Emmerdale

Puhu muista sarjoista

Emmerdale

ViestiKirjoittaja Shelle` » 04 Helmi 2010, 21:14

Emmerdale on Kevin Laffanin luoma englantilainen saippuaooppera, joka kuvaa kuvitteellisen yorkshireläisen kylän asukkaiden elämää. Sen ensimmäinen jakso lähetettiin 16. lokakuuta vuonna 1972. Vuoteen 1989 sarja tunnettiin nimellä Emmerdale Farm. Suomessa sarjaa esitetään MTV3:lla viitenä päivänä viikossa. Lisäksi sarjaa esitetään tai on esitetty muun muassa Irlannissa, Romaniassa, Uudessa-Seelannissa ja Australiassa.

Keskustelua Emmerdalesta ja siihen liittyvistä juonikuvioista!
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Pallero » 12 Kesä 2010, 20:45

Mun mielestä Emmerdale on tosi hauska ja kiinnostava, ehkä Päivien viemääkin parempi.
Katon sitä yleensä äidin kanssa, kun pienemmät sisarukseni on päiväunilla :D
Mitkä on teidän lempi- ja inhokkihahmot?

Mun lemppari on Matthew King, ku se aina virnuilee ja ärsyttää kaikkia. 8)
Ja ehdoton inhokki on kyllä Rosemary.Mä niin vihaan sitä akkaa ja välillä kyllä unohtuu että se on pelkkä Tv-sarja! :evil:

Nostetaan nyt tänne kunnon keskustelu pystyyn!
Kuva
Avatar
Pallero
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 214
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:45

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja moikka » 13 Kesä 2010, 18:18

mäkin pidän Matthewstä sen vitsit ja ilmeet sekä eleet on niin hauskoja et nauran niille itekki ja muutenki Kingin pojat ja Scarlett ovat lemppareitani. ja myös inhoan Rosemaryä sen ei ois koskaa tarvinnut tulla sarjaa.
moikka
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Touko 2010, 21:50
Lempihahmo(t): EJ, Chad, Melanie, Hope, Bo ja Jack
Lempipari(t): EJami 2006-2010, Bope, J&J ja Chad&Melanie

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Pallero » 18 Kesä 2010, 18:02

Mutta toisaalta olis se vielä tyhmempi kattoo sitä jos siinä ei olisi yhtään ärsyttävää hahmoa.
Ihan tyhmää kun se Kellykin meni tekemään abortin. Jimmy saa sen kuitenki selville ja sit nekin eroaa.. :(
Toivottavasti Donna ja Marlon sentäs pysyis yhessä, ku se on yks mun lempipareista.
Kuulin muuten jostain huhuja, että Debbien äiti, Charity tulis takasin. En tosin tiiä millon.

Emmerdale jää tänään (18.6.) kesätauolle ja olen kuullut, että se jatkuis 30.8. Mutta en ihan 100% varma.
Kuva
Avatar
Pallero
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 214
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:45

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Shelle` » 18 Kesä 2010, 20:36

Mitä mieltä ootte Rosemaryn viime aikaisista juonista? En yhtään ihmettele että Graysonin isä teki itsemurhan eli tappoi itsensä. Varmasti moni muukin joka joutuisi elämään Rosemaryn kanssa saman katon alla niin tekisi saman. Hemmetti, oikeesti ärsyttää että Rosemary sai junailtua Perdyn mielisairaalaan vaikka Perdyn mieli on ihan kunnossa. :twisted:

Onko täällä foorumilla muita jotka pitävät Jamiesta ja Louisesta parina, vaikka heillä onkin ikä eroa paljon? Minusta he ovat hellyyttävä pari, en ikinä uskonut että heidän välilleen voisi syntyä jotain mutta niin kuitenkin kävi että he viettivät iltaa yhdessä ja päätyivät sänkyyn ja lopulta rakastuivat toisiinsa ja rupesivat seurustelemaan julkisesti.

Entä kuka täällä foorumilla pitää minun lisäksi Kellystä ja Jimmystä parina? Tiesin kyllä että heillä oli joskus kauan sitten ollut jotain vipinää keskenään mutta en ikinä uskonut että heidän välilleen tulisi mitään vakavaa joten tämäkin pari löi minut ällikällä. Ensin alkuun epäilin Kellyn motiiveja Jimmyä kohtaan, että jahtaako nuori kaunis nainen Jimmyä vain miehen rahojen takia, vai onko kyseessä sittenkin tulinen rakkaustarina?
Nykyään en epäile hetkeäkään etteikö Jimmy ja Kelly kuuluisi yhteen, he rakastavat toisiaan aidosti, ovathan he jo kihloissa olleet jonkin aikaa. mutta toivon ettei Jimmy koskaan saa tietää mitä Kelly teki.. Kellyhän siis teki salaa Jimmyltä abortin, kertomatta edes Jimmylle että on raskaana.

Entä olisitteko uskoneet että Carl oli se joka tappoi Tom Kingin, oman isänsä? Itse olin aivan ällikällä lyöty kun kuulin asiasta (kuulin siitä vähän ennen kuin Emmerdalessa asia paljastui...) en oikein vieläkään osaa uskoa sitä todeksi.

Mitä mieltä olette Carlin ja Gracen suhteesta joka on tähän asti perustunut pelkästään seksille, mutta minun mielestä heidän välille voisi kehittyä jotain vakavampaa. Paitsi että jos niin kävisi ... Grace saattaisi menettää työpaikkansa koska Carl oli sillon aikoinaan epäiltynä isänsä murhasta (ja oikeaa murhaajaa ei selvinny koskaan poliisille). Mutta minun mielestä Gracen ja Carlin suhde on sen arvosta ! (jos heidän välilleen edes tulee kunnon suhdetta).
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 27 Helmi 2014, 21:34, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja moikka » 19 Kesä 2010, 19:18

Mun lempiparit on Diane&Jack , Andy&Katie , Marlon&Donna , Carl&Grace ,Victoria&Daz

Ja mä haluaisin et Robert Sugden tulisi takas sarjaa ja se ja Andy sais asiansa sovittuu.mä katoin pätkän siitä ko Jack kuolee ni Robertii kaivattiin takas ainaski Victoria ja se kävi niin ettei kukaa huomannu paitsi Andy , niin surullista ko se sano ettei kuuluis enää tänne :(
moikka
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Touko 2010, 21:50
Lempihahmo(t): EJ, Chad, Melanie, Hope, Bo ja Jack
Lempipari(t): EJami 2006-2010, Bope, J&J ja Chad&Melanie

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Shelle` » 22 Kesä 2010, 19:52

---
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 27 Helmi 2014, 21:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Shelle` » 22 Kesä 2010, 19:53

---
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 27 Helmi 2014, 21:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Pallero » 27 Kesä 2010, 16:51

Shelle` kirjoitti:Mitä mieltä ootte Rosemaryn viime aikaisista juonista? En yhtään ihmettele että Graysonin isä teki itsemurhan eli tappoi itsensä. Varmasti moni muukin joka joutuisi elämään Rosemaryn kanssa saman katon alla niin tekisi saman. Hemmetti, oikeesti ärsyttää että Rosemary sai junailtua Perdyn mielisairaalaan vaikka Perdyn mieli on ihan kunnossa. :twisted:

Onko täällä foorumilla muita jotka pitävät [url]http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/sarjat/emmerdale/taustaa__kyselyt?1139939]Jamiesta ja Louisesta parina,[/url] vaikka heillä onkin ikä eroa paljon? Minusta he ovat hellyyttävä pari , en ikinä uskonut että heidän välilleen voisi syntyä jotain mutta niin kuitenkin kävi että he viettivät iltaa yhdessä ja päätyivät sänkyyn ja lopulta rakastuivat toisiinsa ja rupesivat seurustelemaan julkisesti.

Entä kuka täällä foorumilla pitää minun lisäksi Kellystä ja Jimmystä parina? Tiesin kyllä että heillä oli joskus kauan sitten ollut jotain vipinää keskenään mutta en ikinä uskonut että heidän välilleen tulisi mitään vakavaa joten tämäkin pari löi minut ällikällä. Ensin alkuun epäilin Kellyn motiiveja Jimmyä kohtaan, että jahtaako nuori kaunis nainen Jimmyä vain miehen rahojen takia, vai onko kyseessä sittenkin tulinen rakkaustarina?
Nykyään en epäile hetkeäkään etteikö Jimmy ja Kelly kuuluisi yhteen, he rakastavat toisiaan aidosti, ovathan he jo kihloissa olleet jonkin aikaa. mutta toivon ettei Jimmy koskaan saa tietää mitä Kelly teki.. Kellyhän siis teki salaa Jimmyltä abortin, kertomatta edes Jimmylle että on raskaana.

Entä olisitteko uskoneet että Carl oli se joka tappoi Tom Kingin, oman isänsä? Itse olin aivan ällikällä lyöty kun kuulin asiasta (kuulin siitä vähän ennen kuin Emmerdalessa asia paljastui...) en oikein vieläkään osaa uskoa sitä todeksi.

Mitä mieltä olette Carlin ja Gracen suhteesta joka on tähän asti perustunut pelkästään seksille, mutta minun mielestä heidän välille voisi kehittyä jotain vakavampaa. Paitsi että jos niin kävisi ... Grace saattaisi menettää työpaikkansa koska Carl oli sillon aikoinaan epäiltynä isänsä murhasta (ja oikeaa murhaajaa ei selvinny koskaan poliisille). Mutta minun mielestä Gracen ja Carlin suhde on sen arvosta ! (jos heidän välilleen edes tulee kunnon suhdetta).


Ensinnäkin munkin mielestä Rosemary on kyllä mennyt vähän liian pitkälle! Mikäköhän sillä on Perdyä vastaan? Se, että Perdy ei voi saada lapsia ? Ihan kuin se olis Perdyn vika :kipakka: ! Mutta Perditan näyttelijä tekee työnsä kyllä todella hyvin tässä juonikuviossa. Ja se on todella mukavaa, että Matthew auttaa ja uskoo Perdyä, on hauska katsoa kun ne juonii Rosemaryn päänmenoksi. Menispä ne yhteen joskus.

Mä en aluks oikein tykänny Louise&Jamie parituksesta, ehkä se johtui just siitä ikäerosta, ja vaikuttaa se kyllä vieläkin vähän pelkältä seksisuhteelta..Mutta kyllä se siinä sivussa menee.

Sitten Kelly&Jimmy. Aluksihan Kelly oikeasti oli vain Jimmyn rahojen perässä ja meinasihan se lähteäkin Jimmyn rahojensa kanssa , mutta huomasikin oikeasti rakastavansa Jimmyä. Kelly teki kyllä tosi tyhmästi, kun teki abortin, mutta toivottavasti Jimmy antaa sen anteeksi :pray: .

Minäkin yllätyin kyllä, kun selvisi että Carl tappoi isänsä, en olisi siis ikinä uskonut, että se olisi voinut tehdä sellaisen jutun. :nouvei:
Ja sitä mä en tajunnut, että hän jätti Chasin, vaikka hänen vuokseenhan Carl isänsä tappoi..Ja se oli yks mun lempipareista..

Mä en pidä Cracen ja Carlin suhteesta, siinä ei vaan oo sitä jotakin, tuntuu että se on vähän tekemällä tehty paritus..

Sitä oli hauska katsoa, kun Chas, Debbie ja Lexi varasti sen korun. Ihanaa kun ne ei jäänyt kiinni (Ainakaan vielä). Hyvä kun Debbie vaihto sen korun! :D
Kuva
Avatar
Pallero
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 214
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:45

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Shelle` » 30 Kesä 2010, 21:07

Pallero kirjoitti:Sitä oli hauska katsoa, kun Chas, Debbie ja Lexi varasti sen korun. Ihanaa kun ne ei jäänyt kiinni (Ainakaan vielä). Hyvä kun Debbie vaihto sen korun! :D
Niimpä. Odotan innolla Cainin ja Charityn paluuta sarjaan (vaikken ole pitänyt heistä aikaisemmin, enkä sillee pidä vieläkää.. mut silti jännä nähdä miten he ovat muuttuneet vuosien varrella)
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Pallero » 01 Heinä 2010, 19:03

Shelle` kirjoitti: Odotan innolla Cainin ja Charityn paluuta sarjaan (vaikken ole pitänyt heistä aikaisemmin, enkä sillee pidä vieläkää.. mut silti jännä nähdä miten he ovat muuttuneet vuosien varrella)


Niin,katoin jostain, että Debby hakis Charityn sen häistä. Cain tulee jo aiemmin, mutta muuta Cainin paluusta en tiiä..
Tylsää, kun tämä sarjakin on tauolla. Tai toisaalta voihan sitä nyt edes kesälomalla elää pari tuntia ilman telkkaria ja nauttia vaan kesästä.. :)
Kuva
Avatar
Pallero
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 214
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:45

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Shelle` » 02 Heinä 2010, 22:44

Pallero kirjoitti:
Shelle` kirjoitti: Odotan innolla Cainin ja Charityn paluuta sarjaan (vaikken ole pitänyt heistä aikaisemmin, enkä sillee pidä vieläkää.. mut silti jännä nähdä miten he ovat muuttuneet vuosien varrella)


Niin,katoin jostain, että Debby hakis Charityn sen häistä. Cain tulee jo aiemmin, mutta muuta Cainin paluusta en tiiä..
Tylsää, kun tämä sarjakin on tauolla. Tai toisaalta voihan sitä nyt edes kesälomalla elää pari tuntia ilman telkkaria ja nauttia vaan kesästä.. :)
Kenen kanssa Charity on menossa naimisiin? Aika hassua ajatella että Charity on mummo :D.
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 27 Helmi 2014, 21:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Pallero » 08 Heinä 2010, 23:44

En kyllä usko, että Cain ja Charity päätyy yhteen, mutta kuka tietää?
Mitäköhän Charity ajattelee, kun saa tietää, että on mummo? Tai että Tom on kuollut?
Ja Cainin ja Charityn paluuseenhan voi kestää vielä vuosia..
Kuva
Avatar
Pallero
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 214
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:45

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Shelle` » 15 Heinä 2010, 21:24

Pallero kirjoitti:En kyllä usko, että Cain ja Charity päätyy yhteen, mutta kuka tietää?
Mitäköhän Charity ajattelee, kun saa tietää, että on mummo? Tai että Tom on kuollut?
Ja Cainin ja Charityn paluuseenhan voi kestää vielä vuosia..
Niin voi. Odotan innolla sitä kun Debbie tajuaa rakastavansa Sarahia & haluavansa kasvattaa tytärtään.
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 27 Helmi 2014, 21:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Emmerdale

ViestiKirjoittaja Shelle` » 15 Heinä 2010, 21:46

--
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 27 Helmi 2014, 21:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Seuraava

Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron