Salatut elämät kevään päätösjakso 2011

Puhu muista sarjoista

Salatut elämät kevään päätösjakso 2011

ViestiKirjoittaja HEIDI » 27 Touko 2011, 10:26

Tää salkkarit on taas aika jännä kun Sergei vaatii Pepiltä niitä rahoja niiden huume satsien takia. Antti ja Katariina sopivat hyvin toisilleen siitä en tykkää kun Niko ei jätä Katariinaa rauhaan hän kuuluu Antille, Antti on oikea mies Katariinalle. Mitä luulette kuka Kolkkasi eilen Antin? Minä epäilen Saraa jos Sara lavasti oman kuoleman. Mutta toisaalta miten se on mahdollista Anttihan tunnisti Saran ruumiin silloin kun Saraa etsittiin sieltä koskelta. :kipakka: :D Eli tänne vaan keskustelemaan salkkareiden tämän vuoden päätösjaksosta. :)
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät kevään päätösjakso 2011

ViestiKirjoittaja moikka » 27 Touko 2011, 17:16

Mä en tiiä mä luulin eka Miikaa mut sit ajattelin et miks Miika vainois Katariinaa ko sillä oli niit kuvii Katariinast siel seinillä, mut toivon et se on Miika :pray:
en tiiä kumman haluun yhteen Miikan ja Katariinan tai Katariinan ja Antin :) mut Niko ei Katariinal
moikka
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Touko 2010, 21:50
Lempihahmo(t): EJ, Chad, Melanie, Hope, Bo ja Jack
Lempipari(t): EJami 2006-2010, Bope, J&J ja Chad&Melanie

Re: Salatut elämät kevään päätösjakso 2011

ViestiKirjoittaja talitintti » 28 Touko 2011, 23:17

Minusta tämä kauden päätös oli sanalla sanoen huono. Kaikki oli minusta liian ennalta-arvattavaa. Miikaa olen epäillyt stalkkeriksi sen jälkeen kun tämä tumma hahmo alkoi pyörimään kuvioissa enemmältikin. Nyt ainostaan on kiehtovaa se miten Miikan jäljille päästään ja miksi tämä käytti nimikirjaimia S.P. sekä tietysti miten pitkään etsintäpartio kuvittelee etsivänsä Saraa. Minä kannatin kyllä Niko/Katariina paritusta, vaikka minusta Katariina/Antti parituksessa ei ollut mitään pahaa. Kuitenkin kun koko kevät oli sitä ikuista Pepin kiukuttelua aloin toivomaan Nikolle jotain aikuisempaa naista ja aloin toivomaan Katariinan ja Nikon yhteistä tarinaa. Harmillista, että tämä meni karille, tai mistä sen tietää miten tämä kuvio päättyy.

Mä en tiiä mä luulin eka Miikaa mut sit ajattelin et miks Miika vainois Katariinaa ko sillä oli niit kuvii Katariinast siel seinillä, mut toivon et se on Miika


Voisi kuvitella, että Miikan vainoamisen syynä on se, että Katariina oli kuitenkin oikea Saran kuoleman aiheuttaja joten tahtoisiko Miika kostaa tämän aiheuttaman tuskan. Toinen veikkaus voisi olla se, että Miika ei pidä siitä, että Miika ja Katariina ovat yhdessä.

Pepin huumeiden kanssa sekoilu ei ole minua kiinnostanut pätkääkään, koska hahmo ei ole kiinnostanut minua koskaan. Lähinnä kiinnostavaa on ollut se kuinka pahaan pulaan tämä joutuu.

Isabella on edelleenkin suosikkini Salkkareiden hahmoista, mutta jotenkin en osaa päättää kummanko kanssa tahtoisin Isabellan olevan. Sebastian ja Isabella oli pitkään aikaan ainut hyvä pari sarjassa, mutta jotenkin Isabella ja Sergei ovat yhdessä niin sopivan kieroja, että minusta he sopivat loistavasti toisilleen. Minusta tämä koko Isabellan raskaus juoni pilattiin. Idea oli loistava kun Isabella olikin oikeasti raskaana, mutta kun jossain vaiheessa näytti, että käsikirjoittajat olivat unohtaneet, että kirjoittivat vihjeitä naisen oikeasta raskaudesta. Näytti pitkään siltä, että vihjeet oikeasta raskaudesta olivat vain katsojien omia päätelmiä ja toiveita. Olisihan noin hoikka ihminen tajunnut jossain vaiheessa, että massu kasvaa. Eikös kuitenkin Isabellan ja Cindyn raskaus kirjoitettu suunileen samoihin aikoihin niin ei tuo raskauden käynnistyminen kovinka ennenaikainen ollut. No, saippuasarjoissa kaikki on mahdollista.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi


Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron