häät näytettiin Amerikoissa ja innostuin muokkailemaan nuista kuvista avoja ja bannereita. Tässä on mielestäni kauniit kuvat ja muokkauskin onnistui yllättävän hyvin ja vaikka olen yrittänyt etsiä niin olen löytänyt sieltä vain yhden virheen aikojen saatossa. Toinen banneri on nuorten lukiosta pääsemis kuvista tehty ja mielestäni tämä on siitä onnistunut, että leikkausrajoja ei näy missään ja siitä tulee kuvitelma, että kaikki kolme kuvaa onkin oikeasti vain yksi kuva. Tätä tahtoisin vielä vähän parannella, mutta koskaan ei ole aikaa... Avaa vaihtelen täällä aika usein ja nyt on vuorossa Rex ja Mimi ava, johon olen itse ihan tyytyväinen.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Marras 2008, 17:21

Käytän tällä hetkellä Shimi-banneria, koska he ovat yksi lempipareistani Suomen jaksoissa. Pidin kuvien väreistä, joten päätin tehdä niistä bannerin. Kaikissa muokkauksissa on yleensä aina jotain parannettavaa :)

Kuva

Avatarina käytän Billie-avaa, jossa lukee "Vannon kautta kiven kannon". Pidin Billien asennosta kuvasta ja kuvan värimaailmasta. Olen tyytyväinen lopputulokseen, mutta ehkä voisin taas alkaa käyttää enemmän textureja avoissa ja bannereissa

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

ViestiKirjoittaja talitintti » 05 Tammi 2009, 19:36

Kuva Kuva


Vaihdoin sitten viimein myös banneria allekirjoituksessa. Pitkän hakemisen jälkeen (kiitos Mosse) sain nuo 'You saved me' kuvat, joten pakkohan niistä oli sitten saada itselleni banneri. Lopulta olen melkoisen tyytyväinen lopputulokseen. Olen erityisen tyytyväinen siniseen, mattapintaiseen väritykseen. Tahdoin tuon tekstin jotenkin esille ja kokeilin suhteellisen monenlaisia viritelmiä ja tämä tuntui lopulta parhaalta ratkaisulta, mielestäni me sanan korostaminen oli hyvä vaikka epäilin sitä.

Jollei joulun alla ollutta avaa lasketa tämä on varmaan ensimmäinen ava, jota en ole itse tehnyt täällä käyttämistäni avoista. Bongasin tämän iconatorista ja tykästyin tähän täysin. Tekstin pätkä on Stephenie Meyerin Twilight (Houkutus) kirjasta. Minun oli äärettömän hankala päättää missä niistä kymmenistä tekstiavoista oli paras lainaus. Tämä kuitenkin nousi parhaaksi kahdesta syystä, en tahtonut ottaa mitään missä olisi liian suuri paljastus sellaisille, jotka vielä joskus tahtoo lukea kirjan ja toisaalta tahdoin hauskan tekstin. Kolmas valinta kriteeri olisi ollut, että tahdoin jonkun, joka olisi ollut Edwardin lausahtama, mutta tämä ei kuitenkaan ole Edwardin lausuma. Kuitenkin pidän tästä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja Nita » 20 Helmi 2009, 19:59

Alison-avatarini on Dharma -nimisen taiteilijan käsialaa. Alison on mielestäni todella kaunis nainen ja tämän avatarin herkkä värimaailma tuntui sopivan hyvin tämän foorumin väritykseen. Saatan kyllä välillä kyllästyä hyvinkin nopeasti avatariin, varsinkin jos tarjolla on todella monta avatarta joista en osaa päättää parasta, joten saas nähdä kauanko tämä pysyy. ;)

Kuva

Lisää Dharman töitä löydät täältä.

// muoks: Jaa kappas, onhan Dharma rekisteröityneenä tännekin. Terve vaan vanha kamu, täällä mä sua mainostan. :D

/// nonni, vaihtu jo. :D vaikkakaan ei paljoa.. Ja edelleen Dharman käsialaa..

Kuva
Avatar
Nita
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20 Helmi 2009, 19:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja dharma » 02 Maalis 2009, 19:10

Nita!!! :) Ja itseasiassa uudet työni löytyvät osoitteesta http://dharmadesign.urli.net :)
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja Shelle` » 02 Touko 2009, 22:16

Käytän tällä hetkellä Carrie&Austin banneria koska he olivat yksi lempipareistani Suomen jaksoissa ja pidän heistä edelleen. Bannerini on tehnyt Mosse.

Kuva


Avatarina käytän Carrie-avaa, koska mielestäni tämä on todella onnistunut avatar ja kaunein avatar Carriesta mitä olen nähnyt. Tämänkin on tehnyt Mosse.
Kuva
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja jansku » 03 Touko 2009, 20:22

Käytän tällä hetkellä tätä ihanaa Ej&Sami banneria, koska minä pidin tästä kohtauksesta erityisesti mitä tämä banneri kuvaa. Tämän suurenmoisen bannerin on tehnyt Mosse!!

Kuva

Avani on myös samasta kohtauksesta. Löysin sen Ej:n ja Samin fani sivustolta.

Kuva
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja Shelle` » 08 Touko 2009, 23:42

Kuva
Käytän tällä hetkellä Marlena&Belle banneria, koska pidän molemmista todella paljon ja heidän äiti/tytär suhde on aivan ihanaa katseltavaa! Bannerini on tehnyt Mosse.

Kuva
Avatarina käytän Belle&Marlena avataria, koska mielestäni tämä on todella onnistunut avatar. Tämänkin on tehnyt Mosse.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Touko 2009, 14:20

Kuva

Kuva

Käytän tällä hetkellä James Scott banneria ja avaa, koska Jamesin esittämä Ej on lempi hahmoni ja hän on kuoltavan komea!! Löysin nämä Ejami fani sivustolta!!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Touko 2009, 19:19

Kuva
Kuva

Minäkin voisin taas vastata tänne. Käytän tällä hetkellä tekemääni JJ-banneria ja avataria. Yksi sarjan ihanimmista pareista, Käytin bannerin värinä liilaa, jota on myös Jenniferin mekossa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja Santeen » 10 Touko 2009, 13:13

Käytä tällä hetkellä Sami&Johnny banneria, koska Johnny on todella suloinen pikku poika. Bannrin tehnyt on Saray.

Kuva

Avani on Steve&kayyla aiheinen. Sen löysin jostain Amerikkalaisesta Chatista.

Kuva
Kuva
Avatar
Santeen
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 499
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 23:50

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Touko 2009, 13:46

Kuva Kuva

Nykyään minulla on käytössä tällaiset Sami ja Lucas ava ja allekirjoitus. En usko, että nämä pysyvät minulla kauaa, koska en ole täysin tyytyväinen näiden toteutukseen, mutta kyllä näitä voi käyttää niin kaun kun saan tehtyä sen täydellisen bannerin tai avan.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja ejamilove » 10 Touko 2009, 14:09

Minulla on tällä hetkellä käytössä Ej, Allie, Johnny banneri

Kuva

Avatar on ejami aiheinen ja sen on tehnyt Mosse.

Kuva
Kuva
Avatar
ejamilove
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 849
Liittynyt: 16 Loka 2008, 09:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja soulmate » 10 Touko 2009, 14:32

Minä käytän Tony&Anna avaria. Sen on luonut Mosse.

Kuva


Bannerissani on Stefano aiheena. En muista mistä olen sen löytänyt.

Kuva
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Avataresi ja allekirjoituksesi

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Kesä 2009, 14:08

Käytän nyt Sami,EJ, Johnny, Nicole avaa. Sen löysin EJamifani sivuilta.

Kuva

Bannerissani on jälleen kerran lempi hahmoni EJ.

Kuva
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron