Lumiukko

Oletko juuri nähnyt mahtavan elokuvan? Kerro siitä muillekin

Lumiukko

ViestiKirjoittaja HEIDI » 20 Marras 2008, 23:23

Oletteko nähneet tämän aivan ihanan lumiukko elokuvan? siinä ei puhuta mitään se tulee joka vuosi jouluaattona tv:stä minulla on tämä lumiukko dvd:nä. Varsinkin Tarja Turusen kappale walkin the air kappale on aivan ihana kappale ja se on tässä lumiukko elokuvassa tunnuskappaleena. :mobl:
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja talitintti » 21 Marras 2008, 11:49

Lumiukko on yksi joulun perinteistä ja olen katsonut sen joka joulu niin kauan kun pystyn vain muistamaan. Lumiukko on äärimmäisen kaunis tarina ja pidän erityisesti alusta, jossa poika tekee lumiukkoa. Loppu, jossa poika lähtee lentämään lumiukon kanssa on minusta jotenkin irtonainen ja hassu. Loppu on kyllä hieman hämäävä, onko poika nähnyt unta vai kokiko hän tapahtumat oikeasti? Itse en liputa unen näkemiselle vaan olen kuvitellut pojan kokeneen tapahtumat.

Pieni korjaus tuohon HEIDIn viestiin. Elokuvassa kuullaan kyllä Walking in the Air kappale, mutta se ei ole Tarja Turusen kappale. Walking in the Air on Howard Blaken säveltämä ja alkuperäinen esittäjä on St Paulin katedraalin kuoropoika Peter Auty. Myöhemmin kappaleen on kyllä esittänyt useiden muiden ohella suomalaiset Nightwis ja Tarja Merivirta on kääntänyt kappaleen suomeksi nimellä Avaruus.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Lumiukko

ViestiKirjoittaja neitokorento » 08 Elo 2010, 21:40

Olen nähnyt elokuvan. Aivan upea ja koskettava! Elokuvan katsominen kuuluu jouluaatto-ohjelmiini. Sen näkeminen on aivan ehdotonta jouluna <3. Pidän myös tunnusmelodista todella paljon. Pidän alkuperäisen lisäksi myös Nightwishin ja Connie Talbetin versioista. Suomeksi käännetty "Avaruus" on ihan hyvä :). Lisäksi pidän Juulia Haverisen omasta veriosta.
Avatar
neitokorento
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 22
Liittynyt: 11 Marras 2009, 20:12
Paikkakunta: Hämeenlinna


Paluu Elokuvat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron