Moonlight

Puhu muista sarjoista

Moonlight

ViestiKirjoittaja Pallero » 09 Elo 2010, 17:01

Moonlight on yhdysvaltalainen Ron Koslowin ja Trevor Munson luoma vampyyrisarja.
Moonlight sijoittuu nykyhetken Los Angelesiin, viileään suurkaupunkiin, jossa aitoja vampyyreitä ja muita verenimijöitä on vaikea erottaa toisistaan.

Pääosassa on yksityisetsivä Mick St. John (Alex O'Loughlin), joka tahtoo pitää sisällään uinuvan vampyyrin hallinnassaan. Mick haluaa käyttää energiaansa ihmisten auttamiseen, ei toisten hyväksikäyttöön tai tappamiseen.
Vain muutama tietää Mickin salaisuuden, heidän joukossaan toinen vampyyri, upporikas riskisijoittaja Josef (Jason Dohring), joka ei kärsi inhimillisistä heikkouksista.

Los Angelesissa vaikuttavat pimeät voimat, jotka pitävät Mickin varpaillaan ja täystyöllistettynä. Joku tappaa nuoria naisia ja merkit viittaavat vampyyriin, mutta Mick ei usko niin yksinkertaiseen ratkaisuun.

Kuolemantapauksia penkoo myös tutkiva nettitoimittaja Beth (Sophia Myles), johon Mick tahtomattaan rakastuu.

(Kopioin Wikipediasta)

Täällä siis keskustelua Moonlightista!

Minun lempihahmo on varmaankin Josef, se virnuilee niin kivasti. ;)
Ja inhokkini on ehdottomasti Beth, kaikki siinä vaan ärsyttää mua jotenkin niin paljon...
Tää sarja ei taida vaan kestää enää kovin kauan, kun Big Brother tulee tilalle :cry: .
Kuva
Avatar
Pallero
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 214
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:45

Re: Moonlight

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Elo 2010, 02:15

Minä olen jäänyt koukkuun tähän sarjaan. Lempi hahmoni on ehdottomasti Mick. En yleensä pidä mistään vamppyyri ohjelmista, mutta tämä on true bloodin ohella poikkeus. Pidän mielettömän paljon Bethistä ja Mickistä yhdessä :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M


Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron