Yleinen tv-pölinä

Puhu muista sarjoista

Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 19 Maalis 2013, 19:15

Loin tämän topsin siksi, että tässä voisi yleisesti kirjoitella eri tv-ohjelmista tai telkkarin tarjonnasta. Mielipiteitä uutuussarjoista ja niin edelleen.

Onko kukaan katsonut Pahan jäljillä - sarjaa (The Following)? Ensimmäiset kaksi jaksoahan tulivat maikkarilta torstaisin. Nyt sarja siirtyy subille. Se tulee edelleen torstaina, mutta kanavan myötä myös kellonaika vaihtuu klo 22.00. Mä oon tykännyt tästä tosi paljon jo 2 jakson perusteella. Olen viime vuosina katsonut aika vähän mitään rikossarjoja. Tässä on mielenkiintoinen idea - sarjamurhaalla, joka istuu vankilassa on vankilan ulkopuolella joukko uskollisia seuraajia ja kätyrejä.
Viimeksi muokannut Cherry päivämäärä 30 Maalis 2013, 21:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 29 Maalis 2013, 11:04

Doctor Who jatkuu Ylen TV:2:lla 22.4 klo 18:15 siitä, mihin se jäi viime syksynä.

Mirandan 3.kausi alkaa Ylen TV 2:lla 5.4 klo 20:30. Alla pari hyvää videota, jotka sisältävät kohtauksia kahdelta ekalta kaudelta. Pidin kokonaisuutena enemmän kahdesta ekasta kaudesta, mutta varsinkin kolmannen kauden 3.jakso on todella hyvä.



Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 29 Maalis 2013, 20:21

Jonne Aaron on tänään vieraana Maikkarin Korkojen kera talk show'ssa klo 20.00. Esittää biisin huhtikuussa ilmestyvältä sooloalbumiltaan. Onneksi tämänkin voi katsoa nettitv:stä, kun itse katselen samaan aikaan Voice of Finlandia. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 12 Huhti 2013, 19:10

Kuva
Eilen alkoi Viidakon tähtösten toinen kausi, ja kyseistä ohjelmaa näytetään torstaisin Subilla klo 21.00 :)
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 03 Touko 2014, 16:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 22 Huhti 2013, 17:44

Onko kukaan katsonut Suomen Selviytyjiä? Nyt loppua kohden on musta vähän lässähtänyt (varsinkin kun omia suosikkeja on pudonnut) ja nyt on enää toisen heimon jäseniä menossa kohti finaaliin. Tää ehkä tuntuu vähän sellaiselta harjoittelukaudelta, toivottavasti saa jatkoa ja onnistuu sitten vähän paremmin. Vaikka siis olen nytkin sarjasta nauttinut. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 22 Huhti 2013, 18:16

Cherry kirjoitti:Onko kukaan katsonut Suomen Selviytyjiä? Nyt loppua kohden on musta vähän lässähtänyt (varsinkin kun omia suosikkeja on pudonnut) ja nyt on enää toisen heimon jäseniä menossa kohti finaaliin. Tää ehkä tuntuu vähän sellaiselta harjoittelukaudelta, toivottavasti saa jatkoa ja onnistuu sitten vähän paremmin. Vaikka siis olen nytkin sarjasta nauttinut. :)


Mä oon samaa mieltä :). Olisi saanut tapahtua enemmän jotain yllättäviä häätöjä ja muita yllätyksiä. Jos tulee seuraava kausi, niin palkinto- ja koskemattomuuskisat voisi tiivistää samaan jaksoon.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Sam » 22 Huhti 2013, 21:14

Suurena alkuperäisen, jenkkien Selviytyjät fanina en edes viitsi sanoa mitä ajattelen Suomen versiosta. Odotin suomalaiselta formaatilta todella paljon, mutta aika pahasti petyin jo siinä vaiheessa kun ohjelman juontaja julkistettiin...
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 23 Huhti 2013, 12:38

Olen itsekin aikoinaan ollut aikamoinen Survivor-fani, mutta nyt se on jäänyt vähemmälle ja on jäänyt kausiakin välistä. Mutta ymmärrän kyllä Sam tunteesi. :D Itse annan aika helposti anteeksi Suomalaisille versioille ja olen vain iloinen, että nytkin saatiin tätä ruutuun. Kuten jo sanoinkin, niin toivon mukaan tulee jatkoa ja tämä on vain harjoittelua. Parantamisen varaa vielä on. Heikki on musta juontajana ollu lopulta ihan ok, vaikka itsekin epäilin aluksi.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Sam » 23 Huhti 2013, 18:51

Cherry kirjoitti:Olen itsekin aikoinaan ollut aikamoinen Survivor-fani, mutta nyt se on jäänyt vähemmälle ja on jäänyt kausiakin välistä. Mutta ymmärrän kyllä Sam tunteesi. :D Itse annan aika helposti anteeksi Suomalaisille versioille ja olen vain iloinen, että nytkin saatiin tätä ruutuun. Kuten jo sanoinkin, niin toivon mukaan tulee jatkoa ja tämä on vain harjoittelua. Parantamisen varaa vielä on. Heikki on musta juontajana ollu lopulta ihan ok, vaikka itsekin epäilin aluksi.

Ei saisi kyllä koskaan verrata suomalaisia versioita muihin! :hehe Vaikka tämä suomalainen versio nyt on mitä on niin toivon että kuitenkin kaikesta huolimatta tulisi lisää tuotantokausia! Onhan Heikki hoitanut hommansa ihan ok, mutta en itse henkilökohtaisesti pidä hänestä juontajana, ja hieman ärsyttää että tuntuu että samoja juontajia kierrätetään ohjelmasta toiseen..
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 30 Huhti 2013, 21:39

Cherry kirjoitti:Onko kukaan katsonut Suomen Selviytyjiä?
Seurasin melkein joka jakson, ja pakko sanoa kausi oli muuten tosi hyvä paitsi että finaali kaksikko oli väärä! :?
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 01 Touko 2013, 13:48

Shelle` kirjoitti:
Cherry kirjoitti:Onko kukaan katsonut Suomen Selviytyjiä?
Seurasin melkein joka jakson, ja pakko sanoa kausi oli muuten tosi hyvä paitsi että finaali kaksikko oli väärä! :?


Joo, samaa mieltä. Vaikka toisaalta olinkin alkanut pitää Jarkosta. Voitto meni mun mielestä kyllä oikealle noista kahdesta, koska Jarkko oikeasti taktikoi ja pelasi.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Yleinen tv-pölinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 14 Huhti 2014, 19:39

Cherry kirjoitti:Onko kukaan katsonut Pahan jäljillä - sarjaa (The Following)? Ensimmäiset kaksi jaksoahan tulivat maikkarilta torstaisin. Nyt sarja siirtyy subille. Se tulee edelleen torstaina, mutta kanavan myötä myös kellonaika vaihtuu klo 22.00. Mä oon tykännyt tästä tosi paljon jo 2 jakson perusteella. Olen viime vuosina katsonut aika vähän mitään rikossarjoja. Tässä on mielenkiintoinen idea - sarjamurhaalla, joka istuu vankilassa on vankilan ulkopuolella joukko uskollisia seuraajia ja kätyrejä.


The Following-sarjasta menee tällä hetkellä 2.kausi jenkeissä (aika loppupuolella jo kausi) ja meno on mielestäni vaan parantunut. 3.kausikin on vahvistettu. :) Toivottavasti 2.kausi tulee myös pian Suomeen, voisinpa melkein sen sitten uusiksi vielä katsoa.

Ja vielä vähän aikaa sitten harmittelin, että on pitkä aika Orphan Blackin 2.kauteen. Nyt se jatkuukin jo tämän viikon lauantaina. Nopeasti menee aika. :-P
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron